• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 97
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 97

 #581911  autor: Kryniczanin
 13 wrz 2012, 12:10
Karlos20 pisze:Chcesz mieć neta bez zjadania kasy z konta? Też musisz kupić pakiet, i to wcale nie tanio...
Ratują się tylko +50% oraz 19 gr za minutę.
Grupa osób co przeszła ma w nosie neta w komórce więc wszelakie pakiety w tym net.

Oferta miażdzy Fresha i W3 i to wcale nie biorą jej osoby starsze a w pełni sił zawodowych.

Ludzie mają dość papierologii i pakietologii to zauważyłem ostatnio.

Sms za 1 grosz w sieci pakietowo już się przejadają.

 #581913  autor: kaspeed
 13 wrz 2012, 12:15
Dla wielu zabawa z pakietami ktore sie nie odnawiają jest wkurzajaca;) coś o tym wiem. numer gówny w orange mam i pakiety grr ile razy zdazyło się zapomniec o pakiecie...A tu nagle bach 10zł na telefonie...Vm ma prostą zasadę bez gwiazdek;) stąd zaintesowanie.Co do internetu kto wie czy nie będzie po nowym roku;) dalej/p

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #581914  autor: KC-KARLOS
 13 wrz 2012, 12:20
Ja tej cennikowej prostoty VM nie neguje, przebija samą ofertę mBanku (tam ciągle jest promocja).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #581921  autor: myslak12
 13 wrz 2012, 12:32
vm uruchomiłem dlatego, ponieważ


Virgin Mobile Polska wyróżnia unikalne podejście do jakości obsługi klientów, którzy dzwoniąc do call center zawsze będą rozmawiać z doświadczonymi konsultantkami, a nie poprzez niezbyt lubiany przez Polaków system automatyczny IVR. W uruchomionym biurze obsługi klientów nowego operatora pracuje kilkanaście profesjonalnych konsultantek, których liczba będzie optymalnie zwiększana w trakcie rozwoju liczby klientów sieci. :lol: :oops: :lol:

 #581922  autor: lee
 13 wrz 2012, 12:34
DanielR, tylko że wpisanie danych w klubie virgin to nie jest wszystko - nadal jesteś tak jakby nie zarejestrowany... do czasu aż podasz na infolinii swój PESEL.

 #581923  autor: myslak12
 13 wrz 2012, 12:37
lee pisze:DanielR, tylko że wpisanie danych w klubie virgin to nie jest wszystko - nadal jesteś tak jakby nie zarejestrowany... do czasu aż podasz na infolinii swój PESEL.
Słuchaj jesteś tego pewiem bo ja myślałem,że wystarczy uzupełnić dane w virgin klub

 #581928  autor: kamail86
 13 wrz 2012, 13:00
lee pisze:DanielR, tylko że wpisanie danych w klubie virgin to nie jest wszystko - nadal jesteś tak jakby nie zarejestrowany... do czasu aż podasz na infolinii swój PESEL.
To się w VM zabezpieczyli przed odpływem użytkowników. Już widzę jak za jakiś czas się zaczną komentarze typu: "VM nie pozwala mi przenieść numeru, bo twierdzi że nie jest zarejestrowany, jak przecież jest..." ;)

A wracając jeszcze do tego powodu przechodzenia do VM, to ja nic nie pisałem o tym darmowym pakiecie danych. Ja do nich przeniosłem nr którego ważność i tak miała upłynąć pod koniec miesiąca. A że nr był dość fajny, a ja i tak chciałem przetestować nową sieć i dodatkowo obniżyć koszty rozmów poza sieć to stwierdziłem że co szkodzi spróbować go przenieść. Dodatkowo przy okazji przekonałem się że rzeczywiście do zarejestrowania numeru w mBanku wystarczy aktywacja go w serwisie transakcyjnym (nr zostaje zarejestrowany na dane z serwisu transakcyjnego).

 #581929  autor: DanielR
 13 wrz 2012, 13:03
lee pisze:DanielR, tylko że wpisanie danych w klubie virgin to nie jest wszystko - nadal jesteś tak jakby nie zarejestrowany... do czasu aż podasz na infolinii swój PESEL.
Widzisz, ja jak na razie opieram się jedynie na regulaminie usług sieci i na mailu z OK. Nie rejestrowałem się jeszcze poprzez ich stronę, bo i nie zamierzam (na razie) przenosić numeru, a więc nie wiem jak dokładnie wyglądają kroki od 2-4 procesu rejestracji. Teraz czekam i czytam opinie. Jeżeli rzeczywiście jest tak jak piszesz... Ostatecznie najwyżej, gdy już sam będę się przenosił zadzwonię do OK i się dopytam, połączenie jest przecież bezpłatne.

 #581931  autor: lee
 13 wrz 2012, 13:11
Przecież to żaden problem;) dzwonisz na 222 i podajesz pesel i już
w klubie cm w opcjach brakuje okienka z opcja do wpisania numeru pesel może to też naprawią
na razie jak wpisywałem tego nie było zgłaszałem to nawet do bok

 #581933  autor: Halvir
 13 wrz 2012, 13:19
Zamawiał ktoś starter przez ich stronę ? Ile mniej więcej czasu zajmuje im wysyłka ?

 #581960  autor: Edmund
 13 wrz 2012, 15:47
Dziś rano chciałem sprawdzić czy i jak działa Playowa usługa Etykietka w VM. Wysłałem w związku z tym sms o treści TEST na nr 8052 i etykietka rzeczywiście zmieniła się na "TEST", a po ok. 30 minutach zmieniła się na "PLAY". Od tego momentu nie mogę wysyłać sms-ów z numeru Virgin.
Mógłby ktoś sprawdzić jaki jest nr centrum SMS w Virgin Mobile? Będę wdzięczny.
Heh... taki mój ciąg do eksperymentowania i testowania wszystkiego co się da ;P

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #581970  autor: myslak12
 13 wrz 2012, 16:34
mówisz i masz

centrum sms virgin mobile +48790998250

 #581971  autor: Antytandeciarz
 13 wrz 2012, 16:36
@Edmund
Nr centrum sms w Vm: +48 790 998 250.
A Jaki numer masz w przekierowaniach - gdy zajęty i poza zasięgiem? :smt006

 #581973  autor: myslak12
 13 wrz 2012, 16:42
w zajetych i poza zasięgiem

+48799599457

[ Dodano: 2012-09-13, 16:46 ]
Halvir pisze:Zamawiał ktoś starter przez ich stronę ? Ile mniej więcej czasu zajmuje im wysyłka ?
3-4 dni

 #581985  autor: słoneczny
 13 wrz 2012, 18:17
myslak12 pisze:
lee pisze:DanielR, tylko że wpisanie danych w klubie virgin to nie jest wszystko - nadal jesteś tak jakby nie zarejestrowany... do czasu aż podasz na infolinii swój PESEL.
Słuchaj jesteś tego pewiem bo ja myślałem,że wystarczy uzupełnić dane w virgin klub
Zdaje się, że była taka opcja przy procesie rejestracji.
To znaczy, można było wpisać swój pesel.

Prawdopodobnie wielu tego nie zrobiło, więc trzeba by teraz dopytać w BOKu.
W każdym razie nie można samemu poprawić tych danych, bo nie ma takiego okienka przy edycji danych.

Zgadzam się z tym że nie jest to pełna rejestracja.

 #581998  autor: WeBeR
 13 wrz 2012, 19:54
Czytałem Wasze komentarze i stwierdziłem, że nie informują klientów w procesie MNP kiedy będzie przeniesiony numer, a przed 20 minutami dzwoniła do mnie Pani z VM, że dziś numer będzie już przeniesiony do VM, ale zadzwoniła na numer który przenoszę, a numer kontaktowy podałem swój główny numer i jako sms a tu telefon :D

 #582001  autor: kamail86
 13 wrz 2012, 20:05
WeBeR, to kiepsko czytałeś bo ja kilka stron wcześniej napisałem, że na numer kontaktowy nie otrzymałem żadnych informacji o przeniesieniu. I że jedynie na numer przenoszony przyszedł jeden SMS z datą przeniesienia, którego w dodatku odczytałem dopiero już po przeniesieniu, po zalogowaniu się do nowej sieci :)

 #582007  autor: kaspeed
 13 wrz 2012, 20:39
problem z peselem został zgłoszony 2tygodnie temu do VM zero odzewu...

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:

 #582009  autor: wasylek
 13 wrz 2012, 20:58
Jak to jest z przenosinami numeru? Ponieważ dzisiaj już mam nie aktywny numer który miał przejść do virgin. A na tym starterze virgina jest inny numer, czy otrzymuję się najpierw tymczasowy numer? Czy jakiś błąd?

 #582010  autor: kubik
 13 wrz 2012, 21:07
od Virgin otrzymujesz czystą kartę bez numeru tymczasowego, dopiero po przeniesieniu numeru staje się aktywna.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje
  • Strona 51 z 97
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 97
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 97