• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 97
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 97

 #582537  autor: myslak12
 16 wrz 2012, 07:18
słoneczny pisze:Ja na szczęście jeszcze nie miałem powodu kontaktować się z BOKiem.
Podoba mi się za to wielka swoboda.
Już nie muszę sprawdzać stanu i ważności pakietów. Uff...
To duży + , żebym jeszcze nie musiał sprawdzać salda pieniężnego to już by było super :)

LOOPO pisze:@Antytandeciarz właśnie zastanawiam się nad napisaniem skargi ale nie wiem w jakiej formie to zrobić. Czy wystarczy zwykły mail/formularz kontaktowy UKE ?

Gdy dzwonię z innego numeru na główny to słyszę: "Wybrany numer nie istnieje. Proszę sprawdzić go i wybrać ponownie." No nie ukrywam, że jestem wnerwiony. Pierwsze komentarze dotyczące przenoszenia numerów na forach były pozytywne a i mój numer "próbny" też przeszedł bez problemu a z głównym takie cyrki.
Wystarczy napisać emaila przez formularz kontaktowy na stronie UKE tylko wybierz UKE dekwatne do miejsca zamieszkania a tak naprawdę do województwa w którym mieszkasz.

mth90 pisze:Na Virgin Mobile nie ma reguły. Zamówiony 16.08 starter z puli 8 zł został dostarczony przez DPD bardzo szybko.
zgadza się numer zakupiony w virgin mobile dostarczają szybko ,ale przeniesienie numeru np. z polkomtela czy freem to już masakra.

 #582575  autor: LOOPO
 16 wrz 2012, 11:32
myslak12 pisze:tylko wybierz UKE dekwatne do miejsca zamieszkania

Wysłałem skargę do ... centrali. :?:

 #582584  autor: myslak12
 16 wrz 2012, 12:00
Wysłałem na centrale bo również nie znałem procedury.Po 2 godzinach dostałem emaila z centrali ,że przenoszą do UKE akurat w moim przypadku do Gdynii.

 #582641  autor: www.fazafm.com
 16 wrz 2012, 14:13
Moze by tak Telepolis zainteresowal sie i opisal problem przenoszenia numerow do VIRGIN MOBILE ? Na ich scianie na facebooku ciagle ktos pisze o problemach.

 #582644  autor: WeBeR
 16 wrz 2012, 14:16
ja miałem problem z jednym numerem przenoszonym z czwartku na piątek miał być już w Virgin Mobile a karta była nie aktywna, dwa razy dzwoniłem do BOK i po ponagleniu od dziś rana numer był już aktywny. Mam nadzieję ze kolejne dwa numery które po niedzieli przeniosą do VM będą już bez problemu poprzenoszone ...

 #582665  autor: LOOPO
 16 wrz 2012, 16:13
@WeBeR czy w tym czasie gdy Twoja karta była nieaktywna dzwoniłeś na swój numer? Jaki komunikat słyszałeś w słuchawce?
WeBeR pisze:dwa razy dzwoniłem do BOK i po ponagleniu od dziś rana numer był już aktywny
od środy każdego dnia do nich dzwonię bądź mailuje - coś tam sobie zapiszą i każą czekać. Nie mogę stracić tego numeru bo to mój główny numer i do niego jest przypisane konto w banku internetowym.

 #582671  autor: WeBeR
 16 wrz 2012, 16:34
komunikat taki był "przepraszamy, wybrany numer nie istnieje", dziś jak się obudziłem patrzę na telefon ze karta sim nieaktywna, ale z ciekawości z głównego numeru zadzwoniłem i komunikat był "przepraszamy, ale wybrany numer nie przyjmuje połączeń przychodzących", a więc zresetowałem telefon i już było ok. Po 14 dzwoniła do mnie Pani z VM, że problem powinnien być już rozwiązany. Zadzwoń do Nich i każ im ponaglić zgłoszenie do działu technicznego, widać, że technicy chyba najwyraźniej się nudzą ;/

PS. w piątek miał być już aktywny numer, nie był. o 12 zadzwoniłem to kazała czekać 24 godziny, na drugi dzień poczekałem parę minut po 12 i znów zadzwoniłem z ponagleniem i poprosiłem by zadzwonili do mnie albo jak będzie naprawiony błąd lub z przybliżonym terminem naprawy, zapomniałem wspomnieć o 24 godzinach by taki telefon wykonali, ale na szczęście wyrobili się z czasem :P

 #582684  autor: lee
 16 wrz 2012, 16:54
Kolejny test usługi - tym XTRA numer w play

http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... tra-numer/

pomimo tego że smsy z numerem "1XTRA" są taryfikowane za 0, i w billingu w klubie virgin widnieją jako "SPECJAL" to próba aktywacji u mnie na numerze VM chyba się nie powiodła :-D

smsy zwrotne z INFO, POMOC przychodzą normalnie ale jeżeli chodzi o aktywację usługi komenda START jak na razie u mnie bez rezultatów :mrgreen: :mrgreen:

 #582896  autor: DanielR
 17 wrz 2012, 15:17
lee pisze: smsy na darmowy numer 8001, 8002, 8003 działają otrzymałem prawidłowe potwierdzenia:
Dobra, ok. A teraz czy może sprawdzałeś, czy działałoby coś takiego jak u mnie. Ja w Play np. ustawiłem sobie dwie opcje dotyczące usług Premium, Blokada ceny - do 15 zł netto (18,45 zł brutto) i Blokada progu kwotowego - do do 35 zł brutto. Ustawiałem te opcje poprzez Play24, jak rozumiem w Klubie Virgin jak na razie takich opcji nie ma. Ale według regulaminów tych usług, do których podałem linki, można to też zrobić bezpośrednio z komórki poprzez SMS-a o odpowiedniej treści. Ciekaw jestem czy zadziałałoby to również w Virgin Mobile... Pewnie tak, skoro jak już sprawdziłeś, blokady na Premium w ogóle działają.

Kolejna kwestia. Jak wyglądają szczegóły połączeń w Klubie Virgin. Czy już wyświetlana jest poprawnie całość numeru telefonu? Czy można dodawać kontakty, tak by wyświetlana była wpisana przez nas wcześniej nazwa, taj jak to ma miejsce w Play24?

 #582925  autor: lee
 17 wrz 2012, 16:37
DanielR, to są dokładnie te same rzeczy... tylko aktywowane poprzez darmowe smsy na te numery... nie ma jedynie opcji całkowitej blokady usług premium ponieważ nie ma takowego numeru w regulaminie.

co do xtra numeru... jak wysyłam N chcąc sprawdzić czy numer jest aktywny dostaje info że numer A XXX XXX XXX jest w trakcie realizacji... jak dzwonię na ten numer to jest info że numer jest wyłączony

czyli wynika z tego że play dokonuje aktywacji i jakby natychmiastowej deaktywacji dodatkowego numeru... kto wie może coś takiego pojawi się VM ??

:-D :-D

W klubie virgin takich opcji brak... nie mówiąc o tym że "*" w jednym wyświetlają się jako "A" w jednym a w USSD jako "*" i tego nie zmienią z tego się pytałem tak już zostanie.

Generalnie dziwnie trochę to tam wygląda... :mrgreen: :mrgreen:

 #582981  autor: rafmik
 17 wrz 2012, 21:09
Jak długo czekaliście na list polecony od VM z dokumentami do przeniesienia numeru?

Złożyłem wniosek w czwartek 13.09.2012 i czekam...
Oni to priorytetem przesyłają?

BTW
Przenoszę numer z Simplusa. Będę informował o ich tempie w praktyce.

 #583011  autor: WeBeR
 17 wrz 2012, 22:24
pierwszy numer nie był aktywny 2 dni, po 2 rozmowach do BOK łaskawie uaktywnili, dziś na kolejne dwa numery dostałem z rana i popołudniu wiadomości ze o północy zostaną przeniesione, przed 22 zostały wyłączone, a teraz przełożyłem na kart VM i już działają, wyjątkowo bardzo szybko zaczęły działać :D Oby tak wszystkie karty przenoszone tak szybko przełączali :)

[ Dodano: 2012-09-17, 22:29 ]
rafmik, ja przenosiłem 2 numery jak i brat jeden numer 2 września, listy pocztą dostałem 7 września ze stemplem pocztowym 4 września, odesłane dokumenty 10 września. Z playa oddali w nocy 13/14 września, lecz karta nieaktywna była do 16 września, a 2 numery z mBanku dziś czyli 17 września zostały przeniesione

 #583012  autor: kubik
 17 wrz 2012, 22:30
rafmik pisze:Jak długo czekaliście na list polecony od VM z dokumentami do przeniesienia numeru?

Złożyłem wniosek w czwartek 13.09.2012 i czekam...
Oni to priorytetem przesyłają?

BTW
Przenoszę numer z Simplusa. Będę informował o ich tempie w praktyce.
powodzenia, od 31.08 czekam na przeniesienie z Simplusa - nikt nie wie o co chodzi, każda ze stron zwala na drugą stronę winę.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #583015  autor: myslak12
 17 wrz 2012, 22:32
czekam od 28.08 na przeniesienie numeru

 #583023  autor: kaspeed
 17 wrz 2012, 22:43
wygląda że obecnie to przenoszenie to jeden wielki test.Na chwile obecną tylko to kuleje bo błędy poprawiono...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #583032  autor: myslak12
 17 wrz 2012, 22:58
kaspeed pisze:wygląda że obecnie to przenoszenie to jeden wielki test.Na chwile obecną tylko to kuleje bo błędy poprawiono...
Nie do końca mianowicie chodzi o wyświetlanie numerów stacjonarnych na numerze z vm.Nie wszystkie się wyświetlają mimo,że u innych operatorów wyświetlają się bez problemu.

 #583038  autor: kaspeed
 17 wrz 2012, 23:08
akurat tego nie wiedziałem( nikt nie ma stacji;p u mnie ) poza tym te błędy które ja usilnie podawałem vm poprawiono.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #583041  autor: myslak12
 17 wrz 2012, 23:18
mam na bramce voip ustawiony sposód wyświetlania numeru

caller id method : etsi fsk
caller id fsk standard : v.23

w innych sieciach działa i wyświetla numer a w vm niestety nie.
W rodzinie u mnie mają telefon voip w vectrze i jest taka sama sytuacja.

 #583051  autor: kamail86
 18 wrz 2012, 00:04
myslak12, ciekawe. U mnie dzwoniąc na VM z bramki PAP2T w sieci ipfon, wyświetlanie numeru działa prawidłowo.
  • Strona 54 z 97
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 97
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 97