• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 591 z 676
  • 1
  • 589
  • 590
  • 591
  • 592
  • 593
  • 676
 #1183106  autor: bxx1
 22 lis 2024, 12:19
Złożyłem rano reklamacje w sprawie balonika 12 gb których nie dostałem po 48 godzinach i w sprawie 5G.Oddzwonił mi BOK przed chwilą.I tak sprawa balonika jest im znana.Mają to naprawić a gb zostaną przyznane.5G aktywował mi od razu bezpłatnie ,a nie to co na czacie twierdzili że 9 grudnia dopiero.Także reklamować i wyjaśniać :D
 #1183107  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2024, 12:24
bxx1: regulamin pisze jasno - 48 godzin roboczych, nie zegarowych. Nie radzę składać reklamacji, bo odmówią albo realizacja reklamacji przeciągnie się.

Proszę, cierpliwości trochę. GB wpadną. Wiem, że się boicie, ale GB są teraz ważne do końca listopada i ewentualnie można je wydłużyć. Jeśli nie wpadną do pojawienia się kolejnego balonika - reklamacja będzie słuszna.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183108  autor: Window
 22 lis 2024, 12:34
@KC-Karlos tyle że jeśli dla ciebie są to dni robocze to jak masz np. Zwrot przelewów zrealizujemy tobie w 14 dni robocznych to pewnie myślisz że to zajmie im jakieś 11 tygodni i 1 dzień bo oni PRACUJO 8 godzin. Bo dla mnie jest to interpretacja taka że te 48 godzin roboczych to że zrealizują w 2 dni robocze nie licząc sobót i niedziel
 #1183109  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2024, 12:39
Window: no jak widać jaka jest sytuacja, to 48 roboczych wcale nie równają się 48 godzin tych kalendarzowych. To cwane zagranie operatora, aby nie składać reklamacji, a dobrze wiecie jak Orange to traktuje (wybiórczo).
Ja będę bardziej zaniepokojony, jak nie wyrobią się z przyznaniem bonusów do 30.11 kiedy kończy się ważność wcześniej nabytych środków - a w tej chwili polecam cierpliwość - ogromną. Zdziwicie się, że być może i za chwilę te GB się pojawią. Przyjdzie sms w tej sprawie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183113  autor: Zygzuso
 22 lis 2024, 13:31
bxx1 pisze:
22 lis 2024, 12:19
Złożyłem rano reklamacje w sprawie balonika 12 gb których nie dostałem po 48 godzinach i w sprawie 5G.Oddzwonił mi BOK przed chwilą.I tak sprawa balonika jest im znana.Mają to naprawić a gb zostaną przyznane.5G aktywował mi od razu bezpłatnie ,a nie to co na czacie twierdzili że 9 grudnia dopiero.Także reklamować i wyjaśniać :D
Ja złożyłem szybko wczoraj, konsultantka sama zaproponowała reklamacje, bo ma ciągle o to zgłoszenia i standardowe 7 dni i brak tej paczki.
 #1183115  autor: artur912
 22 lis 2024, 14:01
KC-KARLOS pisze:
22 lis 2024, 09:46
NokiaFan86: system pamięta ustawienia na danym numerze, więc zmiana taryfy nie zresetuje tego, czego poprzednio dokonałeś.

rrr74: była tutaj mowa o 7 dniach roboczych. Cierpliwości. Nie chcesz czekać, a neta dużo zostało? Ślij AKT31 na 811 i za 9 zł środki przedłużą się o 31 dni.
A czy jeśli przeniesie się numer do np. Play na kartę i wróci to przyzna ?
 #1183116  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2024, 14:36
artur912: możesz sam to przetestować, jak masz sporo cierpliwości. Pamiętaj, że nie wszystko zadziała, tak jak powinno (pisaliśmy w tym wątku).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183122  autor: neotele
 22 lis 2024, 16:06
Zapytam ponownie, choć trochę inaczej:

1. Czy można wypowiedzieć/zakończyć umowę w OFnK, tak aby skrócić zbyt długi okres ważności karty na poł. przychodzące i czy w takim przypadku Orange dokona zwrotu zgromadzonych zł ?

2. Czy po wejściu numeru OFnK w okres pasywny (tylko poł. przychodzące), gdzie zł są automatycznie blokowane i późniejszym wygaszeniu numeru i wniosku o zwrot zł, będzie zwrócona cała kasa (-20 zł opłaty manipulacyjnej), bez dodatkowej prowizję 10% za odblokowanie zablokowanej gotówki? (jak to ma miejsce, gdy chcę się odzyskać zablokowaną gotówkę).
 #1183127  autor: KC-KARLOS
 22 lis 2024, 18:50
neotele:
1. jeśli trafisz na dobrego doradcę i uzasadnisz swoją decyzję - da się.
2. no raczej w tym wypadku odzyskasz kwotę minus 20 zł, nic więcej. 10% wartości zablokowanej kwoty pobierają jedynie, gdy powrócisz do OA wykonując zwykłe doładowanie, przy zakupie pakietu/usługi z wykorzystaniem zamrożonej kwoty prowizja nie jest pobierana.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1183137  autor: biala1991
 23 lis 2024, 10:14
Jedni nie dostali GB po napompowaniu balonika a inni to nawet balonika nie mają :) Pierwszy wyświetlił mi się kilka dni po starcie promocji a drugi, który teoretycznie powinien być dostępny od 19.11. nie pokazał mi się do dzisiaj.
Karlos pisał, że zgody marketingowe nie są wymagane ale to jakiś dziwny zbieg okoliczności, że nie mam zgód i nie ma balonika.
Czy ID reklamowe w ustawieniach aplikacji to jest to samo co zgody? Jeśli włączę ID reklamowe to aktywuje zgody?
 #1183138  autor: Zygzuso
 23 lis 2024, 11:48
W ustawieniach aplikacji dane statystyczne, id, ale ja mam z tym dołącz do pompowania problem, więc spamuje ten przycisk aż zaskoczy, a czasem mi wywala brak internetu. Niesamowita ta apka. :wink:
 #1183139  autor: biala1991
 23 lis 2024, 12:34
@Zygzuso
Dane statystyczne też mam włączone, wyłączone jest tylko to ID reklamowe i zgody, które są w zupełnie innym miejscu i nie wiem czy mają związek z ID.
A zgody masz aktywne? bo jeśli masz włączone ID i jednocześnie wyłączone zgody to znaczy, że mogę włączyć to ID (i nie grozi to aktywacją zgód).
Może to wpłynie na pojawienie się balonika
 #1183140  autor: Zygzuso
 23 lis 2024, 12:51
Tylko ta, która otwiera "dla ciebie", gdzie jest promocja na balon, pod nazwą "Zgoda na przesyłanie przez Orange Polska S.A. informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej."
Na początku zabawy czyściłem też cache i dane, ponownie się logowałem, ale te problemy dalej występują czasem i trzeba przyciskać wiele razy dołącz, aż menu się przesunie.
 #1183144  autor: biala1991
 23 lis 2024, 13:22
U mnie od jakiegoś czasu ze zgodami jest coś nie tak, widzę tylko "Upss... zaznacz wszystkie", nie ma wyboru poszczególnych zgód tak jak wcześniej (żeby zaznaczyć tylko tą jedną, o której piszesz).
Dlatego w zakładce Dla Ciebie mam pusto.
 #1183147  autor: neotele
 23 lis 2024, 14:10
Sama apka jest trochę skopana i czasami, aby "balony" działały, oprócz zaznaczenia "dane statyczne" w ustawieniach aplikacji, należy: zamknąć apkę > wyczyścić pamięć podręczną tej apki > uruchomić apkę ponownie.
 #1183158  autor: Window
 23 lis 2024, 19:21
Też komuś z was nie przychodzą SMSy po doładowaniu o dodaniu GB które się dostaje po doładowaniu, mimo że stan GB w MO się zmienia na więcej?
 #1183203  autor: biala1991
 24 lis 2024, 15:23
Nie pomogło czyszczenie ani restarty aplikacji, dopiero włączenie zgód marketingowych wywołało balonik, tak że niby zgody wg regulaminu nie są wymagane ale bez nich balonika brak.
Teraz ciekawe jak długo trzeba będzie czekać na GB.
  • Strona 591 z 676
  • 1
  • 589
  • 590
  • 591
  • 592
  • 593
  • 676
  • 1
  • 589
  • 590
  • 591
  • 592
  • 593
  • 676