Dzięki! Kod na pakiet na próbę zadziałał bez problemu (w smsie było tylko info o wyłączeniu złotówki, pakiet na 5 dni pojawił się w aplikacji, ważność konta skróciła się do 31 dni). Po 5 dniach zmienię taryfę na GO, wykorzystam 2 tygodnie darmowego netu i karta poleci do kosza (albo do innego operatora). Przy okazji: jaka będzie ważność konta po zmianie taryfy z free na go?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
ign123: zmiana taryfy ustawia wychodzące na 30 dni. Jeśli masz ważność nabytą z promocji, np. z RWK, to te RWK zachowasz.


Czyli rwk ze złotówki mogłem przenieść do GO? Dałbym sobie rękę uciąć, że na forum czytałem, że to niemożliwe i że RWK przechodzi tylko z NL 5 zł/5 dni.
ign123: bo obecnie we Frii tylko ten pakiet co 5 dni daje RWK. No-limit i 300 MB za 1 zł/dziennie nie włączysz, ale osoba, która ma to aktywne i przejdzie do GO też zachowa ważność konta. W innym wypadku dezaktywacja tych opcji we Frii ustali wychodzące na 30 dni.


ign123 pisze: ↑16 mar 2023, 18:07...Kod na pakiet na próbę zadziałał bez problemu (w sms-ie było tylko info o wyłączeniu złotówki, pakiet na 5 dni pojawił się w aplikacji, ważność konta skróciła się do 31 dni). Po 5 dniach zmienię taryfę na GO, wykorzystam 2 tygodnie darmowego netu i karta poleci do kosza (albo do innego operatora). Przy okazji: jaka będzie ważność konta po zmianie taryfy z free na go?
1. Naprawdę zadziałała wersja "na próbę"? Hit! Wróciła? Pamiętaj, żeby ją dezaktywować, nie później niż w ostatnim dniu ważności. W innym przypadku zawiesi się i będzie problem z operacjami na numerze. W BOK-u, niektórzy, nie potrafią (nie mogą? - blokada?) nic zrobić w przypadku NL 5,- zł "na próbę".
2. Jeśli zmigrujesz z Frii na Go! z aktywnym pakietem NL za 5,- zł (tylko płatnym?), w którym jest RWK, zostanie RWK. U mnie, przy migracji z aktywnym 1,- zł dziennie, ważność skracała się do 30 dni. Dawno temu. Wtedy, kiedy przy wersji NL za 5,- zł "na próbę" wracał komunikat "oferta została wycofana". Może przywrócili hurtem również zachowanie RWK przy migracji z 1,- zł dziennie (pisze o tym @Karlos20)?
Karlos20 pisze: ↑16 mar 2023, 18:36ign123: bo obecnie we Frii tylko ten pakiet co 5 dni daje RWK. No-limit i 300 MB za 1 zł/dziennie nie włączysz, ale osoba, która ma to aktywne i przejdzie do GO też zachowa ważność konta. W innym wypadku dezaktywacja tych opcji we Frii ustali wychodzące na 30 dni.
3. Można włączyć quasi-RWK we Frii. Należy doprowadzić do karnego wydłużenia ważności konta o 30 dni. Płatne od 0,01 zł do 3,- zł, w zależności od stanu konta (czasami tylko 0,04 zł, bo w systemie jest jakiś błąd). Po karnym wydłużeniu, nieraz usługa 1,- zł dziennie aktywuje się sama (sic!) lub można ją aktywować kodem USSD. Przy aktywnej wystarczy doładować za 5,- zł.
babciagienia1p: pisałem niedawno, że odpłatne przedłużenie nie zadziała w opcji 1 zł/dziennie ze względu na blokowanie wychodzących po 182 dniach, pomimo posiadania quasi RWK. Ja tak miałem.


@Karlos20
Sytuacja z 27/28 lutego 2023.
Przegapiłam konieczność zużycia 1,- zł, aby niby-RWK przedłużyło się do nominalnego terminu. Jednocześnie nastąpiło zablokowanie wychodzących i przychodzących (zgodne z regulaminem usługi) oraz karne przedłużenie ważności konta, na wychodzące, o 30 dni. Pobrali ...0,04 zł (historyczna wartość; fatum T-M?), bez wykazywania w bilingu. Na koncie było prawie 20,- zł. Po karnym wydłużeniu, kod *140*296# oraz *140*296*1#, wykazują aktywną usługę 1,- zł dziennie. Tak samo w apce mobilnej i Mój T-M.
PS. Czy na pewno przenosi się termin ważności, przy migracji z Frii do Go!, z włączoną usługą 1,- zł dziennie? Byłoby miło... Powoli zaczynam poddawać się wyciskaniu z Frii na niektórych numerach, na wzór Niemców, w Krakowie, podczas oblężenia, przez Sowietów, w styczniu 1945...
Sytuacja z 27/28 lutego 2023.
Przegapiłam konieczność zużycia 1,- zł, aby niby-RWK przedłużyło się do nominalnego terminu. Jednocześnie nastąpiło zablokowanie wychodzących i przychodzących (zgodne z regulaminem usługi) oraz karne przedłużenie ważności konta, na wychodzące, o 30 dni. Pobrali ...0,04 zł (historyczna wartość; fatum T-M?), bez wykazywania w bilingu. Na koncie było prawie 20,- zł. Po karnym wydłużeniu, kod *140*296# oraz *140*296*1#, wykazują aktywną usługę 1,- zł dziennie. Tak samo w apce mobilnej i Mój T-M.
PS. Czy na pewno przenosi się termin ważności, przy migracji z Frii do Go!, z włączoną usługą 1,- zł dziennie? Byłoby miło... Powoli zaczynam poddawać się wyciskaniu z Frii na niektórych numerach, na wzór Niemców, w Krakowie, podczas oblężenia, przez Sowietów, w styczniu 1945...
Dziwna sytuacja. U mnie była blokada w czasie gdy ta funkcjonalność karnego wydłużenia się pojawiła, na saldach było zero lub 2 grosze (na sygnałka, bo teraz w T na kartę wystarczy 1 grosz aby puścić "strzałkę" zamiast posiadać kasę na minimum 1 minutę rozmowy).
Ja chyba za te testy będę niedługo pobierał opłaty
Teraz zauważyłem dziwną kuriozalną sytuację. Były zablokowane wychodzące na 2 kartach z taryfą Frii i NL za 1 zł dziennie. Zasiliłem je za 5 zł. Zazwyczaj po doładowaniu wskakiwał RWK, teraz tak się nie stało - jest 5 dni wychodzących, a to komplikuje plan.
Ja chyba za te testy będę niedługo pobierał opłaty

Teraz zauważyłem dziwną kuriozalną sytuację. Były zablokowane wychodzące na 2 kartach z taryfą Frii i NL za 1 zł dziennie. Zasiliłem je za 5 zł. Zazwyczaj po doładowaniu wskakiwał RWK, teraz tak się nie stało - jest 5 dni wychodzących, a to komplikuje plan.


@Karlos20
1) Może dlatego, że na koncie było mniej niż 0,04 zł (fatum)... U mnie pobrali 0,04 zł. Może dlatego, że karne wydłużenie weszło jak już miałeś blokadę...
2) Poczekaj od 20 minut do 2 godzin. Wcześniej sprawdź kodami *140*296# i *140*296*1# czy został NL za 1,- zł dziennie. Po pewnym czasie, powinna wskoczyć RWK. One miały 0,00 zł na koncie, że nie wydłużyli ważności?
PS. W przypadku T-Mobile na kartę, poproszę o prowizję...
1) Może dlatego, że na koncie było mniej niż 0,04 zł (fatum)... U mnie pobrali 0,04 zł. Może dlatego, że karne wydłużenie weszło jak już miałeś blokadę...
2) Poczekaj od 20 minut do 2 godzin. Wcześniej sprawdź kodami *140*296# i *140*296*1# czy został NL za 1,- zł dziennie. Po pewnym czasie, powinna wskoczyć RWK. One miały 0,00 zł na koncie, że nie wydłużyli ważności?
PS. W przypadku T-Mobile na kartę, poproszę o prowizję...
Ostatnio zmieniony 17 mar 2023, 10:29 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
Oki, już wskoczyło - 30 minut od doładowania, było znacznie szybciej.
Informuje, iż po migracji do GO zachowujemy nabyte z no-limitu za 1 zł dziennie roczną ważność na wychodzące, bez blokady po pół roku. Moja ważność 4,01 zł to 17.03.2024.
Informuje, iż po migracji do GO zachowujemy nabyte z no-limitu za 1 zł dziennie roczną ważność na wychodzące, bez blokady po pół roku. Moja ważność 4,01 zł to 17.03.2024.


@Karlos20
Dlaczego 4,01 zł a nie 5,01 zł? Wykonałeś jakąś aktywność? Jakaś opłata za migrację?
Dlaczego 4,01 zł a nie 5,01 zł? Wykonałeś jakąś aktywność? Jakaś opłata za migrację?
babciagienia1p: wykonałem dzienną aktywność przed migracją (speedtest który zżarł 305 MB), myśląc, że szybciej wskoczy RWK. Dlatego 4,01.


Mam pytanko, czy trzeba poza doładowaniem 5zł w ostatni dzień ważności konta wykonać aktywność by oferta 1zł się przedłużyła? Czy mi te 5zł wyzeruje jutro bez aktywności?
@vkjcsakjvcjk
Nie trzeba robić aktywności po doładowaniu. Aktywność jest konieczna, nie później niż, w 182 dniu po doładowaniu lub nie później niż w 182 dniu po ostatniej aktywności (jeśli pierwsza aktywność była wcześniej niż w 182 dniu po doładowaniu).
Ważne! Przed doładowaniem sprawdź czy nadal masz aktywną ofertę 1,- zł dziennie. Kodem *140*296# lub *140*296*1# (zwraca 305 MB). Można też w aplikacjach - pokazują 305 MB.
Nie trzeba robić aktywności po doładowaniu. Aktywność jest konieczna, nie później niż, w 182 dniu po doładowaniu lub nie później niż w 182 dniu po ostatniej aktywności (jeśli pierwsza aktywność była wcześniej niż w 182 dniu po doładowaniu).
Ważne! Przed doładowaniem sprawdź czy nadal masz aktywną ofertę 1,- zł dziennie. Kodem *140*296# lub *140*296*1# (zwraca 305 MB). Można też w aplikacjach - pokazują 305 MB.
Zrobiłem już aktywność bo mi nie chciało od razu przedłużyć na rok tylko w apce pokazywało 5 dni. Wiedza przyda się za rok.babciagienia1p pisze: ↑26 mar 2023, 09:51@vkjcsakjvcjk
Nie trzeba robić aktywności po doładowaniu. Aktywność jest konieczna, nie później niż, w 182 dniu po doładowaniu lub nie później niż w 182 dniu po ostatniej aktywności (jeśli pierwsza aktywność była wcześniej niż w 182 dniu po doładowaniu).
Ważne! Przed doładowaniem sprawdź czy nadal masz aktywną ofertę 1,- zł dziennie. Kodem *140*296# lub *140*296*1# (zwraca 305 MB). Można też w aplikacjach - pokazują 305 MB.

@vkjcsakjvcjk
Zapomniałam napisać, że RWK pojawia się z opóźnieniem od 20 minut do 2 godzin. Trzeba cierpliwie czekać. Pisałam o tym wyżej.
Wiedza przyda się za pół roku. Aktywność jest konieczna, minimum, co 6 miesięcy.
Zapomniałam napisać, że RWK pojawia się z opóźnieniem od 20 minut do 2 godzin. Trzeba cierpliwie czekać. Pisałam o tym wyżej.
Wiedza przyda się za pół roku. Aktywność jest konieczna, minimum, co 6 miesięcy.
Ciekawostka przyrodnicza w taryfie Frii.
SMS-y systemowe, np. potwierdzające doładowanie, przychodzą jeszcze w czasie zimowym (UTC+1). Ustawienia telefonu są prawidłowe UTC+2.
SMS-y systemowe, np. potwierdzające doładowanie, przychodzą jeszcze w czasie zimowym (UTC+1). Ustawienia telefonu są prawidłowe UTC+2.
No i widać jak na tacy, jak "dbają" o taryfę Frii
olewka totalna



Oj Szanowni… Albo ja coś zrobiłem nie tak, albo Wy - nieintencjonalne - coś namieszaliście. Zgodnie z instrukcją zamieszczoną kilka postów temu, zmieniłem taryfę Frii na Go, po wcześniejszym włączeniu NL na 5 dni za 5 zł z przekonaniem, że „przeniesie się” RWK. Niestety, nie przeniosło
. Zaznaczę, że włączyłem wersje regularną a nie „na próbę”. No cóż…
Oczywiście piszę o tym informacyjnie, ku wzbogaceniu wiedzy forowiczów

Oczywiście piszę o tym informacyjnie, ku wzbogaceniu wiedzy forowiczów

@ArturJ
1) Sprawdziłeś przed migracją czy masz RWK?
2) Może odczekaj do dwóch godzin. System T-Mobile w okolicach taryfy Frii jest mocno niestabilny. Niewykluczone, że RWK jeszcze wejdzie.
1) Sprawdziłeś przed migracją czy masz RWK?
2) Może odczekaj do dwóch godzin. System T-Mobile w okolicach taryfy Frii jest mocno niestabilny. Niewykluczone, że RWK jeszcze wejdzie.