• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 83 z 136
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 136

 #304060  autor: pumba
 15 gru 2008, 20:23
W samym regulaminie nie doszukałem się żadnej zmiany ale znalazłem poniższe informacje:
zmiana regulaminu świątecznej promocji "200% gratis za doładowania"

W trakcie trwania promocji świątecznej 200% gratis za doładowania od 15 grudnia br. wyłączone będzie doładowanie SMS przez numer 880.

Doładowanie takie nie będzie powodować zmiany wartości i ważności zarówno konta głównego, jak konta promocyjnego Użytkownika.
Doładowanie tym kanałem zostanie ponownie uruchomione po zakończeniu promocji świątecznej.

 #304071  autor: michal1984
 15 gru 2008, 20:56
kaczor5533 pisze:doladowalem teraz za 5+25 i dostalem m.in. numer darmowy na 15 dni.
we wrzesniu juz korzystalem z tej promki i czy normalne jest ze teraz automatycznie wlaczyli mi darmowy numer ten co wtedy, a za zmiane musialem 5zł zapłacić.
Tak to niestety jest norma , każda zmiana numeru kosztuje 5 zł , dzwoniłem do biura obsługi nawet w tej sprawie bo regulamin nie jest do końca jasny i pisze, że usługa wygasa i uznałem, że mam znowu aktywować i mogę nowy numer.

 #304288  autor: rafal700
 16 gru 2008, 21:10
pumba pisze:W samym regulaminie nie doszukałem się żadnej zmiany ale znalazłem poniższe informacje:
zmiana regulaminu świątecznej promocji "200% gratis za doładowania"

W trakcie trwania promocji świątecznej 200% gratis za doładowania od 15 grudnia br. wyłączone będzie doładowanie SMS przez numer 880.

Doładowanie takie nie będzie powodować zmiany wartości i ważności zarówno konta głównego, jak konta promocyjnego Użytkownika.
Doładowanie tym kanałem zostanie ponownie uruchomione po zakończeniu promocji świątecznej.
możecie mi to przetłumaczyć na język polski :)

dziękuję

ps) czy jeśli np. teraz mam ponad 4-mc-e na wykorzystanie konta promocyjnego to jesli teraz doładuje znowu to ważność zwiększy się do 9 ?

 #304295  autor: pumba
 16 gru 2008, 21:26
rafal700 pisze:możecie mi to przetłumaczyć na język polski
chodzi o to że teraz już nie da się doładować konta wysyłając kod smsem pod numer 880 bo do takich doładowań nie jest przyznawany bonus 200% tak jak ktoś to napisał wyżej a wyraźnie nie było o tym napisane w regulaminie i mieli pewno wiele przypadków że ludzie w ten sposób robili doładowania i później składali reklamacje że nie dostali bonusu, więc operator postanowił tmczasowo wyłączyć ten kanał doładowań ;)
rafal700 pisze:czy jeśli np. teraz mam ponad 4-mc-e na wykorzystanie konta promocyjnego to jesli teraz doładuje znowu to ważność zwiększy się do 9 ?
w orange ważność konta nigdy się nie sumuje tylko nadawany jest termin od nowego dołaodowania chyba że obecny termin ważności jest korzystniejszy to wtedy on pozostaje ;)

 #304418  autor: rafal700
 17 gru 2008, 16:13
ok dzięki :)

to pozostało mi kupić kartę powiedzmy 10 stycznia a nie teraz :D

ps) jak się sprawdza do kiedy są ważne środki na koncie bonusowym ? bo pod *500 jest informacja tylko o ważności konta głównego. Czy to też się dotyczy konta promocyjnego ?

 #304429  autor: Lazz
 17 gru 2008, 17:25
Ilość środków promocyjnych i czas ważności sprawdza się poprzez wysłanie SMSa o treści: ILE pod nr: 1555
SMS kosztuje tyle co SMS do Orange i pieniądze są pobierane z konta promocyjnego :mrgreen:

 #304454  autor: dzwoniec
 17 gru 2008, 18:27
Mam taryfę Nowe Orange Go. Gdy dzwonię w weekendy ( soboty i niedziele ) na stacjonarne to odejmuje mi z konta promocyjnego połączeń na orange. Poza weekendami za połączenia na stacjonarne środki pobierane są z konta głównego ( czyli do wszystkich sieci ). Czy komuś działa to podobnie? Dla mnie to nawet korzystne, więc nie zgłaszam reklamacji.

 #304596  autor: Zajcef
 18 gru 2008, 09:27
pumba pisze:
rafal700 pisze:możecie mi to przetłumaczyć na język polski
chodzi o to że teraz już nie da się doładować konta wysyłając kod smsem pod numer 880 bo do takich doładowań nie jest przyznawany bonus 200% tak jak ktoś to napisał wyżej a wyraźnie nie było o tym napisane w regulaminie i mieli pewno wiele przypadków że ludzie w ten sposób robili doładowania i później składali reklamacje że nie dostali bonusu, więc operator postanowił tmczasowo wyłączyć ten kanał doładowań ;)

Nie do końca. Nie powinno się dać w ogóle wysłać sms na 880, nie będzie ani bonusu, ani podstawowego doładowania.

 #304950  autor: pumba
 19 gru 2008, 21:02
Zajcef pisze:
pumba pisze:
rafal700 pisze:możecie mi to przetłumaczyć na język polski
chodzi o to że teraz już nie da się doładować konta wysyłając kod smsem pod numer 880 bo do takich doładowań nie jest przyznawany bonus 200% tak jak ktoś to napisał wyżej a wyraźnie nie było o tym napisane w regulaminie i mieli pewno wiele przypadków że ludzie w ten sposób robili doładowania i później składali reklamacje że nie dostali bonusu, więc operator postanowił tmczasowo wyłączyć ten kanał doładowań ;)
Nie do końca. Nie powinno się dać w ogóle wysłać sms na 880, nie będzie ani bonusu, ani podstawowego doładowania.
To właśnie napisałem że operator tymczasowo wyłączył kanał doładowań poprzez smsa pod nr 880 ;)

 #307673  autor: _I_C_E_
 03 sty 2009, 11:20
mam pytanie odnośnie promocji 200% czy jesli pierwsze doładowanie zostało dokonane przy pomocy kanału *500 a drugie poprzez kod*125*...... to czy również zostaną mi przyznane promocyjne środki czy muszę doładować obie kwoty przy pomocy tego samego kanału?

 #307681  autor: Prezesek
 03 sty 2009, 11:42
Jak najbardziej, zostaną przyznane xD

Pozdrawiam
PreZesEk :))

 #307704  autor: corner
 03 sty 2009, 13:36
Wiem, że to nie temat, ale co zrobić, jeśli po doładowaniu Wybrany Numer (usługa Pogadaj Sobie) nie włączyła się. Była wcześniej aktywna i zawsze po doładowaniu limit na rozmowy się odnawiał. A teraz nic. Aktywować ją na nowo?

 #307741  autor: dzwoniec
 03 sty 2009, 15:46
Ja bym aktywował na nowo. Jeśli nie podziała, to należy zgłosić reklamację na *100 za 1zł połączenie lub z orange.pl po zalogowaniu za darmo.

 #308034  autor: babeo
 04 sty 2009, 14:18
Uwaga: jeżeli darmowy numer poprzednio był włączany za pomocą BOKu (np. reklamacja) to teraz po doładowaniu nie zostanie on automatycznie ponownie włączony.

najlepsze jest to że muszę czekać 24h żeby wysłać smsa, ech....

 #308119  autor: vanadis
 04 sty 2009, 19:28
witam
przepraszam że zadam tak głupie pytanie, ale w końcu to nie wiem :roll:
jeśli najpierw doładuje konto za 5zł, a następnie za 50 (przez numer *500) to ta promocja 200 mnie obejmie ?

 #308120  autor: Prezesek
 04 sty 2009, 19:53
Tak, zostanie podwojone drugie doładowanie, czyli w twoim przypadku 50 zł.

PozdRawiam
Prezesek :)
 #308152  autor: motokitty
 04 sty 2009, 21:06
witam
mam pytanie czy -- moje konto zostanie przedłużone jak zrobię coś takiego:

raz załaduje za 5 zł potem za 50zł i mam 100 zł gratis.... za jakiś czas ok tygodnia

zrobie 5zł i potem 25 zł to mam 50zł gratis, ale czy bedzie 100+50 na koncie gratisowym??


proszę o pomoc:)

pozdrawiam

 #308153  autor: kowcio
 04 sty 2009, 21:07
motokitty pisze:ale czy bedzie 100+50 na koncie gratisowym??
Jasne, ze tak. Nie możesz przekroczyć bodajże 500 PLN :-)
  • Strona 83 z 136
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 136
  • 1
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 136