• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 447
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 447
 #817480  autor: Maks SIM
 16 sie 2015, 01:35
Rosolak pisze:Fałszywy alarm. Kod zrealizowany pozytywnie.;)
Rosolak - przecież pisze czarno na białym:
" kod na sobotę (15 sierpień 2015) na 50 MB...... "
A TY aktywowałeś kod 2 minuty przed północą i sam spanikowałeś :)))
Bałeś się ze Ci kod ucieknie :)) ?
Czasami trzeba trochę cierpliwości i wytrwałości,
a za nim się wyciągnie jakieś wnioski trzeba 3x sprawdzić:))
Ostatnio zmieniony 16 sie 2015, 04:22 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #817481  autor: Maks SIM
 16 sie 2015, 01:40
Gregrin pisze:.......Dzwoniłem dziś do faktu żeby włączyć pakiet minut bo żadne vouchery na p24 mi się nie pojawiły (od netu pojawił się dopiero po wysłaniu sms'a).............
a czwartkowy kod SMS na minuty wysłałeś ??
może skorzystałeś z vouchera na minuty w środę, albo w czwartek rano, a dopiero potem wysłałeś kod SMSem ?

Co do konsultantów - to faktycznie czasami ręce opadają.
Siedzi taki konsultant tylko po to, żeby kasę tylko zgarnąć, ale żeby jakiś problem szerzej ogarnąć to już mu wyobraźni brakuje.
Od konsultantów powinno się wymagać umiejętności analizy, zaangażowania w problem, wyobraźni, logicznego myślenia i dobrego kontaktu interpersonalnego + załatwienie sprawy w jak najkrótszym czasie.
Z BOK FaktMobile kojarzę tylko takie 3 takie osoby (jak sobie przypomnę - napiszę ich imiona tutaj)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #817487  autor: KR2615
 16 sie 2015, 05:57
Maks SIM pisze:Siedzi taki konsultant tylko po to, żeby kasę tylko zgarnąć, ale żeby jakiś problem szerzej ogarnąć to już mu wyobraźni brakuje.
Jak taki konsultant ma być kreatywny, skoro 90% problemów które przyjdzie mu rozwiązywać jest opisanych na stronie internetowej lub wymaga tylko lekkiego ruszenia głową. Taka praca może odmóżdzać. Sam byłem świadkiem, co się dzieje np, w Salonie Firmowym Orange. Specjalnie wybrałem sie do takiego, bo miałem dosc skomplikowana sprawe do załatwienia. Po prawie godzinie zekania i ogladania, jak konsultant pomaga dwóm klientkom włożyć Micro SIM do smartphone'a a trzeciemu podłączyć router który żekomo nie działa, dostałem info, że on mojej sprawy nie może załatwic bo nie ma dostepu do finansów. Normalnie ręce opadają.... Moim zdaniem większość sieci powinna po dodzwonieniu się do BOKu zamiast konsultanta odtwarzać komunikat: "Kliencie, jeśli tu dzwonisz to pewnie jestes za głupi zeby samemu znaleść rozwiazanie problemu, który jst opisany na stronie internetowej, odwrocie startera lub innym materiale informacyjnym. W przeciwnym razie, jesli masz powazna sprawe do zalatwienia to i tak ci sie nie pomozemy. Juz podpisales z nami lojalke wiec mamy Cie w dupie. Dziekujemy :)"
 #817503  autor: perdos1
 16 sie 2015, 11:32
Zmieniał ktoś może ostatnio taryfe z FM na RBM? Nie ma z tym problemów?
 #817505  autor: Gregrin
 16 sie 2015, 11:39
Maks SIM pisze:a czwartkowy kod SMS na minuty wysłałeś ??
może skorzystałeś z vouchera na minuty w środę, albo w czwartek rano, a dopiero potem wysłałeś kod SMSem ?
Kod na minuty i neta (jak i vouchery) wykorzystałem w zeszła sobotę. Oczywiście żeby włączyć minuty musiałem dzwonić na infolinie bo system jest tak zrobiony ze aktywuje tylko ostatnio wydany kod z gazety mimo ze wcześniejszy (np z czwartku) powinien być jeszcze aktywny (według regulaminu i tego co piszą przy kodzie w gazecie).
W te sobotę nie pokazał mi się żaden voucher (a miałem oba wykorzystane). Co więcej zniknęły one z p24 (z minut i netu) gdzie było info ze można włączyć 0 razy.
Zobaczę czy w pon ten z sms się normalnie pokarze a w czwartek włączę sobie voucher żeby daty w końcu były normalnie.
perdos1 pisze:Zmieniał ktoś może ostatnio taryfę z FM na RBM? Nie ma z tym problemów?
To raczej wszystko zależy od konsultanta na jakiego trafisz. Jeśli masz stan darmowy w play (na karcie NIE z faktu) to na infolinie możesz dzwonić ile chcesz za darmo. Na początku rozmowy poznasz ze konsultant wie o co chodzi i zmieni ci taryfę. Jeśli od początku będzie robił jakieś dziwne problemy to po prostu się rozłącz, zadzwoń ponownie i próbuj u innego ;)
 #817522  autor: artix
 16 sie 2015, 13:26
perdos1 pisze:Zmieniał ktoś może ostatnio taryfe z FM na RBM? Nie ma z tym problemów?
Zmieniałem 3 dni temu. Nie dzwoniłem, sam zmieniłem pod *163#
 #817581  autor: qler85
 16 sie 2015, 22:06
qler85 pisze:Po doładowaniu kodem z gazety (10 minut), ogólny stan ważności minut z pakietu (300/300/300 za 19zł) przedłużył się o 7 dni. Wydaje mi się, że wcześniej termin nie przedłużał się po kodach na minuty z gazety. Czy w związku z tym mogę doładować konto normalnym pakietem (za 9zł) te 7 dni później ? Nie chciałbym stracić pozostałych 4h ze starego pakietu.
Informacyjnie - każdy kod z gazety teraz przedłuża także wartość płatnego pakietu (100/100/100) lub 300/300/300 itd) jeśli ten nie został wykorzystany (minuty/sms/internet - wszystko osobno się przedłuża o 7 dni). Czyli wychodzi na to że można za nowy pakiet zapłacić dopiero po wykorzystaniu go w całości, trzeba tylko pamiętać o terminowym wklepywaniu kodu z gazety :)
 #817676  autor: Gregrin
 17 sie 2015, 12:27
U mnie znowu nie pojawiła się opcja voucher'a na p24 :/ (tydzień temu włączyłem przez sms i voucher). Komuś jeszcze nie pojawia się automatycznie voucher ?? Po wysłaniu kodem przez sms'a voucher na p24 pojawia się ale podobno powinien pojawić się automatycznie co pozwoliło by go zdalnie włączać a nie jak do tej pory tylko z poziomu telefonu.
 #817689  autor: garfield-
 17 sie 2015, 13:47
Powiem tak, mam dwie karty w fakcie - oryginalne - nie migorwane i na każdej z nich inne cuda z tymi kodami.
Nie pokrywa się z tym co piszecie, albo pokrywa się w części.
Nie jestem w stanie jakiejś logiki przypisać, każda z nich pada wraz z następnym kodem, dniem ...

Dziś na jednej karcie aktywowałem voucher smsy przez sms i przez play24, na drugiej odrzuca. Kod do internetu dał się na jednej aktywować tylko przez sms a na drugiej przez play24 i sms, ale nie został przyznany/powiększony pakiet.
Za to dla drugiej karty vouvher 50 MB mogę aktywować praktycznie codziennie via play24
Zgłaszam oczywiście te rzeczy przez play24, ale chyba trafiłem na jakąś listę heavy (czyt uciążliwych)userów i uznają wszytko jak leci, z tym, że tak jakby z automatu i jako rekompensatę dają pakiet 100 min/sms/MB.
Dodam, że dla jednej karty mam inny zestaw voucherów w play24 a dla drugiej inny, przy czym wbijam wszytko na obu, zarówno przez smsy jak i play24 (próbuje).
 #817727  autor: Maks SIM
 17 sie 2015, 17:40
Gregrin pisze:U mnie znowu nie pojawiła się opcja voucher'a na p24 :/ (tydzień temu włączyłem przez sms i voucher). Komuś jeszcze nie pojawia się automatycznie voucher ?? Po wysłaniu kodem przez sms'a voucher na p24 pojawia się ale podobno powinien pojawić się automatycznie co pozwoliło by go zdalnie włączać a nie jak do tej pory tylko z poziomu telefonu.
Gregrin - dlatego bo wykorzystałeś kod SMS i voucher na Play24 - dlatego Tobie znikł z play24- pojawi się ponownie po wysłaniu kodu SMSem.

vouchery na Play24 są "resetowane" w dniu pojawienia się kodu SMS na dany pakiet,
np. voucher na 10 min będzie widoczny tylko do środy (zgodnie z regulaminem Voucher waży jest 7 dni) np.w czwartek voucher na 10 minut pojawi się na PLay24 po wpisaniu SMS-em kodu z gazety.

Gregrin - Nie czekaj na cudy i gwiazdki z nieba, tylko najpierw wpisz kodzik SMS z gazetki Fakt, a dopiero potem patrz na voucher na Play24 :)
Takie są zasady tych voucherów - a inna sprawa czego by się chciało.....

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #817746  autor: qler85
 17 sie 2015, 19:13
Maks SIM pisze: Gregrin - Nie czekaj na cudy i gwiazdki z nieba, tylko najpierw wpisz kodzik SMS z gazetki Fakt, a dopiero potem patrz na voucher na Play24 :)
Takie są zasady tych voucherów - a inna sprawa czego by się chciało.....
W ubiegły czwartek wszedłem na play24, wpisałem najpierw kod z gazety na minuty a potem kliknąłem na voucher (mogłem włączyć 1 wg informacji) i pojawił się błąd na stronie, że usługa nie może być zrealizowana. Może trzeba było odwrotnie to zrobić, najpierw voucher a potem kod z gazety. Ogólnie zamieszane tak, że trudno się połapać o co w tym chodzi. Ja już sam nie rozumiem czy mamy 1 pakiet do włączenia kodem z gazety LUB z play24, czy można aktywować jedno i drugie. Raz chyba coś takiego przeszło u mnie że wbiło i kod z gazety i voucher ale nie wiem czy to nie był jakiś błąd systemu.
 #817756  autor: Gregrin
 17 sie 2015, 20:33
Maks SIM pisze:akie są zasady tych voucherów - a inna sprawa czego by się chciało.....
Właśnie nie wiemy do końca jak to działa tylko to tu ustalamy ;) A wydaje mi się ze inni pisali ze voucher'y im się same pokazywały w dzień publikacji kodu ale jak tak czytam
Maks SIM pisze:vouchery na Play24 są "resetowane" w dniu pojawienia się kodu SMS na dany pakiet,
to wydaje mi się ze może jednak źle ludzi zrozumiałem. Rozumiem ze chodziło ci ze są usuwane (niewidoczne w) z play24 ale napisałeś jasno ze są przywracane do stanu początkowego (resetowanie) czyli z jedna możliwością włączenia bo taki jest ich pierwotny stan na p24.

W ogóle nie rozumiem po co voucher ma się pokazywać po wysłaniu kodu. Wydawało mi się ze p24 służy do zdalnego zarządzania kontem i voucher powinien tam być normalnie do włączenia żeby można było uruchomić pakiet bez komórki w ręce. W obecnym stanie tak się nie da i trzeba najpierw wysłać sms'a z komórki wiec po co później w ogóle ten voucher na p24 ??
qler85 pisze:Ogólnie zamieszane tak, że trudno się połapać o co w tym chodzi.
Dokładnie ;) U mnie po ponownym pojawieniu się voucher'ow przechodzi włączanie pakietów kodem przez sms a później voucher'em na p24. Dlatego tym bardziej nie rozumiem po co one są na p24 skoro pozwalają tylko na dodatkowe ( i chyba nieregulaminowe) włączenie pakietu...
 #817761  autor: limaK
 17 sie 2015, 21:04
Tak jak pisałem wcześniej, u mnie sytuacja wyglądała następująco - ważność pakietu minut do piątku, w czwartek wieczorem włączam voucher, tego samego dnia się aktywuje, a następnego dnia możliwość włączenia pojawia się ponownie. Jednak jak czytam o tym, że u Was - przy innej dacie ważności pakietu, spoza okresu przeznaczonego na wysłanie smsa - voucher się nie pojawia, to podejrzewam, że wszystko rozbija się właśnie o te dni przeznaczone na aktywację kodu gazetowego.
Z tym, że to nie do końca rozwiązuje sprawę, bo co wtedy, kiedy - tak jak u mnie - pakiet jest ważny do czwartku, a voucher znika w tym właśnie dniu? W tym tygodniu mogłoby to jeszcze zadziałać, w środę włączam voucher i w czwartek mógłby się reaktywować (chociaż też nie wiadomo czy o to w tym wszystkim chodzi), ale jeśli tak to co za tydzień, kiedy pakiet będzie ważny do środy? Logika bierze w łeb. Ale mam jedno podstawowe pytanie - u Was również voucher nie jest już widoczny w dniu, do którego ważny był pakiet, kiedy nic nie ruszacie ani nie wysyłacie smsa z gazety?
 #817772  autor: Gregrin
 17 sie 2015, 21:55
limaK pisze:u Was również voucher nie jest już widoczny w dniu, do którego ważny był pakiet, kiedy nic nie ruszacie ani nie wysyłacie smsa z gazety?
Tak. W sobotę włączyłem internet przez sms i voucher i (czwartkowe) minuty przez infolinie a później również przez voucher. Oba voucher'y widniały w p24 do piątku a w sobotę nie został po nich żaden ślad.
 #817775  autor: anonymous093133
 17 sie 2015, 22:07
Panowie - też od dłuższego czasu próbuję znaleźć w tym jakąś regułę ale poddaję się.
Nie rozumiem tego jak to działa i po co są podwójne promocje ( przez kod i voucher )
Raz działa a innym razem nie.
Pal to licho - jak, ważne że są promocje.
Dzięki temu nie wydałem jeszcze grosza z konta głównego. :D
 #817776  autor: passat99
 17 sie 2015, 22:16
Witam, próbowałem znaleźć odpowiedź ale bez sukcesu. Także potrzebuje wiedzieć czy mając pakiet w Virgin i darmowe połączenia do play. Czy do fakt mobile tez będę miał tak jak do play za darmo?
Z góry dzięki za odpowiedz.
 #817777  autor: Rosolak
 17 sie 2015, 22:21
No właśnie, u mnie to samo. Skarbonka z Playa zamrożona, wykupiłem tylko jeden pakiecik, a teraz rozmnażam jednostki pakietowe za darmo. Oferta rewelacja, zwłaszcza jak dla mnie. Nie zużywam dużo danych, więc zamiast się męczyć na lejku, mam szybki net za free.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #817778  autor: Gregrin
 17 sie 2015, 22:22
Tak. Jako play zalicza się Fakt, Virgin, RBM i parę innych działających na ich infrastrukturze.

EDIT:
iPlus pisze: tak, stan darmowy z Play działa na Play, Red Bull Mobile, Virgin, TruePhone, Izzi, Fakt Mobile, Viking Mobile
 #817781  autor: marcinek243
 17 sie 2015, 22:57
Virgin i vikingowie są niezależnymi ofertowo operatorami a nie podtaryfami jak redbull więc nie. Mam vikingów i stan darmowy nie działa. Nie licząc darmowych rozmów po doładowaniu.
  • Strona 52 z 447
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 447
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 447