Sikor28, widzę, że Tobie trzeba jak krowie na rowie, a wszystko jest przecież napisane w liście od Play. Przeanalizuj go ze zrozumieniem.
"Odnośnie do poruszanej przez Pana kwestii blokady połączeń wychodzących na koncie informujemy, iż z powodu podejrzenia naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. (Par 2 ust.2) w dniu 7 kwietnia 2009 roku zostały zablokowane połączenia wychodzące. Po otrzymaniu wysłanego przez Pana za pośrednictwem konta Play24 zgłoszenia podjęliśmy się ponownie przeanalizowaniu zasadności wspomnianego postępowania, po czym połączenia zostały odblokowane w dniu 9 kwietnia2009 roku. W związku z niezasadnym pozbawieniem Pana możliwości korzystania z usług Play uprzejmie przepraszamy. W ramach zadośćuczynienia pragniemy zaproponować rekompensatę w wysokości 10 zł. Jeśli satysfakcjonuje Pana powyższa propozycja prosimy o kontakt z Obsługą Klienta. Informujemy, iż reklamacja została uznana za zasadną. Ufamy, iż niniejsze pismo w pełni wyjaśnia poruszane przez Pana kwestie."
Nie ma w nim ani słowa o tym, przy czym tak bardzo się upierasz, czyli że operator nie ma prawa blokować połączeń użytkownikom, którzy łamią postanowienia jakiegoś regulaminu. W liście wyraźnie czytamy, że zaszło podejrzenie naruszenia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. (Par 2 ust.2) i dlatego też system zablokował Ci wszelkie usługi. Dopuściłeś się złamania regulaminu promocji smsów w Play Fresh i pośrednio naruszyłeś postanowienia Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4, więc system Cię odłączył od sieci. Ma do tego pełne prawo. Złożyłeś reklamację i
po ponownym przeanalizowaniu całej sprawy okazało się, że blokada połączeń była niezasadna, bo nie jesteś żadnym spamerem, oszustem, FCT-em ani kimś, kto chce działać na szkodę P4. Dlatego też odblokowali Ci połączenia i jednocześnie przepraszają, że odłączyli Cię od sieci.
Nie wiem, skąd u Ciebie takie przekonanie, że operator nie ma prawa do blokowania usług, jeżeli zajdzie choćby cień podejrzenia, że ktoś działa na jego szkodę, bo nie przestrzega postanowień jakiegoś regulaminu. Ty możesz zawsze się od tego odwołać i tak też było w tym przypadku. Już na kilkanaście dni przed otrzymaniem przez Ciebie pisma od Play, pisałem Ci, że na pewno Cię przeproszą, odblokują usługi i zaproponują jakąś rekompensatę. To, że blokada była niezasadna, nie oznacza, że nie wolno jej stosować, bo o jej zasadności decyduje się właśnie analizując całą sprawę dopiero po jej zastosowaniu.
Dla mnie wciąż jednak jest jasne, że zastosowano taką blokadę, bo naruszyłeś postanowienia regulaminu promocji smsów w PlayFresh i Regulaminu Świadczenia Usług.
To, że operator stosuje takie blokady, jest ujęte w tych regulaminach, więc nazywanie Play oszustami jest w tym przypadku głupotą i wynika z nieznajomości tych regulaminów. Z prawem jest niestety tak, że nawet jak się go nie zna, to trzeba go przestrzegać. Już prościej nie umiem tego wytłumaczyć
