• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #909787  autor: artfro
 06 lut 2017, 21:12
Witajcie
Czy ktoś z Was zgłaszających skargę do UKE otrzymał odpowiedź w sprawie znikających mimo przedłużenia środków promocyjnych, przyznanych jako bonus za rejestrację kart w Play ?
 #910045  autor: Hohopitan_1980
 08 lut 2017, 09:00
Regulamin pisze też o innych ważnych sprawach, na przykład w jaki sposób można sprawdzić stan środków promocyjnych. Również wskazuje sposób w jaki ma być liczona roczna ważność konta. Także szkoda, że operator ma je gdzieś. A skoro tak to ja postanowiłem zmienić operatora. W ciągu nadchodzącego roku pożegnam się z nim. W sumie mam 3 karty i abonament w playu. Więc rocznie stracą więcej niż ja.
 #910107  autor: artfro
 08 lut 2017, 14:29
Andrzej24 w innych regulaminach Play również jest informacja, że dana usługa czy pakiet jest ważna 30 dni. Dla przykładu zajrzyj do regulaminu 10 za 5. Czy według Ciebie środków z tego pakietu również nie można przedłużyć?

Poza tym promocja była oferowana na czas określony, w związku z czym zmiana zasad w trakcie jej trwania jest niedozwolona. Gdyby była przewidziana do odwołania wtedy moglibyśmy polemizować....
 #910112  autor: Andrzej24
 08 lut 2017, 15:09
artfro pisze:Andrzej24 w innych regulaminach Play również jest informacja, że dana usługa czy pakiet jest ważna 30 dni. Dla przykładu zajrzyj do regulaminu 10 za 5. Czy według Ciebie środków z tego pakietu również nie można przedłużyć?
To zaskarż regulamin w którym nie ma nic o możliwości przedłużaniu pakietu a mino to przedłużysz.
 #910147  autor: Remington
 08 lut 2017, 18:23
artfro pisze:Andrzej24 w innych regulaminach Play również jest informacja, że dana usługa czy pakiet jest ważna 30 dni. Dla przykładu zajrzyj do regulaminu 10 za 5. Czy według Ciebie środków z tego pakietu również nie można przedłużyć?
Formalnie nie można i kropka. Jeżeli można to bonus, który cieszy, ale którego nikt nam nie gwarantuje. I jeśli operator postanowi odebrać skumulowane środki ponad wartość ostatniego pakietu, zrobi to w pełni zgodnie z regulaminem.
 #910452  autor: darekka
 10 lut 2017, 14:36
Koledzy jak pewnie wiecie zlizylem kilka skarg do UKE zwiazanych z niewlasciwym zrealizowaniem bonusu rejestracyjnego o nazwie Rok Waznosci Konta(jak u wszystkuch dostalem rok od aktywacji bonusu mimo zapisow regulaminu pkt.7.3 obiecujacego WYDLUZENIENIE o 365 dni).
Wlasnie zauwazylem, ze na jednym z numerow zgloszonych do UKE mam konto wydluzone o regulaminowe 365dni czyli do 25grudnia2018 co jest potwierdzeniem mojego rozumowania w tej kwestii. Czekam na nastepne numery i oficjalne papiery od UKE i Playa.

Jak widac UKE Łódz jest akuteczne w obronie naszych interesow.

EDYCIA: nastepny zgloszony numer dostal wydluzenie o 365dni(czerwiec 2018).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #910554  autor: termin10000
 11 lut 2017, 11:50
Dla jasności sprawy bijesz się o rok ważności konta głównego czy rok ważności bonusu ?

Na 4 numerach mam konta główne ważne do lipca a więc rok od aktywacji bonusu tak dostałem i już.
Bonus póki co przedłużam 5 zł przez FB.
 #910585  autor: darekka
 11 lut 2017, 14:59
Każdy powinien dostać DODATKOWY ROK do starej ważności poł.wych. sprzed aktywacji bonusa, bo tak stoi w regulaminie(operator świadomie zamiast dołożyć rok to ustawia na rok od aktywacji bonusa). :evil: Fakt nierealizowania zobowiązań zawartych w regulaminie obciąża operatora i powinniście reklamować to oraz składać później skargi do UKE.

Nie biję się tylko biłem i wygrałem-otrzymałem DODATKOWY rok ważności poł.wychodzących dołożony do daty ich ważności sprzed aktywacji bonusów(miałem konto przed rejestracją ważne do 25grudnia2017, bo zrobiłem sobie wcześniej RWK i zamiast otrzymać regulaminowe +365dni od tej daty to jak wszystkim zmienili mi na 365 dni ale od aktywacji bonusu-bodaj 27 grudnia 2017 ustawili). Dzięki temu mam w sumie konto ważne 24msc czyli do 25 grudnia 2018 i tak powinni dołożyć wszystkim rok do starej daty ważności sprzed aktywacji. Takie zapisy regulaminów były w pkt.7.3 ale operator zamiast dodać dodatkowy rok to zmieniał na tylko rok i to od aktywacji tegoż bonusu mimo, że żaden zapis tak nie stanowił i UKE zadziałało po moich zgłoszeniach skutecznie.
Aby otrzymać to co zapisano w regulaminie(+365dni do starej ważności poł.wych. sprzed aktywacji bonusów) konieczne jest złożenie reklamacji, którą zapewne operator oleje odpowiedzią,że wszystko jest gitara i zgodnie z regulaminami(a tak nie jest co udowodniłem na swoim przykładzie i kilku innych numerach w rodzinie wywalczyłem to samo) i dopiero po tym skargę do UKE trzeba złożyć.

W skargach do UKE podniosłem fakt, że operator masowo wali w kulki nie dodając roku ważności konta i działa tym samym na szkodę klientów z pełną tego świadomością i premedytacją. Wniosłem również o nakazanie operatorowi dokonania korekty ważności połwych. u każdego klienta, który został w ten sposób wyrolowany.

Sprawę znikających bonusów(kasa i GB) mimo przedłużenia np.FB analizuję i być może UKE również w tej sprawie powiadomię choć jest nas wielu i sam z wielikim korpo wojować nie zamierzam choć sprawia mi to frajdę.

Dowód, że nie ściemniam
Obrazek

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #910664  autor: Hohopitan_1980
 12 lut 2017, 11:40
Ale oni doskonale wiedzą, że ich postępowanie było niezgodne z ich regulaminami. W najnowszym regulaminie z 02-02-2017 są już zmiany interesujących nas kwestii. Zwrot "wychodzących o 365 dni " zastąpili sformułowaniem do"wychodzących do 365 dni". To samo się tyczy kodu *101#.
 #910671  autor: darekka
 12 lut 2017, 12:04
To akurat wiedziałem od początku i o nadchodzących zmianach z "o" na "do" Play poinformował mnie podczas procesu reklamacji usiłując wmówić, że to tylko "kosmetyka", bo zawsze było zmieniane konto na równie 365dni od aktywacji-chyba myśleli, że na lamę trafili :lol: (będzie pewnie z miesiąc przez zmianami) ale mnie i wielu, którzy aktywowali bonusy wg.starszych wersji regulaminów obowiązują stare waunki czli powinni dostać dodatkowe 365dni do starej ważności poł.wychodzących. Pisząc z UKE wniosłem o zobligowanie operatora do automatycznego daodania roku WSZYSTKIM , których oszwablili.
Tak czy siak powinniście reklamacje składać i jeśli oleją je słać to do UKE.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #910681  autor: garfield-
 12 lut 2017, 13:17
pewnie miał na myśli środki bonusowe.
 #910733  autor: Hohopitan_1980
 12 lut 2017, 18:10
Miałem na myśli to, że we wcześniejszych regulaminach pisali, że stan konta promocyjnego sprawdza się kodem *101#. Teraz jest zmieniony zapis który brzmi "Stan promocyjnego Pakietu Złotówek (w tym bonus Pakiet Złotówek o wartości 100 zł) – kod *101#"
 #910794  autor: Robaas
 13 lut 2017, 08:50
@darekka: mam kilka numerów z których zniknął bonus mimo przedłużenia doładowaniem przez FB, muszę mieć chwilę na napisanie obszernej skargi z cytatami z regulaminu, także nie będziesz sam jak się zdecydujesz pisać.
 #910797  autor: darekka
 13 lut 2017, 09:47
Miło by było gdybyś podzielił się treścią(np. na PW) abym mógł na spokojnie przeanalizować Twoje argumenty, bo możliwe, że również poskładam skarg trochę na zniknięcie bonusów mimo przedłużenia ich ważności.
Ułatwiłoby mi to trochę sprawę, bo sporo czasu straciłem na reklamacje problemu z RWK jako bonusu(pisałem o efektach i moich argumentach popierających moje rozumowanie) aby inni mieli z górki, a swoim czasem to szastać zbytnio nie mogę na każdą sprawę z osobna.

P.S. wojujcie o dodatkowy ROK do poł.wychodzących(zgodnie z pkt.7.3)!!!

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #910845  autor: Hohopitan_1980
 13 lut 2017, 16:32
Chyba już dają prawidłowy termin ważności konta, bo wczoraj złożyłem ponownie reklamację, a dziś dzwonił konsultant i po krótkiej dyskusji zostało mi konto wydłużone o właściwy okres.
Także zachęcam wszystkich. A Tobie Darekka dzięki za trud, poświęcenie, wytrwałość :D .
 #910857  autor: darekka
 13 lut 2017, 18:01
Nie ma sprawy-lubię wywalczyć swoje. Widać, że UKE im wytłumaczył klarownie, że kuku im w końcu zrobi.

Argumentowałeś może informacją, że UKE już interwenjował skutecznie w innych takich przypadkach(być może moimi) czy wystarczyło info o treści pkt.7.3?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #910862  autor: taki44
 13 lut 2017, 19:03
Hohopitan_1980 pisze:Regulamin pisze też o innych ważnych sprawach, na przykład w jaki sposób można sprawdzić stan środków promocyjnych. Również wskazuje sposób w jaki ma być liczona roczna ważność konta. Także szkoda, że operator ma je gdzieś. A skoro tak to ja postanowiłem zmienić operatora. W ciągu nadchodzącego roku pożegnam się z nim. W sumie mam 3 karty i abonament w playu. Więc rocznie stracą więcej niż ja.
Sam złożyłem swego czasu skargę do UKE. Niestety efekt nie był satysfakcjonujący więc usiadłem do redagowania porządnego pisma. doszedłem jednak do wniosku, że szkoda mi czasu na to. Poza tym uświadomiłem sobie, że aby utrzymać te środki i tak musiałbym co miesiąc doładować konto, a i tak tego wszystkiego nie wykorzystam. Mało tego robiłbym z tego skarbonkę, a to już by było na rękę play, a nie mi. W związku z tym 2 numery już zniknęły z bazy playa, a następne 2 znikną dzisiejszej nocy.Do tego na pewno nie polecę nikomu tej sieci. I taki jest efekt kombinowania. :mrgreen: