• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1185961  autor: koszalineo941268
 14 sty 2025, 13:13
Remington pisze:
08 sty 2025, 19:05
To się kwalifikuje do UOKiK-u - banner mówi „Bez umów i BEZ ZOBOWIĄZAŃ”, a regulamin „Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy”.

Jeszcze tego nie było, żebym w ciągu 1,5 godziny natknął się na dwa ”kwiatki” jednej firmy kwalifikujące się do interwencji państwowych urzędów😂. To chyba naprawdę jest amatorszczyzna.
Obrazek
 #1185966  autor: mungo
 14 sty 2025, 14:05
Potwierdzam że ta sieć to ogromny bałagan.
Weryfikacja danych osobowych nie przechodziła. Konsultant dopiero manualnie odhaczył że dane się zgadzają. Kontakt z BOK był sprawny.
5G działało od razu. VoLTE trzeba było aktywować kodem *101*11*1317#.
Przychodzą SMSy konfiguracyjne z apn 'www.mobilny.pl'. Na tym APN internet nie działa. Działa na APN 'plus'. IMSI jest z plusa, więc telefon domyślnie łączył się na APN 'plus'. Trzeba ignorować SMSy konfiguracyjne.
Po zalogowaniu do EBOK można podejrzeć umowę, w której mam informację że umowa jest na czas nieokreślony. Jednocześnie jest informacja o opłacie aktywacyjnej po rabatach 49zł, podczas gdy zapłaciłem 1zł opłaty aktywacyjnej. Tą umowę pierwszy raz widzę na oczy. Jest tam też przykładowo zapis, że aktywując numer przed 14 dniami od zamówienia, wyrażam zgodę na natychmiastowe rozpoczęcie świadczenia usług i tracę prawo do odstąpienia od umowy, co jest niezgodne z zapisami regulaminu promocji i Regulaminu Świadczenia Usług.
Połączenia międzynarodowe zablokowane, mimo że oficjalnie są w cenniku i powinna za nie przychodzić normalna faktura.

Z zalet działa jak na razie dobrze. IP jest z plusa, a nie jakieś dziwne zagraniczne, jak przy niektórych operatorach wirtualnych. Prędkości i pingi jak na zwykłych kartach plusa.

Szkoda że taka amatorka, głównie w formalnościach, bo oferta za 12,50zł z 21GB, przy płatności za rok, bez zaszytych automatycznych podwyżek, jest całkiem atrakcyjna. Działa jak zwykły Plus - bez szaleństwa, bez tragedii. Strach im jednak powierzyć jakikolwiek używany przez kogoś na co dzień numer.
 #1186473  autor: koszalineo941268
 22 sty 2025, 16:10
"Tylko w ubiegłym roku użytkownicy Fonii zużyli 250 TB danych, czyli tak jakby obejrzeli 125 tys. odcinków seriali na platformie Netflix."
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/fon ... -internetu

250TB rocznie. Wszyscy abonenci. Przecież tyle zużywa 15 Telepolisowców. I to porównanie rodem z komunikatu dla amerykańskiego konsumenta... Xd
 #1186482  autor: KC-KARLOS
 22 sty 2025, 17:39
koszalineo941268: a czego się spodziewałeś od malutkiej sieciuni MVNO na łasce Plusa? Transfery byłyby wyższe, gdyby sam Plus dbał o rozwój swoich nadajników, ale to historia na inny wątek.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1186541  autor: koszalineo941268
 23 sty 2025, 12:22
koszalineo941268 pisze:
14 sty 2025, 13:13
Remington pisze:
08 sty 2025, 19:05
To się kwalifikuje do UOKiK-u - banner mówi „Bez umów i BEZ ZOBOWIĄZAŃ”, a regulamin „Umowa zostaje zawarta na okres 12 miesięcy”.

Jeszcze tego nie było, żebym w ciągu 1,5 godziny natknął się na dwa ”kwiatki” jednej firmy kwalifikujące się do interwencji państwowych urzędów😂. To chyba naprawdę jest amatorszczyzna.
Obrazek
Obrazek
 #1186543  autor: Window
 23 sty 2025, 13:01
Z 3 dni temu na mailu gdzie miałem nr fonii dostałem takiego maila
Dzień dobry,
Informujemy, że w dniu 20 stycznia 2025 r. zmieniliśmy swoje regulaminy. Jakie dokumenty uległy zmianie?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
Polityka prywatności
Polityka Cookies
Zapoznaj się z nowymi regulaminami, które podlinkowaliśmy powyżej.
Nowy rok to nowe możliwości, a nowe możliwości to zmiany!
Co to dla Ciebie oznacza:
Nie musisz nic podpisywać ani akceptować, żeby dalej korzystać z naszych usług.
Zmiany te nie zmieniają opłat w łączących nas umowach
A w Regulaminie jeśli chodzi o zawarcie umowy jest napisane to:
3. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony lub określony z minimalnym okresem wymaganym do skorzystania z warunków promocyjnych dostępnych w wybranej przez Klienta Ofercie.

4. Po upływie minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, Umowa ulega przedłużeniu na czas nieokreślony, bez zastosowania minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, o ile Abonent nie złoży przeciwnego oświadczenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z adresu e-mail podanego przez Abonenta do kontaktu, nie później niż na 7 dni przed upływem minimalnego okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych Umowy. Po przedłużeniu Umowy Abonent może ją wypowiedzieć w każdym czasie. Przed automatycznym przedłużeniem Umowy Operator informuje Abonenta w sposób jasny i zrozumiały na trwałym nośniku, nie później niż na 14 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta, o automatycznym przedłużeniu Umowy, sposobach jej rozwiązania, a także o najkorzystniejszych oferowanych przez siebie pakietach taryfowych.
 #1186544  autor: Remington
 23 sty 2025, 13:08
Moim zdaniem, Fonia się pogrąża.

Zapis o rocznej umowie jest w regulaminie, ale ich zdaniem nie dotyczy subskrypcji - choć nigdzie poza mailem p. Agaty to nie jest powiedziane.

Z kolei informacja o zmianie regulaminu powinna zostać ogłoszona z miesięcznym wyprzedzeniem dla osób już korzystających z danej usługi/taryfy (art. 308 PKE). Każde kolejne odnowienie subskrypcji nie jest bowiem zawarciem nowej umowy (tym samym wg nowego regulaminu), gdyż klient nic przy tym nie wykonuje - odnowienie odbywa się na mocy regulaminu jaki klient wcześniej akceptował.
 #1186548  autor: Remington
 23 sty 2025, 14:10
To nie może dziwić, skoro to ta firma: https://www.telepolis.pl/wiadomosci/fon ... racja-esim (ciekawe czy nadal oni są usługodawcą i wprowadzili rejestrację, czy zmienili usługodawcę na firmę zagraniczną, czy może… nic nie zrobili).

Nie można im odmówić dobrych chęci, ale dobre chęci to za mało. Potrzebny jest jeszcze profesjonalizm.
 #1187627  autor: Window
 11 lut 2025, 16:23
Fonia napisała
Szanowni Państwo,
informujemy, że aktualnie obowiązuje Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dnia 31.01.2024 r., do którego link zamieszczamy poniżej.
Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dnia 31.01.2024.
Wyjaśniamy, że dostosowujemy swój regulamin do aktualnie obowiązujących przepisów prawa. O zmianach regulaminu zostaną Państwo poinformowani w oddzielnym komunikacie.
Gwarantując najwyższą jakość naszych usług oraz zgodność z regulacjami prawnymi, informujemy, że Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych z dnia 20.01.2025 r., opublikowany na naszej stronie internetowej, nie wszedł w życie i nie był wiążący dla abonentów.
Dzień dobry,
Informujemy, że w związku z wejściem w życie ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1221) (dalej jako „Prawo Komunikacji Elektronicznej”) dokonujemy zmian naszych regulaminów. Jakie dokumenty uległy zmianie?
Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych
Polityka prywatności
Polityka Cookies
https://fonia.app/regulaminy/?utm_sourc ... dium=email
Zapoznaj się z nowymi regulaminami, które podlinkowaliśmy powyżej.
Zmiany Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych obowiązują od dnia 12 marca 2025 r.
Zawiadomienie o wskazanych niżej zmianach realizujemy zgodnie z art. 80 ust. 4 – 8 ustawy z dnia 12 lipca 2024 r. Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. z 2024 r. poz. 1222) (dalej jako „PWPrKomElektr”).
Zmiany wynikają wyłącznie z konieczności dostosowania treści Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych, dlatego w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia przysługiwać nam będzie uprawnienie do:
zwrotu ulgi udzielonej przy zawarciu umowy o świadczenie usług, pomniejszonej o proporcjonalną jej wartości za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej wypowiedzenia - zgodnie z art. 80 ust. 6 PWPrKomElektr.
Nasze uprawnienie do zwrotu ulgi dotyczy wyłącznie umów zawartych na czas określony.
 #1192134  autor: Remington
 22 maja 2025, 11:22
Czy to są dwie sieci równolegle (roaming i jeśli tak, to która jest macierzysta?), czy jak w Lajcie wybór między Orange i Plusem podczas zawierania umowy i oferta+SIM przywiązane do operatora?

Na stronie nie widzę rozróżnionych ofert, więc wyglądałoby na pierwsze. Przemawia za tym też fakt, że nie byłoby łatwo dogadać i oprogramować u dwóch operatorów trzy idealnie identyczne oferty.
 #1192136  autor: KC-KARLOS
 22 maja 2025, 11:46
Remington: to jest jak w abo Lajt Mobile - zmiana zasięgu = wymiana karty SIM, gdyż MVNO nie świadczy roamingu krajowego, nowa karta SIM / eSIM ma ICCID nadane przez Orange lub Polkomtel.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 9 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10