Witam Wszystkich
Na początku stycznia próbowałem aktywować bonus za rejestrację numeru na kartę w Play. Otrzymywałem komunikat, że ilość bonusów mam wyczerpaną mimo tego, że aktywowałem bonus dopiero na drugim numerze. Zgłosiłem reklamację i po jednym dniu aktywowali mi bonus za rejestrację (100 zł). Zgodnie z regulaminem w ciągu 7 dni miałem otrzymać bonus za staż w sieci. W ciągu 7 dni bonus nie dotarł. Celowo na razie nie zgłosiłem reklamacji, bo najpierw wykorzystam ten pierwszy bonus bo i tak zgodnie z aktualną sytuacją za kilka dni przepadnie.
Czy Waszym zdaniem reklamację odnośnie tego bonusu za staż w sieci muszę złożyć do 1 lutego do 23:59, czy zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mam na to 12 miesięcy od daty aktywacji pierwszego bonusa. Najchętniej złożyłbym tę reklamację dopiero na początku marca. Czy ktoś z Was ma podobną sytuację?
Na początku stycznia próbowałem aktywować bonus za rejestrację numeru na kartę w Play. Otrzymywałem komunikat, że ilość bonusów mam wyczerpaną mimo tego, że aktywowałem bonus dopiero na drugim numerze. Zgłosiłem reklamację i po jednym dniu aktywowali mi bonus za rejestrację (100 zł). Zgodnie z regulaminem w ciągu 7 dni miałem otrzymać bonus za staż w sieci. W ciągu 7 dni bonus nie dotarł. Celowo na razie nie zgłosiłem reklamacji, bo najpierw wykorzystam ten pierwszy bonus bo i tak zgodnie z aktualną sytuacją za kilka dni przepadnie.
Czy Waszym zdaniem reklamację odnośnie tego bonusu za staż w sieci muszę złożyć do 1 lutego do 23:59, czy zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mam na to 12 miesięcy od daty aktywacji pierwszego bonusa. Najchętniej złożyłbym tę reklamację dopiero na początku marca. Czy ktoś z Was ma podobną sytuację?