Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1478
Rejestracja
13 lis 2009, 16:07
Model telefonu
offline
To duży + , żebym jeszcze nie musiał sprawdzać salda pieniężnego to już by było supersłoneczny pisze:Ja na szczęście jeszcze nie miałem powodu kontaktować się z BOKiem.
Podoba mi się za to wielka swoboda.
Już nie muszę sprawdzać stanu i ważności pakietów. Uff...
Wystarczy napisać emaila przez formularz kontaktowy na stronie UKE tylko wybierz UKE dekwatne do miejsca zamieszkania a tak naprawdę do województwa w którym mieszkasz.LOOPO pisze:@Antytandeciarz właśnie zastanawiam się nad napisaniem skargi ale nie wiem w jakiej formie to zrobić. Czy wystarczy zwykły mail/formularz kontaktowy UKE ?
Gdy dzwonię z innego numeru na główny to słyszę: "Wybrany numer nie istnieje. Proszę sprawdzić go i wybrać ponownie." No nie ukrywam, że jestem wnerwiony. Pierwsze komentarze dotyczące przenoszenia numerów na forach były pozytywne a i mój numer "próbny" też przeszedł bez problemu a z głównym takie cyrki.
zgadza się numer zakupiony w virgin mobile dostarczają szybko ,ale przeniesienie numeru np. z polkomtela czy freem to już masakra.mth90 pisze:Na Virgin Mobile nie ma reguły. Zamówiony 16.08 starter z puli 8 zł został dostarczony przez DPD bardzo szybko.
od środy każdego dnia do nich dzwonię bądź mailuje - coś tam sobie zapiszą i każą czekać. Nie mogę stracić tego numeru bo to mój główny numer i do niego jest przypisane konto w banku internetowym.WeBeR pisze:dwa razy dzwoniłem do BOK i po ponagleniu od dziś rana numer był już aktywny
Dobra, ok. A teraz czy może sprawdzałeś, czy działałoby coś takiego jak u mnie. Ja w Play np. ustawiłem sobie dwie opcje dotyczące usług Premium, Blokada ceny - do 15 zł netto (18,45 zł brutto) i Blokada progu kwotowego - do do 35 zł brutto. Ustawiałem te opcje poprzez Play24, jak rozumiem w Klubie Virgin jak na razie takich opcji nie ma. Ale według regulaminów tych usług, do których podałem linki, można to też zrobić bezpośrednio z komórki poprzez SMS-a o odpowiedniej treści. Ciekaw jestem czy zadziałałoby to również w Virgin Mobile... Pewnie tak, skoro jak już sprawdziłeś, blokady na Premium w ogóle działają.lee pisze: smsy na darmowy numer 8001, 8002, 8003 działają otrzymałem prawidłowe potwierdzenia:
powodzenia, od 31.08 czekam na przeniesienie z Simplusa - nikt nie wie o co chodzi, każda ze stron zwala na drugą stronę winę.rafmik pisze:Jak długo czekaliście na list polecony od VM z dokumentami do przeniesienia numeru?
Złożyłem wniosek w czwartek 13.09.2012 i czekam...
Oni to priorytetem przesyłają?
BTW
Przenoszę numer z Simplusa. Będę informował o ich tempie w praktyce.
Nie do końca mianowicie chodzi o wyświetlanie numerów stacjonarnych na numerze z vm.Nie wszystkie się wyświetlają mimo,że u innych operatorów wyświetlają się bez problemu.kaspeed pisze:wygląda że obecnie to przenoszenie to jeden wielki test.Na chwile obecną tylko to kuleje bo błędy poprawiono...