• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 71 z 97
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 97

 #595715  autor: macc
 16 lis 2012, 19:35
artix pisze:To mówicie, że nigdzie nie ma miejsca na wpisanie PESELa, żeby zarejestrować numer?
Tylko telefonicznie jest taka opcja.

 #595720  autor: artix
 16 lis 2012, 20:06
A przeniesione numery są zarejestrowane czy trzeba je rejestrować?

 #595737  autor: DanielR
 16 lis 2012, 22:24
artix pisze:A przeniesione numery są zarejestrowane czy trzeba je rejestrować?
Podobno do pełnej i ostatecznej rejestracji konieczny jest telefon do ich BOK-u i podanie raz jeszcze numeru PESEL. Czy jednak tak jest rzeczywiście - na 100%, tego nie wiem. Najlepiej zadzwonić i zapytać, połączenie jest przecież bezpłatne.

 #595757  autor: banderas
 17 lis 2012, 00:17
PESEL jedynie można podać telefonicznie , jest to wymagane do przeniesienie numeru do innej sieci

banderassso

 #595799  autor: artix
 17 lis 2012, 10:01
Rzeczywiście, sprawdziłem empirycznie, nawet numery przeniesione nie są zarejestrowane, chociaż mają pesel w systemie, to trzeba dzwonić, żeby przepisali...

 #595832  autor: DanielR
 17 lis 2012, 12:54
banderas pisze:PESEL jedynie można podać telefonicznie
No nie całkiem. Dostają go też przecież listownie w postaci ksera Dowodu wraz z pozostałymi dokumentami niezbędnymi do przeniesienia numeru. Chyba, że źle zrozumiałem sens twojej wypowiedzi. :wink:

 #595976  autor: martini
 18 lis 2012, 10:44
działa Wam infolinia Virgin - nie mogę dodzwonić się z Virgin i z Play czyżby Play coś majstrował :)

 #596042  autor: TheArt
 18 lis 2012, 15:24
Hej,
wiadomo może co będzie po nowym roku w kwestii pakietów internetowych? Ten free pakiet znika i co potem, gdyż przy cenach pakietów jakie teraz oferują to simki raczej do śmieci?

PS. Ile czasu od aktywacji numeru do aktywacji pakietu 250MB? Przyjdzie jakiś sms?

Dzieki.

 #596076  autor: Abcn
 18 lis 2012, 17:54
TheArt pisze: PS. Ile czasu od aktywacji numeru do aktywacji pakietu 250MB? Przyjdzie jakiś sms?
Dzieki.
do 24 godz
sms ktory dostalem nie mial wiele wspolnego z czasem aktywacji, po prostu info o tych 24h
(Do tego czasu w mej niewiedzy spalilem wiekszosc zlotowek na koncie , zadzwonilem do Obslugi Klienta ...)

Sprawdzaj przez *108#

pozdrawiam
A

 #596086  autor: TheArt
 18 lis 2012, 18:38
wlasnie mam podobnie poszlo sie walic doladowanie, zdzialales cos z BOK czy wysmiewka

ps. wie ktos czy ten pakiet 300MB w Lyca dostaje sie raz czy co miesiac

 #596233  autor: macc
 19 lis 2012, 17:52
ganc2 pisze:Dlaczego karty zakupione w virgin mobile korzystają z 2 sieci a przeniesione numery do virgin mobile z 3 sieci?
zauważyłem,że numery przeniesione z orange,t-mobile i plusa do virgin mobile korzystają z zasięgu 3 sieci(play,orange,plus) a przeniesione numery z sieci play do virgin mobile korzystają tylko z zasięgu 2 sieci(play,orange).

 #596236  autor: DanielR
 19 lis 2012, 18:08
macc pisze:numery z sieci play do virgin mobile korzystają tylko z zasięgu 2 sieci(play,orange).
Fu.ck! Naprawdę? Szkoda. :evil: A taką miałem nadzieję na zasięg Plusa. Z tym, że mój numer pierwotnie był w PTC, obecnie jest w P4. Ciekawe...

 #596252  autor: pioter28
 19 lis 2012, 19:30
U mnie numer przeniesiony z Playa do Virgin działa na 3 zasięgach. Obecnie telefon jest zalogowany do Plusa. Oczywiście Plusa ustawiłem ręcznie.

 #596259  autor: macc
 19 lis 2012, 20:16
pioter28 pisze:U mnie numer przeniesiony z Playa do Virgin działa na 3 zasięgach. Obecnie telefon jest zalogowany do Plusa. Oczywiście Plusa ustawiłem ręcznie.
U mnie tylko zasięg 2 sieci.

 #596263  autor: mtx
 19 lis 2012, 20:56
ale BOK jest za darmo... *222, więc o co chodzi?

 #596266  autor: DanielR
 19 lis 2012, 21:06
macc pisze: U mnie tylko zasięg 2 sieci.

A twój numer od początku był w Play, czy też może wcześniej przenosiłeś go do Play z innej sieci?
mtx pisze:ale BOK jest za darmo... *222, więc o co chodzi?
Poważnie? Faktycznie, to w pełni rekompensuje brak zasięgu jednego z operatorów roamingowych. Ale żeś wyskoczyła jak Filip z konopi! :wink:

 #596285  autor: kubik
 19 lis 2012, 21:48
nie wiem, czy to z powodu złożonej reklamacji, ale dzisiaj BOK zadzwonił do mnie z 4-pytaniową ankietą zadowolenia z sieci. w ramach podziękowania za udzielone odpowiedzi konto zostało doładowane 5+2,5 PLN.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #596295  autor: Edmund
 19 lis 2012, 22:34
pioter28 pisze:U mnie numer przeniesiony z Playa do Virgin działa na 3 zasięgach. Obecnie telefon jest zalogowany do Plusa. Oczywiście Plusa ustawiłem ręcznie.
U mnie jest dokładnie tak samo - numer przeniesiony z Play (z ich puli numeracyjnej) do VM działa na 3 zasięgach. Przeniesienie robiłem na przełomie sierpnia/września.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #596394  autor: emarcin
 20 lis 2012, 14:40
Kupiona karta w sklepie virginmobile.pl także loguje się tylko do Play i Orange

 #596395  autor: DanielR
 20 lis 2012, 14:51
Gdy wypełnialiście formularz MNP na ich stronie, to ile czau daliście im na przeniesienie? Zdziwiło mnie, że w przypadku przeniesienia z oferty pre-paid obowiązkowe jest wpisanie daty oczekiwanej przeze mnie aktywacji w sieci. Zaznaczyłem 1.12. A co, gdybym zaznaczył jutrzejszą datę? Przecież oni i tak muszą najpierw przysłać mi dokumenty, a następnie dostać je wypełnione i odesłane przeze mnie. A to wymaga minimum tygodnia.
  • Strona 71 z 97
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 97
  • 1
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 97