• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

 #333556  autor: Claudec
 06 maja 2009, 17:29
osachorzow, to jest jedna osoba a pisze do niego cala Polska!
On ma swoja robotę, chce mieć też czas dla siebie a nie od rana do wieczora odpisywać na emaile.

 #333595  autor: osachorzow
 06 maja 2009, 20:16
Claudec, skoro nie ma czasu na maile to po co ogłasza na blogu, że jak są problem z przeniesieniem to żeby do nie go pisać? skoro nie ma czasu to po co odpisuje że sprawę wyjaśnia? mam wrażenie że odpisał mi na odwal i tyle...

Sam nie wpadły bym na pomysł żeby rzecznika prasowego męczyć problemami... teoretycznie powinien się tym zająć BOK, ale mail do nich po 6 dniach doczekał się statusu ZAREJESTROWANY... czytając to forum mam poważne wątpliwości czy doczekam się odpowiedzi przed wakacjami ;)

 #333610  autor: Sikor28
 06 maja 2009, 21:06
Play to firma, która nie jest przygotowana na obsługę klienta. Działają na zasadzie "sprzedaj usługę i zapomnij o kliencie, łap następnego".
Skąd wiesz, że Rzecznik to jeden Gruszka a nie Gruszka + całe biura rzecznika ?
Skoro się ogłasza i oferuje pomoc to ma to robić w rozsądnym czasie.
Dziwię się, że tylu tu "forumowiczów", którzy akceptują takie zachowania wyjęte rodem z PRL-u. Tak nalatują na biednego Rzecznika, który ma "swoją robotę" i "chce mieć czas dla siebie". Ktoś pisał, że "marudzicie jak stare panny a to najlepsza oferta na rynku", albo "sam korzystam z play fresh i nie narzekam, czasem darmowe smsy trzeba po kilka razy wysyłać czasem zrywa połączenia ale co z tego, za te pieniądze i tak niema lepszej oferty."

Totalna durnota, ale jak widać ma swoich obrońców, zupełnie bezkrytycznych jak widać.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #333622  autor: piokuk
 06 maja 2009, 21:44
Słuchaj Sikor, Czytać już się tego nie da. Jest wolny rynek, masz konkurencję, jak ci się nie podoba to idziesz gdzie indziej a nie zawracasz przez półtora miesiąca d... swoimi wyimaginowanymi problemami.

 #333657  autor: Sikor28
 06 maja 2009, 22:52
Jest wolny rynek i wolność słowa.
Będę wyrażał swoje zdanie kiedy będę chciał, nikt cie tu za twarz nie trzyma, nie każe czytać. Nie zauważyłeś, że temat się zmienił w międzyczasie i ludzie tu piszą o ignorancji Play ?

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #333683  autor: Tomek_19
 07 maja 2009, 00:15
Sikor28, a jak tam odpowiedź z UKE na Twoją skargę na Play?

Poza tym nie wiem, czy tylko ja mam takie szczęście, ale rzecznik pomógł mi niemal natychmiast przy przeniesieniu numeru, kiedy miałem problemy. Odpisywał na maile z prędkością światła i załatwił całą sprawę w 2 godziny. Co do BOKu, to jest z nim różnie jak w każdej sieci.

Jeżeli Play się komuś nie podoba, nie odpowiada mu/jej ich poziom świadczenia usług, to zawsze można zmienić sieć, bo po co się męczyć?

Nie wiem akurat, czy Play ignoruje klientów. Ja nie czuję się jakoś ignorowany, ale może jestem wyjątkiem. Wydaje mi się, że jakość obsługi klienta jest podobna do tej u pozostałych operatorów, gdzie również wszystko zależy od tego, na kogo się trafi.

 #333692  autor: Sikor28
 07 maja 2009, 07:57
Nie mam jeszcze odpowiedzi z UKE. Długo to trwa, bo z reguły po 2 - 3 tygodniach jest list ze stanowiskiem Urzędu. Podejrzewam, że tak jak w przypadku zgłoszeń pojedynczych abonentów nie spieszy im się z odpowiedzią. Ale oczywiście napiszę jak już korespondencja przyjdzie i na pewno będę bił się w piersi, jeśli się okaże, że nie miałem racji. Pozdrawiam

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #334548  autor: Sławek
 10 maja 2009, 20:45
w srode dostalem odpowiedz "wydawalo mi sie, ze sprawa jest zalatwiona", mialem za to dostac nie 30, a 50zl na konto... i dalej brak chocby tych 30zl...

 #335001  autor: Sikor28
 13 maja 2009, 13:36
Witam ponownie. Dostałem odpowiedź z Play na swoje zarzuty i pretensje. Przytaczam to co najważniejsze w nim (na wstępie długo dziękują za złożoną reklamację i zapewniają, że się z nią zapoznali):

"Odnośnie do poruszanej przez Pana kwestii blokady połączeń wychodzących na koncie informujemy, iż z powodu podejrzenia naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. (Par 2 ust.2) w dniu 7 kwietnia 2009 roku zostały zablokowane połączenia wychodzące. Po otrzymaniu wysłanego przez Pana za pośrednictwem konta Play24 zgłoszenia podjęliśmy się ponownie przeanalizowaniu zasadności wspomnianego postępowania, po czym połączenia zostały odblokowane w dniu 9 kwietnia2009 roku. W związku z niezasadnym pozbawieniem Pana możliwości korzystania z usług Play uprzejmie przepraszamy. W ramach zadośćuczynienia pragniemy zaproponować rekompensatę w wysokości 10 zł. Jeśli satysfakcjonuje Pana powyższa propozycja prosimy o kontakt z Obsługą Klienta. Informujemy, iż reklamacja została uznana za zasadną. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni wyjaśnia poruszane przez Pana kwestie."

List ten dedykuję koledze Tomek_19 oraz tym którzy w mniej lub bardziej arogancki sposób próbowali mnie obśmiać, za wydumane pretensje - według nich.
Mam nadzieję, że przysłużyłem, się większemu gronu użytkowników Play i nie doświadczą oni takich prewencyjnych blokad usług - niezgodnych z prawem.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #335004  autor: Tomek_19
 13 maja 2009, 14:03
Sikor28, dziękuję bardzo za dedykację :mrgreen: szkoda tylko, że nadinterpretujesz i źle odbierasz moje posty, które nie służyły w żadnym razie obśmianiu Ciebie. Chciałem Ci tylko uzmysłowić, że Play podjął wobec Ciebie działania prewencyjne, gdyż zaszło podejrzenie co do naruszenia przez Ciebie Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. O tym Play również pisze w liście, który tutaj przytaczasz. Regulaminy promocji smsów we Freshu jak i Regulamin Świadczenia Usług są jak najbardziej zgodne z prawem i operator ma prawo do podjęcia takich kroków, które zastosował akurat wobec Ciebie. Możesz się z tym nie zgadzać, ale tak już jest.

Pisałem również o tym, że Play po wyjaśnieniu całej sprawy na pewno Cię przeprosi i da jakąś rekompensatę, bo zależy im na tym, by każdy klient był zadowolony. Po zbadaniu całej sprawy okazało się, że nie jesteś żadnym naciągaczem, FCT-em itd. i że nieświadomie złamałeś regulamin promocji, a mówiąc inaczej system automatycznie zablokował Ci możliwość korzystania z usług, bo wydałeś mu się po prostu podejrzany. A że nie chciałeś działać na szkodę Play, po prostu przepraszają Cię za blokadę i wszelkie niedogodności.

Prewencyjne blokowanie usług będzie istnieć zawsze i operator ma do tego święte prawo, gdyż zgodnie z prawem telekomunikacyjnym świadczy usługi według zasad, które sam ustala. Tak samo jest w innych krajach UE.

[ Dodano: 2009-05-13, 14:07 ]
Mam nadzieję, że niedługo UKE jakoś ustosunkuje się do tej całej sytuacji, bo najbardziej niecierpliwie czekam na ich stanowisko :D

 #335005  autor: Sikor28
 13 maja 2009, 14:30
Ale ja do Ciebie odnoszę się jak najbardziej z sympatią, rzeczowo dyskutowaliśmy, miałem na myśli inne osoby niepochlebnie wypisujące na mój temat. Pozdrawiam.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #335856  autor: Deflorator
 18 maja 2009, 15:30
Tomek_19 pisze:Sikor28, dziękuję bardzo za dedykację :mrgreen: szkoda tylko, że nadinterpretujesz i źle odbierasz moje posty, które nie służyły w żadnym razie obśmianiu Ciebie. Chciałem Ci tylko uzmysłowić, że Play podjął wobec Ciebie działania prewencyjne, gdyż zaszło podejrzenie co do naruszenia przez Ciebie Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. O tym Play również pisze w liście, który tutaj przytaczasz. Regulaminy promocji smsów we Freshu jak i Regulamin Świadczenia Usług są jak najbardziej zgodne z prawem i operator ma prawo do podjęcia takich kroków, które zastosował akurat wobec Ciebie. Możesz się z tym nie zgadzać, ale tak już jest.

Pisałem również o tym, że Play po wyjaśnieniu całej sprawy na pewno Cię przeprosi i da jakąś rekompensatę, bo zależy im na tym, by każdy klient był zadowolony. Po zbadaniu całej sprawy okazało się, że nie jesteś żadnym naciągaczem, FCT-em itd. i że nieświadomie złamałeś regulamin promocji, a mówiąc inaczej system automatycznie zablokował Ci możliwość korzystania z usług, bo wydałeś mu się po prostu podejrzany. A że nie chciałeś działać na szkodę Play, po prostu przepraszają Cię za blokadę i wszelkie niedogodności.

Prewencyjne blokowanie usług będzie istnieć zawsze i operator ma do tego święte prawo, gdyż zgodnie z prawem telekomunikacyjnym świadczy usługi według zasad, które sam ustala. Tak samo jest w innych krajach UE.

[ Dodano: 2009-05-13, 14:07 ]
Mam nadzieję, że niedługo UKE jakoś ustosunkuje się do tej całej sytuacji, bo najbardziej niecierpliwie czekam na ich stanowisko :D
Fajnie, że mu napisałeś.
Zapędziłeś się jednak i to bardzo bo twoim toku rozumowania jest błąd. Podam ci przykład. Mój ojciec rok temu stwierdził, że pisanie SMSów jest wyczerpujące, na moje pytanie ile ich wysłał w ostatnim tygodniu czy miesiącu odparł że "dużo". Nie usatysfakcjonowała mnie ta odpowiedź, "dużo" okazało się 4 w ostatnim tygodniu i 9 w ciągu całego miesiąca.

Twój błąd myślowy polega na tym, że cytując regulamin uznałeś 91 SMSów za domniemaną liczbę, dzięki której można odciąć od sieci użytkownika. Cytowany przez Ciebie fragment regulaminu o tym nie mówi. Np. w cytowanym fragmencie regulaminu Heyah jest sprecyzowana liczba oraz interwał czasowy.
Druga sprawa to treść tych SMSów. Powołujesz się na pukt "chwytający" cel wysyłania SMSów do grupy określonej przez Sikora klientami. Czy treść SMSa "zapraszam Was na basen jutro o 20, wstęp gratis jeśli jesteś topless" jest przez ciebie unana za niezgodna z regulaminem?

Sądzę, że każdy powinien się kilka razy zastanowić zanim napisze wyjaśniającego posta, a w szczególności Ci, co piszą "...to zmień operatora".
Pozdrawiam

 #336034  autor: Tomek_19
 19 maja 2009, 14:58
Deflorator, ja nie uznałem, że 91 smsów wysłanych w krótkim czasie to dużo. Tak zrobił system Play i odciął Sikora28 od sieci. Skoro nastąpiło odcięcie od sieci przy takiej liczbie smsów, to można domniemywać, że tak jest to zaprogramowane w systemie. W regulaminie nie jest dokładnie wyszczególnione, ile smsów trzeba wysłać, żeby zablokowali numer i pisałem, że z tym pytaniem należy się zwrócić do Play. W moim odczuciu 91 smsów wysłanych naraz to jest dużo, ale dla kogoś może to być bardzo niewiele i moje odczucia się tu raczej nie liczą. Najbardziej liczy się, jak operator ma to ustawione w systemie.

Co do drugiej poruszonej przez Ciebie kwestii, to sam Sikor28 napisał, że wysyła smsy w sprawach służbowych do klientów, a regulamin promocji smsów w PlayFresh tego zabrania.

Ja nie jestem od rozstrzygania, jaka treść smsów powinna być dopuszczalna, a co operator powinien blokować, bo nic mi do tego. Chciałem tylko uzmysłowić co niektórym, żeby czytali regulaminy, zanim z czegokolwiek zaczną korzystać, żeby nie było potem przykrych niespodzianek, a w razie wątpliwości, dopytywali operatora, co ma na myśli w niektórych postanowieniach regulaminu.

 #336254  autor: Sikor28
 20 maja 2009, 16:02
Tomek, że to były służbowe sms-y to tylko ja o tym wiedziałem a nie Play. System nie zablokował usług z powodu treści wiadomości, więc czemu wybiórczo przywołujesz fakty ?
Jak widzisz SŁUSZNIE się przyczepiłem, nie ma co kolejny raz powoływać się na regulamin.
Robisz się bardziej formalny niż sam Play.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #336345  autor: Tomek_19
 20 maja 2009, 22:19
Sikor28, wiem o tym, że nie zablokowano Ci smsów ze względu na ich treść. Pisałem tylko (jako odpowiedź na pytanie jednego z użytkowników tego forum), że regulamin zabrania wysyłania smsów w celach innych niż prywatne, ale nic mi do tego, kto w jakim celu wysyła smsy. Pewnie takie postanowienie znalazło się w regulaminie, żeby w razie czego odcinać od sieci kogoś, kto nachalnie rozsyła smsy o treściach reklamowych, a nie jak ktoś wysyła jakieś smsy w celach kontaktowych z partnerami biznesowymi.

Nie wiem, czy słusznie się przyczepiłeś. Pewnie jak by mnie takie coś spotkało, też bym zbluzgał Play w przypływie złości, ale zawsze zapoznaję się z regulaminem jakiejś usługi operatora komórkowego, żeby oszczędzić sobie nieprzyjemności i rozczarowań. Nauczyłem się tego po blisko 8 latach korzystania z różnych usług u operatorów komórkowych i polecam to każdemu.

Zacząłem pisać w tym wątku, bo nazywanie Play oszustami jest zupełnie nietrafione. Wszystkie zasady działania pakietu smsów są określone w regulaminie promocji smsów w PlayFresh. To, że ktoś korzysta i nie zna regulaminu, nie zwalnia go z obowiązku jego przestrzegania.

Jedyne, do czego można się przyczepić w tym regulaminie promocji, to brak jasno określonej liczby smsów i przedziału czasowego, w którym nie należy ich wysyłać w dużej ilości. Można pewnie jednak taką informację uzyskać od operatora.

Gdyby było to jasno podane, nie byłoby wątpliwości, czy wysłanie 90 wiadomości jedna po drugiej w krótkim czasie to dużo czy mało, bo każdy z nas ma inne odczucia.

Może Twoje pismo do UKE i ich interwencja sprawi, że Play zmieni to postanowienie regulaminu i jasno w nim określi, ile smsów można wysłać w jednym czasie, żeby nie narazić się na zablokowanie numeru. Dlatego też cały czas czekam na odpowiedź UKE.

 #336380  autor: Sikor28
 21 maja 2009, 06:34
Tomek, list od Play wszystko wyjaśnił, a Ty nie wiesz czy słusznie czy nie się "przyczepiłem" i nadal masz wątpliwości. Przeczytaj go jeszcze raz. Sprawa jest rozstrzygnięta a Ty chcesz, żebyśmy obaj mieli rację mając dwa skrajne poglądy na tę sprawę :)

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #336411  autor: Tomek_19
 21 maja 2009, 11:19
Sikor28, widzę, że Tobie trzeba jak krowie na rowie, a wszystko jest przecież napisane w liście od Play. Przeanalizuj go ze zrozumieniem.
"Odnośnie do poruszanej przez Pana kwestii blokady połączeń wychodzących na koncie informujemy, iż z powodu podejrzenia naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. (Par 2 ust.2) w dniu 7 kwietnia 2009 roku zostały zablokowane połączenia wychodzące. Po otrzymaniu wysłanego przez Pana za pośrednictwem konta Play24 zgłoszenia podjęliśmy się ponownie przeanalizowaniu zasadności wspomnianego postępowania, po czym połączenia zostały odblokowane w dniu 9 kwietnia2009 roku. W związku z niezasadnym pozbawieniem Pana możliwości korzystania z usług Play uprzejmie przepraszamy. W ramach zadośćuczynienia pragniemy zaproponować rekompensatę w wysokości 10 zł. Jeśli satysfakcjonuje Pana powyższa propozycja prosimy o kontakt z Obsługą Klienta. Informujemy, iż reklamacja została uznana za zasadną. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni wyjaśnia poruszane przez Pana kwestie."
Nie ma w nim ani słowa o tym, przy czym tak bardzo się upierasz, czyli że operator nie ma prawa blokować połączeń użytkownikom, którzy łamią postanowienia jakiegoś regulaminu. W liście wyraźnie czytamy, że zaszło podejrzenie naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. (Par 2 ust.2) i dlatego też system zablokował Ci wszelkie usługi. Dopuściłeś się złamania regulaminu promocji smsów w Play Fresh i pośrednio naruszyłeś postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4, więc system Cię odłączył od sieci. Ma do tego pełne prawo. Złożyłeś reklamację i po ponownym przeanalizowaniu całej sprawy okazało się, że blokada połączeń była niezasadna, bo nie jesteś żadnym spamerem, oszustem, FCT-em ani kimś, kto chce działać na szkodę P4. Dlatego też odblokowali Ci połączenia i jednocześnie przepraszają, że odłączyli Cię od sieci.

Nie wiem, skąd u Ciebie takie przekonanie, że operator nie ma prawa do blokowania usług, jeżeli zajdzie choćby cień podejrzenia, że ktoś działa na jego szkodę, bo nie przestrzega postanowień jakiegoś regulaminu. Ty możesz zawsze się od tego odwołać i tak też było w tym przypadku. Już na kilkanaście dni przed otrzymaniem przez Ciebie pisma od Play, pisałem Ci, że na pewno Cię przeproszą, odblokują usługi i zaproponują jakąś rekompensatę. To, że blokada była niezasadna, nie oznacza, że nie wolno jej stosować, bo o jej zasadności decyduje się właśnie analizując całą sprawę dopiero po jej zastosowaniu.

Dla mnie wciąż jednak jest jasne, że zastosowano taką blokadę, bo naruszyłeś postanowienia regulaminu promocji smsów w PlayFresh i Regulaminu Świadczenia Usług.

To, że operator stosuje takie blokady, jest ujęte w tych regulaminach, więc nazywanie Play oszustami jest w tym przypadku głupotą i wynika z nieznajomości tych regulaminów. Z prawem jest niestety tak, że nawet jak się go nie zna, to trzeba go przestrzegać. Już prościej nie umiem tego wytłumaczyć :mrgreen:

 #336419  autor: Sikor28
 21 maja 2009, 11:52
Tomek, ja pisze o Tobie a nie o Play. Powinienes zostac jego rzecznikiem, tlumaczysz to co juz wytlumaczone. Tak robil Jerzy Urban. Ten referat nie byl potrzebny. Temat sie wyczerpal, nie ma co dalej go ciagnac i tak bedziesz tkwil w swoim blednym przekonaniu.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #336421  autor: piokuk
 21 maja 2009, 12:09
Szkoda słów.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 12:42 przez piokuk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #336427  autor: Worczynski
 21 maja 2009, 12:25
I co? Wszyscy zadowoleni? Po kiego grzyba lżyć się jak psy? To forum służy do wymiany poglądów, szukania rozwiązań problemu, bądź też do pomagania innym, a wy tu robicie żenade na całego. To, że ktoś inaczej interpretuje to super, mamy wolność poglądów, i raczej nie o to chodzi, żeby z tego powodu tworzyć mało przyjemną atmosferę. A co do kolegi Piokuka, czuj się dumny, naprawdę wstrzeliłeś się w temat, oby więcej takich specjalistów na tym forum, a daleko zajedzie.

Jazz do łez:)
  • Strona 6 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7