Moje przenosiny trwały długo, ponieważ na umowie zaznaczyć musiałem, że numer przenoszę z miesięcznym wypowiedzeniem. 17 listopada wieczorem numer działał jeszcze w plusie, a rano gdy się obudziłem karta była nieaktywna, po przełożeniu karty karty dostarczonej od operatora z Virgin, wszystko działa bez problemu. Dostałem nowe ustawienia na telefon, oraz 8 zł za przeniesienie i po paru godzinach włączył się tęż bonus 250 mb danych.
Co ciekawe mam też kartę Virgin zamówioną w październiku, i co miesiąc jest dodawane 250 mb danych, z których nie korzystam, i już się nazbierało 750 mb, ale to taka ciekawostka.
Bonus za doładowanie konta działa bez problemów, miałem doładować za 100 zł, ale doładowałem za 50 i dostałem 25 zł. W tym miesiacu też sprezentuję mojemu telefonowi 50 zł, razem będę miał 150 zł i starczy mi to pewnie na rok czasu bo i tak mało dzwonię

. Ja jestem zadowolony że przeniosłem swój numer, mam nadzieję, że operator nie zniknie tak szybko jak się pojawił.