• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 73 z 97
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 97

 #596963  autor: DanielR
 23 lis 2012, 15:10
lee pisze:DanielR, chwila tak czytam i czytam i nie widzę wykluczenia transmisji danych - w tym co zacytowałeś
Zgadza się. To prawda i tym regulaminem w pewien sposób mogą wprowadzać w błąd. Ja trzymam się jednego. Środki z pakietów/bonusów (takich jak ten), muszą być przeznaczone na usługi wymienione w regulaminie. A co do usług niewymienionych - przyjmuję z góry, że najprawdopodobniej bonus nie jest na na nie przeznaczony. W ten sposób nie muszę się później rozczarowywać. :wink:
artix pisze:A ja widzę wykluczenie. Przecież precyzyjnie napisali na co można bonus wykorzystać, a transmisji danych w tym spisie nie ma. Wnioskuję zatem o oddalenie powództwa.
Z twoim wnioskiem także po części się zgadzam. Jednak jakoś mogli napisać, że bonus nie jest przeznaczony do połączeń na numery specjalne. Więc moim zdaniem o transmisji danych też mogli wspomnieć.

 #596968  autor: artix
 23 lis 2012, 15:26
DanielR pisze:
artix pisze:A ja widzę wykluczenie. Przecież precyzyjnie napisali na co można bonus wykorzystać, a transmisji danych w tym spisie nie ma. Wnioskuję zatem o oddalenie powództwa.
Z twoim wnioskiem także po części się zgadzam. Jednak jakoś mogli napisać, że bonus nie jest przeznaczony do połączeń na numery specjalne. Więc moim zdaniem o transmisji danych też mogli wspomnieć.
Wykluczyli numery specjalne, bo wcześniej wspomnieli o możliwości wykorzystania bonusa na połączenia i smsy, więc musieli doprecyzować. O transmisji danych nie ma mowy, regulamin więc jest dobry :P

 #596973  autor: lee
 23 lis 2012, 15:38
jak dla mnie to ten regulamin powinien dostać jakiś upgrade i tyle... :mrgreen: :mrgreen:

 #597013  autor: kwistas
 23 lis 2012, 20:18
W szkole podstawowej uczą czytania ze zrozumieniem w regulaminie jest wszystko dobrze napisane.

 #597111  autor: mtx
 24 lis 2012, 13:20
Ja tam lubię, że w VM jednak wszystko jest dość jasne. Nie muszę rozkminiać kiedy mi się kończą pakiety, kiedy kończy się limit transmisji w abo i ile zapłacę. Mają swoje za uszami, ale i tak na razie mam do nich większe zaufanie niż do wielkiej 4.

Zastanawiam się tylko co będzie dalej - nowa kampania telewizyjna? jakaś zajebista promocja? :D ech... no nic... czekam.

 #597326  autor: macc
 25 lis 2012, 16:40
mtx pisze:Ja tam lubię, że w VM jednak wszystko jest dość jasne. Nie muszę rozkminiać kiedy mi się kończą pakiety, kiedy kończy się limit transmisji w abo i ile zapłacę. Mają swoje za uszami, ale i tak na razie mam do nich większe zaufanie niż do wielkiej 4.

.
I dlatego korzystamy z tego operatora.:rr:

 #597517  autor: DanielR
 26 lis 2012, 15:40
W zeszłym tygodniu - 20 (we wtorek) złożyłem wniosek o przeniesienie numeru, dziś dostałem kartę SIM i papierologię do wypełnienia.

PS Koperta zwrotna taka z lekka "symboliczna". :wink:

 #597543  autor: lee
 26 lis 2012, 17:59
Dodano: 2012-11-26, 17:59
darmowy pakiet 250MB z tego co widzę obowiązuje do 16.12.2012r. czyli jedna promocja powoli się kończy

do tego znowu nie działa w tym całym klubie Virgin Lounge - coś nie chcę mi przeskoczyć na piąty poziom :mrgreen: :mrgreen:

 #597546  autor: kwistas
 26 lis 2012, 18:11
Jeśli nie przedluza promocji internetowej np do końca 2013 to raczej migracja spadnie znacząco, sam czekam na konkretniejsze informacje odnośnie tego pakietu, bo wtedy zadecyduje czy przenosić numer z mBanku, czy jednak zostać.

 #597547  autor: macc
 26 lis 2012, 18:16
W związku z nowym rokiem pomyślą w końcu o jakiś pakietach czy to minut czy sms

 #597818  autor: lee
 28 lis 2012, 10:15
macc, wątpie :mrgreen:

za zaliczenie 1GB danych jest w nagrodę przyznawany jakiś bonusowy dodatkowy pakiet ale nie widzę u siebie go jeszcze

kolejny level5 -> 1000 sms (jak dla mnie pass bo Ja smsów nie wysyłam ech)

:mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2012-11-28, 11:57 ]
nagroda to pakiet 250MB ważny 30dni :-D

 #598380  autor: ajan
 30 lis 2012, 23:26
czy ktoś ostatnio zamawiał startery z VM? Ile na nie czekaliście? Ja już czekam ponad dwa tygodnie...

Obrazek
Obrazek

 #598749  autor: DanielR
 03 gru 2012, 17:00
A więc tak, na szybko. Moje pierwsze wrażenia z użytkowania sieci.

Tak jak już powyżej pisałem, same papiery MNP dostałem w przeciągu sześciu dni. Odesłałem je wypełnione następnego dnia. I do tego momentu wszystko było ok. Jednak tak jak się spodziewałem, lekkie zgrzyty miały miejsce podczas samego przeniesienia. Dotrzymano orientacyjnego terminu przeniesienia, zaznaczonego przeze mnie w formularzu na ich stronie. Play pozbył się mnie tuż po północy 01.12.2012 r. Ale już Virgin Mobile nie był mnie w stanie podpiąć. Minęła doba, pogoniłem ich trochę w mailu do CMOK-u, nie wiem na ile to pomogło. Jednak straciłem dwie doby na przeniesienie. Dziś ok. zdaje się 1:00 znalazłem się w domu. Co widać po opisie z boku. :)

Co do działania samej sieci. Nie widzę żadnych różnić w stosunku do Play. Zasięg Polkomtela jest dostępny. 8 zł z przeniesienia dostępne zaraz po włączeniu do sieci, po doładowaniu bonus od razu wskoczył na konto. Aktywowałem niezbędne usługi dodane, w tym te dotyczące blokad usług Premium (choć oficjalnie nie są ujęte ofercie VM).
Zobaczymy jak sieć będzie się sprawować przy dłuższym użytkowaniu.

 #598753  autor: macc
 03 gru 2012, 17:16
witamy w 'dziewiczym zasięgu'

 #598760  autor: artix
 03 gru 2012, 17:26
Przeniesienie numeru z Play zaplanowane na czwartek udało się połowicznie, tzn. play numer wyłączył, a Virgin do dzisiaj nie włączył :-D
Pani z infolinii aż krzyknęła "ojej" jak sie dowiedziała dzisiaj przed południem, no i już naprawili faktycznie.

 #598811  autor: pioter28
 03 gru 2012, 20:01
Przenosiłem dwa numery z Play do Virgin Mobile i też trwało to prawie dwa dni. Moim zdaniem może to wynikać z tego, że Virgin mobile to operator wirtualny, więc sam niejako jest na łasce Play jako partnera infrastrukturalnego. Play musi zarządzać przenosinami w swojej sieci, w Red Bulu i jeszcze na dodatek podpinać klientów Virgin-a. Stąd według mnie te opóźnienia w aktywacji kart.

 #598835  autor: DanielR
 03 gru 2012, 21:32
Co zauważyłem u siebie. Działa usługa "Już w zasięgu". Informacja o włączeniu się do sieci numeru, z którym próbowaliśmy się połączyć, przychodzi w formie SMS-a klasy "0". Można powiedzieć standard dla platformy pre-paid P4.
Najprawdopodobniej nie działa natomiast, a szkoda, druga z usług dodanych, czyli "Informacja o próbie połączenia". Być może ma to związek z aktywacją "Poczty głosowej Lite", choć moim zdaniem nie powinno. W Play nie miało związku.

 #598920  autor: mirzur
 04 gru 2012, 17:02
Potwierdzam, "już w zasięgu działa". Co ciekawe, na maila dostaję wiadmość (aktywna usługa kopia sms na email) o próbie połączenia, ale sms nie dochodzi....

 #599132  autor: DanielR
 05 gru 2012, 21:23
Co do kwestii tzw. "echa", głównie przy połączeniach na numery stacjonarne. Moje pierwsze doświadczenie z Virgin Mobile. Dzwoniłem niedawno, tj. dziś, na kierunku VM (roaming Polkomtela) -> Orange/TP. Echo przy połączeniu wychodzącym [tym razem] nie wystąpiło. :wink:

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
  • Strona 73 z 97
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 97
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 97