• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 72 z 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97

 #596398  autor: artix
 20 lis 2012, 14:59
To by wyznaczyli pierwszą możliwą datę przeniesienia, po otrzymaniu papierów. Logiczne chyba :P

 #596404  autor: DanielR
 20 lis 2012, 15:13
artix pisze: Logiczne chyba :P
Niby chyba logiczne. Zobaczymy. :)

 #596430  autor: pioter28
 20 lis 2012, 18:19
Mój numer, który przenosiłem z Play tez pochodzi z ich puli numeracyjnej (535) i nie był wcześniej w żadnej innej sieci. Migrowałem z nim dwa tygodnie temu.

 #596721  autor: artix
 22 lis 2012, 13:00
A mnie Virgin odmówił przeniesienia numeru, któremu skończyła się ważność poł. wychodzących... Komunikat: karta nieaktywna :?

 #596732  autor: Edmund
 22 lis 2012, 14:10
artix, z jakiej sieci chciałeś zmigrować numer do VM? Z Lycamobile?

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #596740  autor: DanielR
 22 lis 2012, 14:51
artix pisze:A mnie Virgin odmówił przeniesienia numeru, któremu skończyła się ważność poł. wychodzących... Komunikat: karta nieaktywna :?
A moim zdaniem nie powinni - zresztą żaden operator nie powinien. Zdaje się, że przepisy Prawa Telekomunikacyjnego nie precyzują co oznacza "aktywne konto". W tej chwili jest to dowolna interpretacja poszczególnych operatorów.

 #596741  autor: artix
 22 lis 2012, 14:58
Edmund pisze:artix, z jakiej sieci chciałeś zmigrować numer do VM? Z Lycamobile?
Chodziło mi o przeniesienie z VM. Trochę mnie to zaskoczyło, że odmawiają przeniesienia, gdy połączenia wychodzące są zablokowane. Ale to takie doświadczenie dla innych, jakby ktoś chciał przenieść numer z VM to nie czekać do końca ważności konta...

 #596748  autor: DanielR
 22 lis 2012, 15:26
artix pisze:Chodziło mi o przeniesienie z VM.
A "do" jakiej sieci chciałeś przenieść numer?

 #596749  autor: artix
 22 lis 2012, 15:29
Do Heyah, ale czy to ma znaczenie?

 #596750  autor: DanielR
 22 lis 2012, 15:32
Raczej nie. W zasadzie spytałem jedynie tak z czystej ciekawości.

 #596751  autor: artix
 22 lis 2012, 15:38
Właśnie odkryłem nowy "ficzer" VM, chyba nikt nie wspominał o nim wcześniej, jak się wam skończy ważność wychodzących, to nie można doładować konta przez klub Virgin, nie wiem czy śmiać się czy płakać :roll:

 #596756  autor: DanielR
 22 lis 2012, 16:06
"Dobrze", że (i oby) tylko przez ten kanał doładowań. Z drugiej strony każde doładowanie wydłuża ważność konta o cały rok, także nie powinno być problemu, by w jakiś inny sposób przez ten czas doładować konto.

 #596757  autor: artix
 22 lis 2012, 16:12
Nie to żebym płakał, doładowałem w inny sposób, ale blokowanie możliwości doładowania takim numerom jest lekko dziwne, taki strzał sobie w stopę :D

 #596777  autor: pioter28
 22 lis 2012, 17:24
Ja jeszcze chciałbym wrócić do kwestii BOK-u Virgin Mobile. W związku z tym, że przenosiłem jeden numer z Play do VM, musiałem z innego numeru w Play wykonać prawie trzy minutowe połączene do BOK VM, żeby zapytać, kiedy aktywują mi przenoszony numer. Czytałem wcześniej Wasze wypowiedzi, iż powinno pobrać mi z konta 1,50 zł, bo mam pre-paida. Jednak ku mojemu zdziwieniu pobrało mi jedynie środki promocyjne, a po zalogowaniu do Play 24 połączenie to jest identyfikowane jako:"Obsługa Klienta NETIA". Tutaj zrzut ekranowy ze strony Play24.

 #596778  autor: artix
 22 lis 2012, 17:28
Ale ten problem z pobieraniem wyższych opłat już chyba został rozwiązany w Play i powinno pobierać normalne stawki.
A co do Netii, no to taki żarcik widocznie :mrgreen:

 #596838  autor: lee
 22 lis 2012, 23:08
A Ja tak z innej beczki

Niby jest 50% więcej za doładowanie ale z tego co widzę u siebie bonus w postaci dodatkowych złotówek nie dotyczy transmisji danych i po przekroczeniu pakietu pobiera z głównego salda a nie z bonusa.

 #596855  autor: kubik
 23 lis 2012, 00:23
artix pisze:Właśnie odkryłem nowy "ficzer" VM, chyba nikt nie wspominał o nim wcześniej, jak się wam skończy ważność wychodzących, to nie można doładować konta przez klub Virgin, nie wiem czy śmiać się czy płakać :roll:
ano nie można, zleciłem zasilenie o 23:20 ostatniego dnia i niestety nie przeszło - konto zablokowane. po złożeniu reklamacji dodali od siebie drugie 5PLN w ramach rekompensaty.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #596926  autor: DanielR
 23 lis 2012, 12:57
lee pisze:Niby jest 50% więcej za doładowanie ale z tego co widzę u siebie bonus w postaci dodatkowych złotówek nie dotyczy transmisji danych i po przekroczeniu pakietu pobiera z głównego salda a nie z bonusa.
A to była jakaś tajemnica? Przecież regulamin promocji jest dostępny od początku jej istnienia.
Zasady wykorzystania Bonusu
9. Bonus za Doładowanie może zostać wykorzystany przez Abonenta na krajowe
połączenia głosowe, wideo, SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych w Polsce i na
krajowe połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych, realizowane z sieci
komórkowej Virgin Mobile Polska. Bonus można również wykorzystać na połączenia
międzynarodowe wykonywane z terytorium Polski – połączenia głosowe, wideo, SMS
i MMS. Bonus nie obejmuje numerów specjalnych zawartych w Cenniku Oferty Virgin
Mobile Polska.

 #596927  autor: lee
 23 lis 2012, 13:06
DanielR, chwila tak czytam i czytam i nie widzę wykluczenia transmisji danych - w tym co zacytowałeś

 #596939  autor: artix
 23 lis 2012, 14:08
A ja widzę wykluczenie. Przecież precyzyjnie napisali na co można bonus wykorzystać, a transmisji danych w tym spisie nie ma. Wnioskuję zatem o oddalenie powództwa.
  • Strona 72 z 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 97