Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1121
Rejestracja
09 cze 2009, 11:13
Lokalizacja
Sędziszów
Ja złożyłem szybko wczoraj, konsultantka sama zaproponowała reklamacje, bo ma ciągle o to zgłoszenia i standardowe 7 dni i brak tej paczki.bxx1 pisze: ↑22 lis 2024, 12:19Złożyłem rano reklamacje w sprawie balonika 12 gb których nie dostałem po 48 godzinach i w sprawie 5G.Oddzwonił mi BOK przed chwilą.I tak sprawa balonika jest im znana.Mają to naprawić a gb zostaną przyznane.5G aktywował mi od razu bezpłatnie ,a nie to co na czacie twierdzili że 9 grudnia dopiero.Także reklamować i wyjaśniać![]()
A czy jeśli przeniesie się numer do np. Play na kartę i wróci to przyzna ?KC-KARLOS pisze: ↑22 lis 2024, 09:46NokiaFan86: system pamięta ustawienia na danym numerze, więc zmiana taryfy nie zresetuje tego, czego poprzednio dokonałeś.
rrr74: była tutaj mowa o 7 dniach roboczych. Cierpliwości. Nie chcesz czekać, a neta dużo zostało? Ślij AKT31 na 811 i za 9 zł środki przedłużą się o 31 dni.