• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 58 z 66
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 66
 #1185184  autor: Pablo-1986
 03 sty 2025, 23:42
Mam 2 przegrody. Pakiet internetu, pakiet w roamingu. Po wejściu w każdy z nich pokazuje te skumulowane wartości, ale tylko w pakiecie internetu w kraju. Wcześniej tak nie było.

Dobry humor podstawą dnia.
 #1185185  autor: KC-KARLOS
 04 sty 2025, 00:37
Pablo-1986: nie patrz na roaming, tylko pakiet krajowy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185255  autor: atlantydas
 04 sty 2025, 23:44
12msc temu aktywowałem na kilku numerach RWK w taryfie "rok waznosci konta" były one aktywne do 03.01.2025. Dzis loguje sie w aplikacji i widniej w nich komunikat "konto utracilo ważnosc" a taryfa sama zmienila sie na ODnowa.
1. Zalezezy mi na zachowaniu tych nr, jak najtaniej utrzymać waznosc konta aby nie starcic tych numerów? Doładowac tutaj za 5zl i nic nie robic, czy moze po doladowaniu przeniesc je do Faktmobile i ponownie zasilic kwota 5zł?
2. Po jakim czasie zabiorą mi numery jesli nie doładowuje, czy moze juz je zabrali?
 #1185256  autor: Remington
 04 sty 2025, 23:48
@atlantydas

Zacznij od sprawdzenia kodem *163# czy aby na pewno są te numery w Odnowie.

Jeśli to leżaki, to możesz zrobić Faktem tak jak piszesz (instrukcję migracji masz tutaj), albo zostać w Odnowie - doładowujesz 5 zł, a najlepiej po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego kupujesz jakiś pakiet bezterminowy za te 5 zł (np. 1GB lub 100 SMS-ów). Od tego momentu numer będzie ważny 12 kolejnych okresów rozliczeniowych (termin zobaczysz w Play24) - najdalej w ostatnim musisz powtórzyć ww. czynności.
 #1185257  autor: atlantydas
 05 sty 2025, 00:08
@Remington zarówno *163# jak i *111*49*1# wyswietlaja komunkat "w tym momencie nie mozesz skorzystac z usługi. Spróbuj ponownie gdyTwoje konto bedzie aktywne" 02.01.2025 otrzymałem sms na tch nr ze "konczy sie waznosc konta, doladuj juz dzis".
Po jakim czasie zabiorą mi te numery, jesli nie wykonam zadnego ruchu?

Przez przypadek teraz na swoim glownym nr ktory jest w faktmobile zleciłem kodem *163*30# polecenie migracji chyba do play na karte 3.0. Da sie jeszcze to jakos odwolać?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2025, 00:11 przez atlantydas, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1185258  autor: Remington
 05 sty 2025, 00:11
Podobno nie będzie migracji, póki nie potwierdzisz jej zwrotnym SMS-em.

W Play24 jaki termin ważności numeru widzisz? Saldo masz większe od 0?
 #1185259  autor: atlantydas
 05 sty 2025, 00:19
@Remington
dotyczy numeru gdzie zlecilem niechcacy teraz migracje do innej taryfy:
na moim glownym numerze ktory jest w faktmobile dalej widnieje data waznosci jak wczesniej 03.08.2025 i saldo ponad 10zł. Ale to chyba norma, bo jest w trakcie migracji, ponieważ jak probuje wpisac kod *163# wyskakuje kominikat ,,zmiana trakcie migracji"


co do tych numerów, ktore straciły waznosc konta:
02.01.2025 otrzymałem sms na nich ze "konczy sie waznosc konta, doladuj juz dzis".
Po jakim czasie zabiorą mi te numery, jesli nie wykonam zadnego ruchu?
Ostatnio zmieniony 05 sty 2025, 00:27 przez atlantydas, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1185261  autor: Remington
 05 sty 2025, 00:24
W zależności od taryfy, jest to od 1 do 90 dni.

Ale w razie utraty numeru, masz jeszcze ustawowe 30 dni na przeniesienie go do innej sieci. Jeśli rzeczywiście przenieśli je do Odnowy, to mogłeś dostać rok ich ważności w prezencie - stąd moje pytanie co widzisz w P24.
 #1185262  autor: atlantydas
 05 sty 2025, 00:26
@Remington Saldo w apk na wszystkich tych numerach widnieje 0. terminu waznosci nie sprawdze ale data polaczen wychodzacy minela 03.01.2025. w aplikacji widac tylko " play na karte odNOWA" 0zł na koncie "konto utracilo waznosc"
 #1185358  autor: atlantydas
 05 sty 2025, 17:13
Konsultant powiedział że te numery są w taryfie odNowa i są już z w trakcie odlaczania, które nastąpi do końca miesiąca. (Ważność konta minęła 03.02.2025) Czy mogę bez doładowania przenieść je do innej sieci?

Co do mojego głównego nr w Fakt mobile, gdzie wczoraj przez przypadek zleciłem polecenie migracji do Play 3.0, nr dalej jest w trakcie migracji i konsultant bez sprawdzania powiedział że nie da się cofnąć migracji. Nie będzie też specjalnego smsa abym potwierdził migracje. Będzie tylko SMS informują y o tym że został nr przeniesiony
 #1185465  autor: atlantydas
 07 sty 2025, 01:07
Odpieli mi dziś po północy nr na którym mi zależało, wczoraj jeszcz był sygnał GSM na nim. Czy mogę go jeszcze teraz przenieść do innej sieci? Czy muszę najpierw wyrobic w nim nowa kartę SIM do niego w salonie Play? Konsultant wczoraj zapewniał że mam czas do 31.01 zanim go odlacza. Kilka postów wyżej jest napisane że mam 30 dni ustawowych na przeniesienie. Kiedyś w salonie zapewniali mnie żeby przenieść nr konto musi być aktywne
Ostatnio zmieniony 07 sty 2025, 01:14 przez atlantydas, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1185466  autor: Remington
 07 sty 2025, 01:13
To uprawnienie ustawowe - składasz wniosek u innego operatora i Play ma obowiązek wydać mu numer, o ile nie minęło 30 dni od wygaśnięcia umowy.

W Play nie musisz nic załatwiać - nawet nie musisz aktualizować swoich danych (zakładam optymistycznie, że nie zmieniałeś w międzyczasie płci i Twój PESEL nie uległ zmianie 😉).
 #1185467  autor: atlantydas
 07 sty 2025, 01:15
Wygasniecie umowy rozpoczyna się od chwili odłączenia nr mam rozumieć.

Płeć mam zamiar zmienić kilka lat przed emerytura a do tego jeszcze daleko :lol:

W aplikacji teraz widzę że odpieli wszystkie, które straciły ważność konta bez wyjątku
 #1185790  autor: kowal15
 11 sty 2025, 09:48
Dzień dobry wszystkim,
Od końca roku dołączyłem do Play na Kartę i od razu doładowałem konto kwotą 35 zł i włączyłem pakiet cykliczny M 5G 40 GB. Włączyłem również pakiet promocyjny 1800 GB przez rok jak i dwa pakiety po 200 GB na start i za darmo na 30 dni. Co de facto z marszu na dzień dobry dało mi łącznie 590 GB. Bardzo miło ze strony Play, jednak zastanawia mnie czy jest jakiś lejek prędkości w numerze przenoszonym - obecna taryfa Play na Kartę Start (wg konsultanta ta taryfa nie ma żadnych ograniczeń prędkości) - w aplikacji nie ma możliwości pobrania szczegółowych danych dotyczących tej taryfy. Była przeprowadzana synchronizacja ustawień na karcie SIM i została włączona usługa „utrzymuj preferencje sieci” (jako rozwiązanie zgłoszenia) - obie czynności nie zmieniły nic. W dalszym ciągu zarówno w sieci LTE, jak i 5G w paśmie C pomiary są ciągle takie same tj. 40 Mbps pobieranie i 20 Mbps wysyłanie. Testy robiłem w wielu lokalizacjach zarówno miejskich jak i podmiejskich i w różnych aplikacjach i różnych serwerach. W tych samych lokalizacjach robiłem testy prędkości na karcie z abonamentem w Play i prędkości były kilku a nawet kilkunastokrotnie wyższe. Przeniosłem numer na kartę eSIM by wyeliminować możliwe uszkodzenie fizycznej karty SIM. Dodam tylko, że wcześniej w sieci T-Mobile prędkości w 5G w paśmie C dochodziły do 1 Gbps na tym samym telefonie.
Pytanie co można z tym zrobić, żeby móc korzystać z pełnych prędkości technicznie dostępnych?

Z góry dziękuję za porady.
 #1185792  autor: KC-KARLOS
 11 sty 2025, 10:21
kowal15: zmień taryfę. W innej pakiet cykliczny M 5G za 35 też jest dostępny. Jeśli byś korzystał z taryfy odNOWA lub PNK 3.0 - posiadanie i odnawianie pakietu cyklicznego zwalnia z daniny 5-złotowej za brak aktywności, a prędkości 5G mogą dojść powyżej 1 gbps.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185798  autor: KC-KARLOS
 11 sty 2025, 10:57
kowal15: po zmianie taryfy tracimy włączone promki, więc będzie możliwość ich ponownej aktywacji. Jeśli coś będzie się działo, daj tutaj znać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1185834  autor: kowal15
 11 sty 2025, 16:32
KC-KARLOS pisze:
11 sty 2025, 10:57
kowal15: po zmianie taryfy tracimy włączone promki, więc będzie możliwość ich ponownej aktywacji. Jeśli coś będzie się działo, daj tutaj znać.
Poszedłem za Twoją radą i zmieniłem taryfę na PnK 3.0. Straciłem możliwość ponownego włączenia bonusu 1800 GB, ale udało się włączyć bonus 1200 GB. Dodatkowo też pakiet 200 GB można było uruchomić. Porobiłem mnóstwo testów prędkości i wygląda to całkiem przyzwoicie, w 5G 2100 MHz pomiary były w granicach 70-100 Mbps przy pobieraniu i powyżej 50 Mbps przy wysyłaniu. Okazuje się, że taryfa ma tutaj znaczenie i konsultant wprowadził niestety w błąd. Zastanawiające jest, że po przejściu do Play nie jest się automatycznie w PnK 3.0. Dzięki wielkie za pomoc! Następny kierunek to testy pod nadajnikami 3500 MHz.
  • Strona 58 z 66
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 66
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 66