
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Mam problem z przeniesieniem do Klucz, w poniedziałek otrzymałem smsa ze numer zostanie przeniesiony 12.11.2014, w dniu wczorajszym numer nadal działa w starej sieci, napisałem do Klucz otrzymałem wiadomość ze numer zostanie przeniesiony do końca dnia. Ale w dniu dzisiejszym numer nadal logował się w sieci, więc napisałem do Klucz i otrzymałem informację ze będą interweniować u obecnego operatora, po kilku godzinach numer został wyłączony, ale w nowej sieci nadal nie jest aktywny. Co mogę zrobić z tym?
nie był, po 24 resetowałem telefon i nadal był nie aktywny. Ale dzisiaj już działa w sieci.sebusy pisze:wasylek, podejrzewam, że numer już wczoraj ok godz.23 był aktywny w KluczuDziś dostaniesz maila o której godzinie Twój numer został przeniesiony i włączony.
Hej
Mam pytanie czy można zastosować takie rozwiązanie:
Mam telefon w Red Bull Mobile na abonament i chcę się przenieść na prepaid.
Ponieważ w RBM nie ma możliwości takiej zmiany (nie bo nie) to chcę zastosować taki manewr:
PRIORYTETEM jest dla mnie to żeby zachować numer (nie mogę go stracić):
1) Wypowiadam umowę abo z RBM (na czas określony, kończy się 16 stycznia 2015) - to już zrobiłem
2) Idę do Plusa (akurat mam salon w pobliżu pracy) i składam wniosek o przeniesienie numeru na prepaida w ofercie Plush. Jako datę przeniesienia numeru wskazuję 16 stycznia 2015
3) Jak numer zostanie przeniesiony do Plush w dniu 16 stycznia to 17 stycznia idę do salonu Play przenieść numer do prepaida RBM - z datą we wniosku "najszybciej jak się da".
Czy takie postępowanie jest ok i technicznie wykonalne?
Czy przed pkt 3 muszę też zarejestrować najpierw prepiada w Plush, czy zostanie to zorbione automatycznie przy pkt 2?
Czy mając już złożone wypowiedzenie w RBM nie koliduje to z wnioskiem o przeniesienie numeru do innej sieci? Pamiętam, że jak przenosiłem 2 lata temu numer do RBM to w formularzu był już punkt: Czy umowa została wypowiedziana tak/nie.
Czy może najpierw muszę odwołać wypowiedzenie umowy w RBM i dopiero wtedy złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Plush (wraz z pełnomocnictwem do wypowiedzenia umowy)?
Mam pytanie czy można zastosować takie rozwiązanie:
Mam telefon w Red Bull Mobile na abonament i chcę się przenieść na prepaid.
Ponieważ w RBM nie ma możliwości takiej zmiany (nie bo nie) to chcę zastosować taki manewr:
PRIORYTETEM jest dla mnie to żeby zachować numer (nie mogę go stracić):
1) Wypowiadam umowę abo z RBM (na czas określony, kończy się 16 stycznia 2015) - to już zrobiłem
2) Idę do Plusa (akurat mam salon w pobliżu pracy) i składam wniosek o przeniesienie numeru na prepaida w ofercie Plush. Jako datę przeniesienia numeru wskazuję 16 stycznia 2015
3) Jak numer zostanie przeniesiony do Plush w dniu 16 stycznia to 17 stycznia idę do salonu Play przenieść numer do prepaida RBM - z datą we wniosku "najszybciej jak się da".
Czy takie postępowanie jest ok i technicznie wykonalne?
Czy przed pkt 3 muszę też zarejestrować najpierw prepiada w Plush, czy zostanie to zorbione automatycznie przy pkt 2?
Czy mając już złożone wypowiedzenie w RBM nie koliduje to z wnioskiem o przeniesienie numeru do innej sieci? Pamiętam, że jak przenosiłem 2 lata temu numer do RBM to w formularzu był już punkt: Czy umowa została wypowiedziana tak/nie.
Czy może najpierw muszę odwołać wypowiedzenie umowy w RBM i dopiero wtedy złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Plush (wraz z pełnomocnictwem do wypowiedzenia umowy)?
Tak będzie najlepiej i będziesz miał pewność, że numer nie zostanie utracony.rafmik pisze:Czy może najpierw muszę odwołać wypowiedzenie umowy w RBM i dopiero wtedy złożyć wniosek o przeniesienie numeru do Plush (wraz z pełnomocnictwem do wypowiedzenia umowy)?
Numer po przeniesieniu będzie już zarejestrowany.rafmik pisze:Czy przed pkt 3 muszę też zarejestrować najpierw prepiada w Plush, czy zostanie to zorbione automatycznie przy pkt 2?
Jeśli teraz złożysz wniosek o przeniesienie wraz z pełnomocnictwem do wypowiedzenia, to to anuluje Twoje wcześniejsze wypowiedzenie.
Czyli sam wniosek o przeniesienie numeru (bez wypowiedzenia) nie może być?
Dziwne, skoro i tak wypowiedzenie już jest złożone

Dziwne, skoro i tak wypowiedzenie już jest złożone

Nie wiem czemu wywnioskowałeś, że nie może być. Oczywiście możesz sam wypowiedzieć, a operatora biorcę nie upoważniać do rozwiązania umowy. Możesz składać codziennie wypowiedzenie u operatora, a każde następne będzie powodować nieważność poprzedniego. Tutaj możesz przeczytać jaki problem powstał przy podobnym postępowaniu u ziemovita.
Na niezarejestrowanych numerach(złotych)korzystają nieuczciwi obywatele.Rejestrują takie numery na siebie.Kiedyś byl taki proceder,właśnie w Orange.sebusy pisze:Przenosząc numer - musi być zarejestrowany, ale gdy już jest przeniesiony do Prepaid - dane nie są/nie muszą być przepisywane - rejestruje się go na nowo. Nazwałbym bardziej to luką przepisów telekomunikacyjnych, a nie systemu.
Szczerze powiedziawszy trochę to porąbane, ale tak naprawdę kto i w jakiś sposób może na tym skorzystać
Jeśli więc numer jest już "uwolniony" z zobowiązania abonamentowego i jest w Prepaid to takie dane rejestracyjne można zmienić poprzez prostą zmianę danych rejestracyjnych (u różnych opów różne zasady) - przecież faktycznie można przekazać numer córce więc po co mają widnieć tam dane ojca skoro ona go używa.
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"
artix pisze:Nie wiem czemu wywnioskowałeś, że nie może być. Oczywiście możesz sam wypowiedzieć, a operatora biorcę nie upoważniać do rozwiązania umowy. Możesz składać codziennie wypowiedzenie u operatora, a każde następne będzie powodować nieważność poprzedniego. Tutaj możesz przeczytać jaki problem powstał przy podobnym postępowaniu u ziemovita.
W tym przykładzie to ziemovit przekombinował. Bo złożył wypowiedzenie i później upoważnij operatora do złożenia wypowiedzenia i przeniesienia numeru. Czyli wypowiedzenie złożył 2 razy.
U mnie wypowiedzenie jest już złożone, a nowego operatora upoważnię tylko do przeniesienia numeru (jest taka pozycja w formularzach u opów).
Po jakim czasie od złożenia wniosku o przeniesienie numeru (u mnie data przeniesienia to 20 stycznia) otrzymuje się informację, że dotychczasowy operator zgodził się na przeniesienie numeru?
Wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Plusa, mówiono mi, że w ciągu jednego dnia dostanę smsa z informacją o zgodzie Play'a na przeniesienie numeru. Niestety do tej pory cisza :/
Wczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do Plusa, mówiono mi, że w ciągu jednego dnia dostanę smsa z informacją o zgodzie Play'a na przeniesienie numeru. Niestety do tej pory cisza :/
Miałem numer w abo T mobile. Potem przeniosłem do Playa na kartę. Chcę numer sprzedać ale konieczność cesji na nowego nabywcę zwiększa koszty. W salonie Play sprzedawca wie o tym numerze - mam jeszcze inny numer na abonament. Jak pozbyć się swoich danych z numeru?
No to może przenieść numer do Virgin Mobile, tam się samemu wpisuje dane, jeśli się chce zarejestrować numer.
Druga propozycja to przenieść numer do Heyah, a potem przejść kodem USSD do T-Mobile. Numer się wtedy odrejestrowuje.
Druga propozycja to przenieść numer do Heyah, a potem przejść kodem USSD do T-Mobile. Numer się wtedy odrejestrowuje.
Byłem dzisiaj przenosić numer z Vikings Mobile do Plusa.
Oczywiście pani w salonie nie wiedziała o istnieniu czegoś takiego jak Mobile Vikings. Operatorów wirtualnych się namnożyło w ostatnim czasie, ale wydaje mi się, że jak ktoś pracuje przy obsłudze klienta to powinien jednak orientować się w branży gsm chociaż trochę.
W sumie mniejsza z tym dobrze, że w systemie był ten operator bo jak mniemam ona tylko wybierała opcje jakie miała w systemie.
No ale później też zaliczyła fail bo zamiast wpisywać w ten jej formularz numer karty sim z plusa próbowała wpisywać numer karty mojej z Mobile Viking który miał 18cyfr i nijak się mieścił w jej 13cyfrom polu. Dobrze, że był z boku jakaś bardziej ogarnięty pracownik i wytłumaczył jej co i jak bo pewnie bym w końcu stwierdziła, że się nie da.
Ciekawie jest również to, że w sumie chyba musiałem podpisać 21kartek (3zestawy) i złożyć ze 30 podpisów
Normalnie taką biurokrację mają niesamowitą w Plusie..
Może wspomnę tylko, że jak przynosiłem z Orange do Mobile Vikings to miałem to wypełnienia ze 2 karty i ze 2 podpisy.
Koniec końców babka z uśmiechem oznajmiła, że przy abonamencie miałbym miej kartek i podpisów. Niby tak, ale jednak więcej oni by mieli w kieszeni więc to nie do końca korzystny rezultat.
Oczywiście pani w salonie nie wiedziała o istnieniu czegoś takiego jak Mobile Vikings. Operatorów wirtualnych się namnożyło w ostatnim czasie, ale wydaje mi się, że jak ktoś pracuje przy obsłudze klienta to powinien jednak orientować się w branży gsm chociaż trochę.
W sumie mniejsza z tym dobrze, że w systemie był ten operator bo jak mniemam ona tylko wybierała opcje jakie miała w systemie.
No ale później też zaliczyła fail bo zamiast wpisywać w ten jej formularz numer karty sim z plusa próbowała wpisywać numer karty mojej z Mobile Viking który miał 18cyfr i nijak się mieścił w jej 13cyfrom polu. Dobrze, że był z boku jakaś bardziej ogarnięty pracownik i wytłumaczył jej co i jak bo pewnie bym w końcu stwierdziła, że się nie da.
Ciekawie jest również to, że w sumie chyba musiałem podpisać 21kartek (3zestawy) i złożyć ze 30 podpisów

Może wspomnę tylko, że jak przynosiłem z Orange do Mobile Vikings to miałem to wypełnienia ze 2 karty i ze 2 podpisy.
Koniec końców babka z uśmiechem oznajmiła, że przy abonamencie miałbym miej kartek i podpisów. Niby tak, ale jednak więcej oni by mieli w kieszeni więc to nie do końca korzystny rezultat.
Chciałym przenieść mój numer z Nju z rachunkiem do RBM na kartę. Najpierw jednak chcę przepisać go na siebie ponieważ zarejestrowany jest na moją mamę . Jak to najszybciej rozwiązać? Cczy jest jakiś formularz do pobrania dzięki któremu będę mógł wyrejestrować mój numer w nju?
Orientuje się ktoś, czy po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru do innej sieci można go jeszcze odwołać?