• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 69 z 97
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 97

 #594123  autor: ciekawy
 09 lis 2012, 03:27
macc pisze:Virgin, dajcie nielimitowane do Play i w drugą stronę
Virgin daje nielimitowane połączenia ? masz jakieś szczegóły tej oferty ?

 #594126  autor: margeo
 09 lis 2012, 08:12
ciekawy pisze:
macc pisze:Virgin, dajcie nielimitowane do Play i w drugą stronę
Virgin daje nielimitowane połączenia ? masz jakieś szczegóły tej oferty ?
Czytamy ze zrozumieniem ;-)
"Virgin, dajcie..." to nie to samo, co "Virgin daje".
Na chwilę obecną nic raczej nie wiadomo by były planowane nielimitowane połączenia VM-Play

**********************
POZDRAWIAM!

 #594161  autor: DanielR
 09 lis 2012, 12:15
Edmund pisze:DanielR, praktycznie wszystko zależy od operatora-dawcy.
Więc taką też odpowiedź powinienem dostać. A nie, że w ogóle nie można w okresie ważności konta na połączenia przychodzące. A wiem, że z Play problemów by nie było. Zresztą zdaje mi się, że ani w regulaminach MNP Play, ani też w ich odpowiednikach VM, nie ma takich zastrzeżeń. :wink:

 #594310  autor: ciekawy
 10 lis 2012, 01:07
margeo pisze:
ciekawy pisze:
macc pisze:Virgin, dajcie nielimitowane do Play i w drugą stronę
Virgin daje nielimitowane połączenia ? masz jakieś szczegóły tej oferty ?
Czytamy ze zrozumieniem ;-)
"Virgin, dajcie..." to nie to samo, co "Virgin daje".
Na chwilę obecną nic raczej nie wiadomo by były planowane nielimitowane połączenia VM-Play
tak mi się wydawało, że coś jest nie tak z tym stanem darmowym w Virgin, bo ta sieć jest bardziej "pakietowa", że za samo doładowanie można dzwonić normalnie za 19 gr, a z promocją 50% więcej doładowania po jakieś 13 gr za minutę do wszystkich sieci, to w obydwu opcjach wychodzi jak pakiet, to ten stan darmowy w sieci, która ma tak niskie ceny za minutę do każdej sieci jakoś mi nie pasował, w końcu coś za coś.

 #594485  autor: mth90
 10 lis 2012, 23:12
Mała refleksja na temat Virgin Mobile:
Poruszenie na forum spowodowało, że zainteresowałem się VM, 16.08. zamówiłem starter z prefixem 799, 20.08. zleciłem przeniesienie numeru z Orange.
Początkowo wszystko super- starter moment dostarczony kurierem, przeniesienie numeru również, zaskakująco jak na komentarze forumowiczów, sprawne- 6 czy 7 dni roboczych, a więc wynik porównywalny z procedurą przeniesienia numeru do Heyah.
Dobre pierwsze wrażenie szybko jednak ustąpiło przeświadczeniu, że mam do czynienia z kompletnymi amatorami i ignorantami:
- starter z prefixem 799 został dostarczony jako mini-SIM, 24.08. zleciłem przez zarządzanie kontem wymianę na micro-SIM... I nadal mam mini-SIM. Po 2,5 miesiąca, gdzie najpierw nasłuchałem się, że karta była wysłana, ale nie udało się jej doręczyć, że to oni powinni mieć do mnie pretensje, nie odwrotnie. W końcu dotarła. Podniszczona, ale dotarła. Szkoda tylko, że jako artefakt, ponieważ nikt z obsługi nie potrafi przenieść mojego numeru na nową kartę. Kolejnej zamówić nie mogę, ponieważ, za zarządzaniem kontem, od ostatniej wymiany minął mniej niż tydzień.
- numer z Orange, premiowany darmowym pakietem danych za przeniesienie. Pakietem, o który każdorazowo trzeba się upomnieć. Pakiet ma się kumulować? Niestety, przy aktywacji przez BOK można o tym zapomnieć. Naturalnie można złożyć reklamację na wadliwie działającą obsługę, można złożyć ją ponownie i ponownie... Może ktoś się świetnie bawi je czytając, ale na pewno nie zamierza się do niej odnieść. Po prostu cisza, brak jakiejkolwiek reakcji, mimo zapewnień kolejnych kobiet z call center.
- jeśli już ma się tyle szczęścia, że akurat BOK uruchomiło pakiet data, o który trzeba było się upomnieć, to w moim przypadku można zapomnieć, że w roamingu Orange będzie działał sprawnie. Na 10 prób w 4-5 nie da się nawiązać połączenia. Zgłaszać oczywiście można, za co nawet podziękują. No i tyle.
- bardzo sprawnie działa za to przesyłanie konfiguracji internetu na C5.002- w 30 sekund po umieszczeniu karty w telefonie, każdorazowo za 12 gr. Nie wiem, może tak właśnie miało być, ale pierwszy raz się z tym spotkałem i dla mnie to absurd.
- zarządzanie kontem przez internet? Ok, ale są dni, kiedy SMS-y weryfikacyjne nie dochodzą. Po prostu, można próbować w różnych urządzeniach, ale nic z tego nie wychodzi. Trzeba czekać do następnego dnia lub jeszcze dłużej.
- połączenia na numery stacjonarne: wybranie numeru, 5 sek. próba rozmowy, rozłączenie, ponowne wybranie numeru i... działa! Przy pierwszej próbie połączenia, za każdym razem, wyraźniej słyszę siebie w słuchawce niż osobę, do której dzwonię.

Miała to być mała refleksja, i w gruncie rzeczy taka jest- można by jeszcze kilka drobiazgów dopisać, ale po co kopać leżącego. Dla mnie ta sieć kompletnie się skompromitowała, na zawsze wypada z rankingu ofert, do których mogę przenieść główny numer. Numer z Orange wróci do sieci-matki, prefix 799 do kosza. Tyle.

 #594491  autor: lee
 10 lis 2012, 23:25
A mnie zaczęło tak samo jak w play zrzucać do sieci macierzystej;)
pomimo iż telefon zalogowany ręcznie do sieci

 #594492  autor: DanielR
 10 lis 2012, 23:26
mth90 pisze:Mała refleksja na temat Virgin Mobile:
Dzięki za podzielenie się swoimi wrażeniami. Hmmm... A pozostali? Część z Was korzysta już przecież te parę miesięcy z VM. Jakie są wasze spostrzeżenia w kwestii działania sieci i jej jakości? Brakuje mi właśnie waszych opinii - takich, jak ta mth90. :)


[ Dodano: 2012-11-10, 23:30 ]
mth90 pisze:Miała to być mała refleksja, i w gruncie rzeczy taka jest- można by jeszcze kilka drobiazgów dopisać, ale po co kopać leżącego.
A w kwestii "drobiazgów". Czy na twoim numerze działają (poprawnie lub w ogóle) takie usługi dodane, jak "Już w zasięgu" oraz "Informacja o próbie połączenia"?

 #594508  autor: słoneczny
 10 lis 2012, 23:52
Ja jestem cały czas na zasięgu Orange. W większości przypadków jest ok.
Problemy z rwaniem, a raczej zanikaniem zdarzają się niestety podczas jazdy, ale staram się wtedy nie gadać przez tel, więc nie jest to wielki problem.
Problem też jest gdy mój tel 2G łączy się z tel 3G. Wtedy tez zdarza się jakość jak w pierwszych plikach muzycznych mp2.

Ogólnie nie narzekam. Wydaję odrobinę więcej (2-4zł/miesiąc) niż wcześniej w Play.
ale za to mam spokój z pakietowym kombinowaniem. Po prostu korzystam z telefonu bez komplikacji.
Mam tylko nadzieję, że ostatnie niusy na Telepolis odnośnie MTRów nie zaszkodzą za bardzo VM.
Dobrze byłoby żeby ten op utrzymał się na polskim rynku.

 #594513  autor: ciekawy
 10 lis 2012, 23:57
moim zdaniem nie ma sensu przenosić numeru do tej sieci tylko lepiej zamówić starter przez strone netową tej sieci i korzystać z nowego numeru np. tylko na rozmowy, bez komplikacji typu biurokracja żeby przenieść numer.

 #594528  autor: słoneczny
 11 lis 2012, 00:56
Ja akurat numer zmieniłem z premedytacją, bo stary mi służył do różnych celów, także ogłoszeniowych i aukcyjnych i był przez to mocno spamowany przez telemarketing.

Jak bym miał przenosić do VM numer to tylko drugi, złoty.
Ale ten póki co siedzi w Plusie.
Jak oferta VM się ustabilizuje to wtedy pomyślę.

 #594538  autor: macc
 11 lis 2012, 08:09
mth90 pisze: na C5.002
proszę o przetłumaczenie na polski
ciekawy pisze:moim zdaniem nie ma sensu przenosić numeru do tej sieci tylko lepiej zamówić starter przez strone netową tej sieci i korzystać z nowego numeru np. tylko na rozmowy, bez komplikacji typu biurokracja żeby przenieść numer.
U mnie na kilku numerach które mam w virgin problemy nie występują jedynie co zauważyłem to ,że zrzuca ze sztywnego roamingu do sieci macierzystej.
Jakość rozmów mam lepszą niż w plusie (chodzi mi o czystość głosu i głośność dźwięku)

Druga sprawa to BOK virgin , ludzie przyjemni za wszystko dziękują,ale nie reagują na uwagi często przecież bardzo znaczące dla nich , dlatego nie ma sensu tam dzwonić.

 #594546  autor: Sahim
 11 lis 2012, 10:15
DanielR pisze:Czy na twoim numerze działają (poprawnie lub w ogóle) takie usługi dodane, jak "Już w zasięgu" oraz "Informacja o próbie połączenia"?

Ja zgłaszałem do BOK, że te usługi u mnie nie działają i otrzymałem taką odpowiedź mailem:
Usługa ta na dzień dzisiejszy nie jest dostępna w naszej sieci.
Ps. Nie wiem dlaczego napisali "ta usługa" skoro reklamowałem dwie usługi.

 #594556  autor: lee
 11 lis 2012, 11:04
Niom nie działa od prawie samego początku ech...

Pierwsi pracownicy bok vm na uwagi zwracają uwagę :mrgreen: :mrgreen:
Ci nowsi to różnie generalnie różnica jest niestety

 #594564  autor: mth90
 11 lis 2012, 11:34
DanielR, usługi te nie działają, jednak tego akurat nie zgłaszałem do BOK, widziałem na forum, że oficjalna linia to informowanie o niedostępności takich usług w ofercie i po prostu odpuściłem to sobie.

macc, faktycznie coś nie wyszło z tą nazwą, chodziło o Nokię C5-00.2, czy też C5 5MP.
Zrzucania do zasięgu "macierzystego" nie zauważyłem, od miejsca zamieszkania mam 15 km do BTS Play, a w ciągu dnia tego nie śledzę.

 #594577  autor: DanielR
 11 lis 2012, 12:26
Czyli dostaliście tą samą odpowiedź co i ja
Usługi dodane o których pan pisze na chwilę obecną niestety jeszcze nie działają tak, jak powinny. W tej sprawie prowadzimy prace wspólnie z naszym parterem infrastrukturalnym, to jest z Play, z którego nadajników korzystamy, ale nie mamy niestety oficjalnej informacji co do tego, kiedy usługi będą dostępne. Z czasem na pewno informacja na ten temat znajdzie się również na naszym profilu.
Też zauważyłem, że na ich BOK należy patrzeć z lekką dozą ostrożności. Ale tak często jest i u innych opków. Jak sam na własnej skórze czegoś nie sprawdzisz (mam tu teraz na myśli np. możliwość przeniesienia numeru, przy ważnych przychodzących, o której już wcześniej wspomniałem), to się nie dowiesz. :wink:

 #594637  autor: Edmund
 11 lis 2012, 15:50
to w moim przypadku można zapomnieć, że w roamingu Orange będzie działał sprawnie.
Oficjalnie jak mówi VM to z internetu można korzystać wyłącznie na zasięgu P4. Natomiast nieoficjalnie na wszystkich zasięgach ;)

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #594709  autor: ciekawy
 11 lis 2012, 20:26
słoneczny

ja myślę podobnie,że narazie warto korzystać z nowego startera Virgin, a jak sieć się zadomowi u nas w kraju na dobre to wtedy można pomyśleć o przeniesieniu numeru i zabawie w biurokrację przy tej okazji, zresztą póki co inne sieci też mają korzystne oferty,więc z tym przeniesieniem numeru można poczekać aż sieć się zadomowi albo aż sieć w której jest numer da taką ofertę że nie będzie można jej zaakceptować.

 #594731  autor: nemo2009
 11 lis 2012, 21:20
ciekawy pisze:a myślę podobnie,że narazie warto korzystać z nowego startera Virgin,
Ciekawy nic ciekawego nie napisałeś.BOK w Virgin jest słaby,jak w Play,tak samo niekompetentny.Nie potrafią rozwiązać najprostszego problemu.Dlatego jest strach przenosić do nich numer.Jeśli wszystko idzie dobrze,to ok.W razie najmniejszych problemów,sprawa urasta do....

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #594743  autor: Edmund
 11 lis 2012, 21:53
ciekawy, poza tym że powinieneś pisać bardziej konkretne i konstruktywne wypowiedzi staraj się używać kropek. Budujesz zbyt długie i skomplikowane zdania wielokrotnie podrzędne przez co czytanie Twoich wypowiedzi nie jest łatwe.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #594821  autor: macc
 12 lis 2012, 13:50
Koszt połączenia rekompensuje wszystkie nasze niedogodności :wink:
  • Strona 69 z 97
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 97
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 97