Gregrin pisze:.......Dzwoniłem dziś do faktu żeby włączyć pakiet minut bo żadne vouchery na p24 mi się nie pojawiły (od netu pojawił się dopiero po wysłaniu sms'a).............
a czwartkowy kod SMS na minuty wysłałeś ??
może skorzystałeś z vouchera na minuty w środę, albo w czwartek rano, a dopiero potem wysłałeś kod SMSem ?
Co do konsultantów - to faktycznie czasami ręce opadają.
Siedzi taki konsultant tylko po to, żeby kasę tylko zgarnąć, ale żeby jakiś problem szerzej ogarnąć to już mu wyobraźni brakuje.
Od konsultantów powinno się wymagać umiejętności analizy, zaangażowania w problem, wyobraźni, logicznego myślenia i dobrego kontaktu interpersonalnego + załatwienie sprawy w jak najkrótszym czasie.
Z BOK FaktMobile kojarzę tylko takie 3 takie osoby (jak sobie przypomnę - napiszę ich imiona tutaj)