

http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf ... o-Play.pdfIII. BONUS ZA PRZENIESIENIE NUMERU DO OFERTY INTERNETU NA KARTĘ
1. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Użytkownik dokonując aktywacji bonusu za rejestrację w ciągu 30 dni od wykonania pierwszego połą-
czenia po Aktywacji zestawu startowego zgodnie z „Regulaminem Promocji Bonus za Rejestrację numeru w Play” otrzyma dodatkowe bonusy:
1.1. Pakiet Złotówek o wartości 100 zł (łącznie z bonusem za rejestrację otrzyma 200 zł), który można wykorzystać na krajowe połączenia
głosowe, wideo, SMS i MMS do wszystkich sieci komórkowych w Polsce i na krajowe połączenia głosowe do krajowych sieci stacjonarnych,
realizowane z sieci Telekomunikacyjnej, z wyłączeniem numerów specjalnych, infolinii i audiotekstowych zwartych w Cenniku Oferty
, z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 60 dni kalendarzowych od dnia jego przyznania
1.2. 10 GB (łącznie z bonusem za rejestrację otrzyma 20 GB), które można wykorzystać na transmisję danych na terytorium Rzeczpospolitej
Polskiej w zasięgu Sieci Telekomunikacyjnej, przy wykorzystaniu ustawień APN Internet. Po wykorzystaniu pakietu, opłata za transmisję
danych jest naliczana zgodnie z Cennikiem OfertyPlay na Kartę, z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 60 dni kalendarzowych
od dnia jego przyznania.
2. Bonus 100 zł i 10 GB nie zostanie przyznany, jeśli Użytkownik, przed aktywacją bonusu za rejestrację zmieni Ofertę Play na Kartę, na inną.
nie opisuje mojego przypadku bo nie zmieniałem taryfy w trakcie jakiegoś zlecenia.Jeśli zlecasz w Play aktywację jakiejś usługi/pakietu (kodem, poprzez Play24, infolinię) a potem (ale zanim usługa/pakiet się całkowicie aktywuje i wszystkie środki zostaną przyznane) zlecasz zmianę taryfy to wszystkie oczekujące zlecenia są KASOWANE.