• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 77 z 97
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 97

 #603249  autor: bolek2004
 25 gru 2012, 01:01
Może teraz coś przyspieszyli trochę, ale nie mają salonów, wszystko idzie pocztą albo jakimś kurierem i dlatego tak długo to trwa, no na pewno nie będzie to ustawowe 24 godziny.
Trochę się machnąłem bo to przy przeniesieniu do Virgin a z Virgin to może ciut szybciej :)
I to nie jest żaden cud :)

 #603253  autor: rafmik
 25 gru 2012, 01:22
bolek2004 pisze:Może teraz coś przyspieszyli trochę, ale nie mają salonów, wszystko idzie pocztą albo jakimś kurierem i dlatego tak długo to trwa, no na pewno nie będzie to ustawowe 24 godziny.
Trochę się machnąłem bo to przy przeniesieniu do Virgin a z Virgin to może ciut szybciej :)
I to nie jest żaden cud :)
A to ok, myślałem że chodzi o przeniesienie z Virgin.
W RedBullu przeniesienie się chyba załatwia w salonie Play.

Na razie czekam co z tym przeniesieniem numeru w ofercie RedBull na Gruponie.

 #603607  autor: macc
 26 gru 2012, 23:24
pietro90 pisze:Super numerek za 8 zł dziś dorwałem ;)
2 numery po 8zl fajne wyrwałem

 #604653  autor: rafmik
 30 gru 2012, 22:03
Nie wiem czy Wy też macie takie wrażenie, ale telefoniczny BOK w VM na tle innych opów w PL to jest szybki, kompetentny i bez problemowy. Też macie takie odczucie?
Tel odbierają od razu, nie ma durnego IVR, a i większość spraw da się załatwić w czasie do 2 minut ;)

 #604655  autor: artix
 30 gru 2012, 22:08
rafmik pisze:Nie wiem czy Wy też macie takie wrażenie, ale telefoniczny BOK w VM na tle innych opów w PL to jest szybki, kompetentny i bez problemowy. Też macie takie odczucie?
Tel odbierają od razu, nie ma durnego IVR, a i większość spraw da się załatwić w czasie do 2 minut ;)
Też mam takie wrażenie, że się cieszą jak ktoś do nich zadzwoni. Ale to chyba dlatego, że tylko ja jestem w Virgin ;D No dobra ze 3 inne osoby też są.

 #604664  autor: DanielR
 30 gru 2012, 22:53
Tyle tylko, że chyba wypadałoby wziąć też pod uwagę ilość klientów u W3, a nawet w Play, w stosunku do ilości klientów Virgin Mobile, których jest zdecydowanie mniej. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #604726  autor: macc
 31 gru 2012, 06:47
DanielR pisze:Tyle tylko, że chyba wypadałoby wziąć też pod uwagę ilość klientów u W3, a nawet w Play, w stosunku do ilości klientów Virgin Mobile, których jest zdecydowanie mniej. :wink:
dlatego jest indywidualne podejście do każdego klienta bo jestes osoba a nie numerem statystycznym :smt006 :wink:

 #604728  autor: Sig
 31 gru 2012, 07:54
macc pisze:
DanielR pisze:Tyle tylko, że chyba wypadałoby wziąć też pod uwagę ilość klientów u W3, a nawet w Play, w stosunku do ilości klientów Virgin Mobile, których jest zdecydowanie mniej. :wink:
dlatego jest indywidualne podejście do każdego klienta bo jestes osoba a nie numerem statystycznym :smt006 :wink:
No tak, możesz być indywidualnie nazwany cieciem, to zawsze plus :-).

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #604738  autor: krzychu.pl
 31 gru 2012, 09:49
a dzisiaj miła informacja ze strony Virgin - po raz kolejny przyznali pakiet 250MB danych - tym fajniej, że dzisiaj upływał mi termin ważności - a teraz znowu do 30.01.2013 r. 1219 MB

http://podtelefonem.blogspot.com/

 #604818  autor: nemo2009
 31 gru 2012, 16:56
krzychu.pl pisze:a teraz znowu do 30.01.2013 r. 1219 MB
Tylko po co ci te MB,jak ich nie używasz?

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #604823  autor: artix
 31 gru 2012, 17:18
nemo2009 pisze:
krzychu.pl pisze:a teraz znowu do 30.01.2013 r. 1219 MB
Tylko po co ci te MB,jak ich nie używasz?
No właśnie po kiego kielicha? Jak przeczytałem, że miła informacja to myślałem, że nowa edycja promocji poleceń będzie, a nie tam takie :-D

 #604831  autor: lee
 31 gru 2012, 17:52
artix, dostał bo mu się jeszcze należało... jako że promocja jest do końca roku to jeszcze :mrgreen: :mrgreen: obowiązuje :P

 #604846  autor: KR2615
 31 gru 2012, 18:19
Ta data "koniec roku" ona się tyczy przeniesienia numeru, aktywacji, czy czego? Dzisiaj ok. północy będę miał kilka numerów T-mobile wykorzystanych do zera i zastanawiam się, czy zlecać przeniesienie do VM. Jesli nie dają tych 250MB to czy chociaż dostane 8zł na konto główne do przeniesionego startera?

 #604853  autor: DanielR
 31 gru 2012, 18:33
krzys pisze:chociaż dostane 8zł na konto główne do przeniesionego startera?
i zasięg Polkomtela/-u gratis! :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #604854  autor: macc
 31 gru 2012, 18:36
DanielR pisze:
krzys pisze:chociaż dostane 8zł na konto główne do przeniesionego startera?
i zasięg Polkomtela/-u gratis! :wink:
i ulotkę reklamową barwy czerwonej

 #604856  autor: DanielR
 31 gru 2012, 18:50
i ulotkę reklamową barwy czerwonej
A ja nawet dwie dostałem. Szkoda, że obie o tej samej treści. :P

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)

 #604863  autor: rafmik
 31 gru 2012, 19:17
DanielR pisze:Tyle tylko, że chyba wypadałoby wziąć też pod uwagę ilość klientów u W3, a nawet w Play, w stosunku do ilości klientów Virgin Mobile, których jest zdecydowanie mniej. :wink:
No tak, ale w3 i Play powinni z tego względu zatrudniać (lub podnajmować od podwykonawców) dużo więcej pracowników w call centre.

Czemu np w Plusie dodzwonienie się do call centre i rozmowa z człowiekiem to wiszenie na słuchawce po 30-40 minut, w Play kwestia zwykle kilka minut, a w VM odbierają od razu.
Po prostu lepsza organizacja i tyle.

 #604870  autor: macc
 31 gru 2012, 19:54
rafmik pisze:
Czemu np w Plusie dodzwonienie się do call centre i rozmowa z człowiekiem to wiszenie na słuchawce po 30-40 minut, w Play kwestia zwykle kilka minut, a w VM odbierają od razu.
Po prostu lepsza organizacja i tyle.
Aby wiecej takich wypowiedzi na tym forum.

 #604878  autor: zygikuleczka
 31 gru 2012, 20:41
Nie ujmując niczego VM to pewnie wynika z tego, że mają odpowiednio mniej abonentów a przez to i mniej problemow tych ludzi do rozwiązania niż taki play czy plus.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #604884  autor: krzychu.pl
 31 gru 2012, 21:29
artix pisze:nemo2009 napisał/a:
krzychu.pl napisał/a:
a teraz znowu do 30.01.2013 r. 1219 MB

Tylko po co ci te MB,jak ich nie używasz?

No właśnie po kiego kielicha? Jak przeczytałem, że miła informacja to myślałem, że nowa edycja promocji poleceń będzie, a nie tam takie
a można się ich zrzec, mam je zużywać na siłę? skoro przyznają to dobrze, teraz tym bardziej przekaże ten starter wraz z paczką danych innej osobie bo nie może korzystać z internetu bo Aero2 ma już tak beznadziejną jakość, że ten Virgin będzie jakąś alternatywą na razie.
jest to jakiś tam mało ważny numer, którego prawie nie używam a teraz mogę pomóc innej osobie.

http://podtelefonem.blogspot.com/
  • Strona 77 z 97
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 97
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 97