DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 15 z 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
 #906783  autor: sa
 23 sty 2017, 23:25
reboot pisze:
Będę w Play tak długo jak starczy mi promocyjnych PLN i ważności konta, a potem bez sentymentów zmieniam sieć.
Za bonusy jestem im wdzięczny, bo to fajna sprawa, ale prawdziwego operatora poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale jak kończy, a niestety Play trochę niemiło postąpił, bo zupełnie inaczej traktowane są osoby z rejestracją/bonusem sprzed 20.10 i te po 17.12, co jestem w stanie zrozumieć, ale nie rozumiem czemu osoby które dokonały rejestracji przed 20.10 a bonus wbiły po 17.12 są traktowane gorzej skoro korzystają z tego samego regulaminu?

Podobnie dużo nerwów kosztowało mnie skasowanie DIL w RBM7 (wyłączyli mi to, chociaż zgodnie z regulaminem nie powinni), więc jak to w biznesie - nie ma sentymentów, jako klient idę tam, gdzie dają więcej, a że wszędzie jest podobna oferta w podobnej cenie, to idę tam, gdzie jeszcze nikt wobec mnie nie zastosował dziwnych praktyk.
Na to że gdzie indziej będzie lepiej nie licz,bo wszędzie operatorzy kombinują...Ja 2 tydzień próbuję przenieść numer do orange, bezskutecznie bo w aglomeracji katowickiej brak kart do przeniesienia ale abonament mi oferują za każdym razem :D ...
 #906807  autor: Gregrin
 24 sty 2017, 09:18
sa pisze:Ja 2 tydzień próbuję przenieść numer do orange, bezskutecznie bo w aglomeracji katowickiej brak kart do przeniesienia ale abonament mi oferują za każdym razem :D ...
Zapraszam do Rybnika. Na 6 salonów bylem w 3 i we wszystkich mieli karty i chcieli przenosić ale CRM we franczyzach nie pozwolił.
 #906810  autor: garfield-
 24 sty 2017, 09:27
to prawda, brak znajomości ich zakresu, była naprawdę żenująca i nie mówię o tym , że mieli znać wszystkie regulacje z ich firmy, ale kurcze to co dotyczyło ich oferty!
To tutaj na forum osoby pytające często są na wyższym poziomie znajomości. Sądzę, że jeśli coś nie pojawi się im przed nosem to do tego nie zajrzą, więc spokojnie możemy tutaj kombinować, bo i tak tu nie zaglądają ;) no chyba, że ktoś doniesie ...
Ukłony dla "naszych" co chciało im się wyłuszczyć temat i wrzucić na blog rzecznika - chociaż do tego się odnieśli.

Chyba najbardziej ogarnięty jest tam ten Krzysiek - taki "Misiewicz" Gruszki :P
 #906831  autor: adacomp
 24 sty 2017, 11:06
Co mi po tych 10 bonusach - wszystkie numery aktywowane i zarejestrowane przed 20.10.2016 a dokładnie przed 15.07.2016 jak kiedy aktywowałem pierwsze bonusy na początku grudnia 2016 to nie mogę ich przedłużyć i już przepadły pomimo zabawy z doładowaniami i pakietami.
To znaczy że Play dzieli klientów na "równych" i "równiejszych" jak za komuny.
Jakbym aktywował bonusy także przed 20.10.2016 to bym mógł je przedłużyć.
Pytam się gdzie jest to w regulaminach?
 #906834  autor: adacomp
 24 sty 2017, 11:16
Gregrin pisze:
sa pisze:Ja 2 tydzień próbuję przenieść numer do orange, bezskutecznie bo w aglomeracji katowickiej brak kart do przeniesienia ale abonament mi oferują za każdym razem :D ...
Zapraszam do Rybnika. Na 6 salonów bylem w 3 i we wszystkich mieli karty i chcieli przenosić ale CRM we franczyzach nie pozwolił.
Po pierwsze kierownik i/lub z-ca muszą mieć odpowiednie uprawnienia do CRM.
Jeśli to nie pomaga to tylko poprzez centralę oni to załatwiają ale na 100% da się :)
Ale da się na pewno sam tak zrobiłem na kilku kartach.
CRM Orange ma kilkanaście lat (podobnie jak CRM Plus) sami tak twierdzą i na jednym PESEL widnieje nieraz kilkanaście/dziesiąt numerów które kiedykolwiek miał klient o czasów Idei w 1.03.1998 roku.
Mają bajzel i nie wykreślają numerów nieaktywnych , niezarejestrowanych lub przeniesionych do innych sieci.
Ja też mam nadal numer w ich CRM z początku marca 98 501xxxxxx który od 2009 roku jest w Play :)
 #906838  autor: bobiwr
 24 sty 2017, 11:41
Bur**l Orange jak dla mnie sięga zenitu. Ostatnio przeniosłem telefony firmowe (Sp. z o.o.). OK - jakoś to poszło. Ale maile dziękczynne i odnośnie założenia konta "mój Orange" przyszły na mail prywatny użyty przy umowie na prywatny numer z 16 lat temu!!! Co tam aktualne maile podane w umowie, co tam maile firmowe używane jak kiedyś firma u nich była... Znaleźli najstarszy kontakt ( to była jeszcze Idea) na szczęście jeszcze używany. :)
 #906846  autor: garfield-
 24 sty 2017, 12:04
hehe, system sprzedażowy OptiPOS w Orange to istna wieża babel, a i tak jest nie zły w porównaniu do tego z TP (S.A), na razie większy burdel to jest tylko w TiMobie - wiem od środka. Także Play jeszcze ujdzie - przynajmniej mają możliwość ręczne zmiany bo W Orange to zapomnij - muszą konstruować nową taryfę.
AL e co chcecie, te systemy sa rozbudowywane przez rożne zespoły, rożnych podwykonawców, mimo, że często "generlany" jest np comarch, asseco a czasem jednocześnie i klika innych. Parędziesiąt projektów opiera się o zmiany, CR konfiguracje i później powstaje taki smok z 5 głowami i pewne rzeczy się nakładają, mimo próby okiełznania nawet tęgich głów (architektów)
niektóre rzeczy są nie do przewidzenia ...
więcej nie powiem :P

... ale spokojnie, najgorzej jak tacy product managerowie maja to w nosie jak Ci z konferencji wczorajszej i coś wiedza, ale tylko to co mieli w złożeniach projektu i to na początku. swoje robili, projekt poszedł do realizacji i później tak wygląda, bo oni mówią to od strony koncepcji. Oni już kombinują nowe - w zasadzie po to są ...
Przydałby sie tu mem "projekt informatyczny" - to w rzeczywistości tak wygląda, dopiero jak zaczyna przenosić straty w słupkach (a od tego zależy premia) zaczyna się myśleć o jakiś zmianach. :) Znam to od podszewki :)
 #906847  autor: ign123
 24 sty 2017, 12:06
garfield- pisze:Ukłony dla "naszych" co chciało im się wyłuszczyć temat i wrzucić na blog rzecznika - chociaż do tego się odnieśli.
Dziwne - oglądałem, ale tych "odniesień" nie zauważyłem...
garfield- pisze:Chyba najbardziej ogarnięty jest tam ten Krzysiek - taki "Misiewicz" Gruszki :P
No, szczególnie jak tłumaczył RWK ;-)

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 50#p906843
 #906873  autor: garfield-
 24 sty 2017, 13:54
no te posty, z bloga , gdzie wszystko było rozpisane prze "logik" nie pomnieli. Odnieśli się. sorry zrobimy tak i wiemy, że będziecie źli :P

Nie mówię o tym Krzysztofie - w sumie to nie wiem jak ten gość się nazywa co był na wizji, tylko o tym zza kamery.

Ten co był na wizji to jest chyba od Internetu na kartę - jak dobrze pamiętam jak wprowadzali te startery z 250mb cyklicznym co miesiąc. Sprawdzę to wieczorem
 #906907  autor: Dorotea
 24 sty 2017, 15:19
Zmęczyłam do końca: https://pl-pl.facebook.com/rzecznikplay ... S_TIMELINE

Przypominam wcześniejsze deklaracje rzecznika na blogu: "odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące rejestracji i bonusów. Proszę wpisujcie pytania, bo tym razem chcemy wyczerpująco odpowiedzieć na wszystkie Wasze wątpliwości."

Gdzie te wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie nurtujące pytania jakie zadał logik, ratt, empatka ?

Obietnice Play przekazane złotymi ustami rzecznika okazały się jedynie pustymi deklaracjami bez pokrycia, delikatnie mówiąc.
 #906933  autor: reboot
 24 sty 2017, 16:53
garfield- pisze:@reboot: Ty idziesz, a ja już robię trzecie kółko
Ja mam wiele numerów zapasowych, na których właśnie robię różne myki.
sa pisze:Na to że gdzie indziej będzie lepiej nie licz,bo wszędzie operatorzy kombinują...
Można dać szansę nowym, może chociaż na początku nie będą lecieć w kulki np. Mobile Vikings :)
adacomp pisze:Jakbym aktywował bonusy także przed 20.10.2016 to bym mógł je przedłużyć.
Na 99% tak. U mnie wszystkie numery sprzed 20.10 działają, a te po 17.11 się nie przedłużają, chociaż rejestrowane były kilka lat wcześniej.
Dorotea pisze:Gdzie te wyczerpujące odpowiedzi
GRUSZKI na wierzbie xD

WKS
 #906966  autor: jarekt
 24 sty 2017, 18:55
garfield- pisze:Nie mówię o tym Krzysztofie (...) tylko o tym zza kamery.
Mówisz o Krzysztofie Sylwerskim czyli pracowniku szczebla PR albo inaczej Departamentu PR w Play/P4. I tak, on jest dość rozgarniętym chłopakiem :) 10 razy bardziej od tego Krzysztofa na wizji.
 #906979  autor: garfield-
 24 sty 2017, 20:20
@jarekt: tak, on chyba z nich najbardziej się nadaje na taki stream.

ale przecież odpowiedzieli wyczerpująco:
- co do sporów i nieścisłości - sorry zrobimy jak się nam podoba
- co do tematów nieznanych - no sądzimy, ze tak i tak to będzie wyglądać, ale w sumie pewni nie jesteśmy
- co do tematów znanych - to wiadomo

any questions ?

:P
 #907004  autor: sa
 24 sty 2017, 21:20
adacomp pisze:
Gregrin pisze:
sa pisze:Ja 2 tydzień próbuję przenieść numer do orange, bezskutecznie bo w aglomeracji katowickiej brak kart do przeniesienia ale abonament mi oferują za każdym razem :D ...
Zapraszam do Rybnika. Na 6 salonów bylem w 3 i we wszystkich mieli karty i chcieli przenosić ale CRM we franczyzach nie pozwolił.
Po pierwsze kierownik i/lub z-ca muszą mieć odpowiednie uprawnienia do CRM.
Jeśli to nie pomaga to tylko poprzez centralę oni to załatwiają ale na 100% da się :)
Ale da się na pewno sam tak zrobiłem na kilku kartach.
CRM Orange ma kilkanaście lat (podobnie jak CRM Plus) sami tak twierdzą i na jednym PESEL widnieje nieraz kilkanaście/dziesiąt numerów które kiedykolwiek miał klient o czasów Idei w 1.03.1998 roku.
Mają bajzel i nie wykreślają numerów nieaktywnych , niezarejestrowanych lub przeniesionych do innych sieci.
Ja też mam nadal numer w ich CRM z początku marca 98 501xxxxxx który od 2009 roku jest w Play :)
No i u mnie się też karty pojawiły ale pojawił się też problem z...CMR czytaj kierownik musiał wysłać wniosek do centrali i teraz trzeba czekać jak ograną "za dużo kont" by dokonać przeniesienia . :mrgreen: .No cóż lata histori w Ideii niestety nieodżałowanej oraz samym orange łącznie z nieaktywnymi i przeniesionymi numerami czyni "długą"historie której zwykły pracownik nie ogarnia ale na szczęście kierownik daje radę a przynajmniej wie do kogo dzwonić z problemem.. :o Po franczyznach nie chodzę,bo szkoda czasu,interesują mnie tylko normalne salony.
 #907251  autor: sa
 25 sty 2017, 22:47
Gregrin pisze: Taki sam efekt (wysłanie wniosku i do tego nie potrzeba kierownika) byłby we franczyzie.
Kiedyś we franczyznie nim jeszcze zorientowałam się że jest taki podział chciałam kupić doładowanie i okazało się to ...niemożliwe ,od tamtej pory unikam franczyzn operatorów bo tam tylko abo obsługują,a klientów pre paida nie albo, "po łebkach".A co do kierownika ale przynajmniej zainteresował się klientem z kartą a nie tylko z abo za to salonowi i samemu gościowi należy się plusik , inny pracownik mógłby olać sprawę i powiedzieć że "się nie da "bo "błąd systemu" nie puszcza ,a tu gość wezwał na pomoc swojego szefa a ten nie odpuścił.Czytaj w tym właśnie podejściu jest różnica. :wink:
 #907269  autor: adacomp
 26 sty 2017, 02:57
I dlatego ten kiero jest przykładem wzorowego menago.
Każdy klient jest na wagę złota a zadowolony przyprowadzi kilkunastu następnych potencjalnych.
A niezadowolony powie o tym kilkudziesięciu innym potencjalnym itd.
Na tym polega sztuka marketingu i biznesu.
  • Strona 15 z 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19