• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #948886  autor: Thaiphoon
 03 wrz 2017, 19:59
Cześć
Za późno opłaciłem swoje konto w Viking Mobile i zostałem przerzucony z No Limit 29 na Viking 29.
Podpowiecie jak wrócić na moją wcześniejszą taryfę bo na stronie Vikinga nie mogę nic znaleźć. Czy tylko telefon do obsługi mi pozostaje?
Pozdrawiam
 #948888  autor: matisi
 03 wrz 2017, 20:21
Czy masz na swoim koncie aktywne pakiety nolimit SMS/MMS oraz pakiet internetu (najlepiej podeślij screena) ? Czy masz środki na koncie głównym pozwalające zakupić pakiet nielimitowanych rozmów (czyli 29 zł)?

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #948900  autor: matisi
 03 wrz 2017, 21:31
Widzę, że załadowałeś konto w porę, bo skumulował ci się internet :-)
W jaki sposób doładowałeś konto? Jeżeli doładowałeś przez Play, to należało po prostu aktywować ręcznie pakiet nielimitowanych rozmów (w Viking App lub na stronie internetowej logując się do swojego konta).
Opisz swoją sytuację w mailu do Helpdesku Vikingów, może będą mogli "cofnąć czas" i aktywować ten pakiet, ale jeżeli się nie uda, to po prostu załaduj konto przez ich stronę i wybierz ofertę Nolimit 29.

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #948902  autor: Thaiphoon
 03 wrz 2017, 21:55
Doładowałem konto z poziomu konta Viking i wybrałem nolimit29. Dostałem informację,że oferta nolimit jest włączona na 31 dni, ale na koncie widnieje informacja, że dane , sms, mms i rozmowy są ważne przez 19 dni czyli do okresu rozliczeniowego, który mam wg. umowy.
Czyli kiedy mam znów doładować?

Obrazek
 #948952  autor: matisi
 04 wrz 2017, 07:40
Będziesz musiał doładować 31 dni po ostatnim doładowaniu, czyli najlepiej doładowuj każdego trzeciego dnia miesiąca.
Informacje na koncie powinny się poprawić po kilkunastu minutach po doładowaniu (najlepiej sprawdź to kodami USSD *101# stan konta, *103# stan pakietu SMS/MMS, *108# stan pakietu internetu). Jeżeli kody (103,108) pokażą prawidłowy okres (czyli 31 dni), go wszystko jest w porządku. :-)

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
 #949023  autor: jutek
 04 wrz 2017, 19:28
Thaiphoon pisze:Doładowałem konto z poziomu konta Viking i wybrałem nolimit29. Dostałem informację,że oferta nolimit jest włączona na 31 dni, ale na koncie widnieje informacja, że dane , sms, mms i rozmowy są ważne przez 19 dni czyli do okresu rozliczeniowego, który mam wg. umowy.
Czyli kiedy mam znów doładować?

Obrazek

No to coś jest nie tak, przecież o Vikingów nie ma żadnych umów i okresów rozliczeniowych. Po doładowaniu z konta Vikinga doładowaniem nolimit29 oferta no limit powinna być ważna 31 dni od tego doładowania i przez ten czas powinny być darmowe rozmowy/smsy/mmsy, niezależnie od tego jakie doładowanie i jaka oferta była wcześniej. Napisz do nich. Wystąpił jakiś błąd w systemie.