• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #895385  autor: Andrzej24
 14 lis 2016, 08:28
Witam wszystkich.
Czy wiecie coś na temat tego pakietu? 100 minut do wszystkich sieci na 30 dni za 10 zł.
Dzisiaj chciałem go przedłużyć a tu informacja, że pakiet jest w trakcie wyłączania a na Play24 nie ma opcji włączenia pakietu. Czyżby zlikwidowali pakiet?
 #895401  autor: bobiwr
 14 lis 2016, 10:15
Ja widzę normalnie:
100 minut do wszystkich sieci na 30 dni za 10 zł /10,00 zł/wyłączony/włącz
A nie masz tam gdzie ja mam "wyłączony" -> "włączony (możesz jeszcze włączyć 0)"? wtedy jeszcze nie minął czas 29 dni od aktywacji?
 #895407  autor: Andrzej24
 14 lis 2016, 10:48
bolek2004 pisze:Jak jest w trakcie wyłączania to znaczy że stary pakiet się jeszcze nie wyłączył. Dopiero po jego wyłączeniu będzie można go włączyć ponownie.
Pierwszy raz mam takie coś. Zawsze rano sobie włączałem a tu brak takiej opcji.
Sprawdziłem teraz i o dziwo opcja się pojawiła, Więc pewno było jak piszesz. A już myślałem, że to koniec tego pakietu, Uf. Ulżyło mi
 #895413  autor: darekka
 14 lis 2016, 11:11
Kolego pakiet ten u mnie przynajmniej zmienia status około 5-6 rano i dopiero po zmianie na wyłączony można go ponownie aktywować.
Zresztą wszystko się aktualizuje(pakiety) w tych godzinach.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #895416  autor: Andrzej24
 14 lis 2016, 11:31
darekka pisze:Kolego pakiet ten u mnie przynajmniej zmienia status około 5-6 rano i dopiero po zmianie na wyłączony można go ponownie aktywować.
Zresztą wszystko się aktualizuje(pakiety) w tych godzinach.
Może niedokładnie napisałem bo u mnie rano to było około 8:30 a do tej pory o tych godzinach mogłem włączać kolejny a tu brak i dopiero przed 11:00 była opcja włącz, więc się wystraszyłem że to już koniec pakietu.
Muszę jednak zauważyć, że pakiet już 1 godz się włącza i jeszcze się nie włączył. Czyli system coś im strasznie przymulił. Do tej pory 10-15 min i pakiet był
 #895420  autor: bolek2004
 14 lis 2016, 12:16
Z tymi godzinami aktywacji/dezaktywacji jest różnie. Na początku było tak że już po północy można było aktywować kolejny pakiet. Potem to zmieniono i u mnie teraz tak koło 7-8 rano dopiero można to zrobić. Ale jak to w play wystarczy jakaś większa awaria i różnie może być.
Trzeba sprawdzać po prostu. Raz 10za5 miał być rano nieaktywny, a do końca dnia był aktywny i musiałem się ratować innym sposobem.
 #895968  autor: Andrzej24
 17 lis 2016, 11:28
jorket pisze:Nie czaje was, ja włączam ten pakiet ponownie jak jeszcze mi nie wyjdzie aby go przedłużyć razem z minutami, po co wy czekacie aż sie skończy ?
Nikt nie czeka aż się skończy. Ostatniego dnia włączam jak jeszcze stary jest aktywny. A tu nagle problem bo nie było opcji włącz pakiet tylko informacja że pakiet jest w trakcie wyłączania
 #895969  autor: jorket
 17 lis 2016, 11:33
Andrzej24 pisze:
jorket pisze:Nie czaje was, ja włączam ten pakiet ponownie jak jeszcze mi nie wyjdzie aby go przedłużyć razem z minutami, po co wy czekacie aż sie skończy ?
Nikt nie czeka aż się skończy. Ostatniego dnia włączam jak jeszcze stary jest aktywny. A tu nagle problem bo nie było opcji włącz pakiet tylko informacja że pakiet jest w trakcie wyłączania
No to ewidetnie jakiś problem techniczy Albo celowy zabieg operatora aby naciągnąć na nolimit za 2 dychy :)
 #895973  autor: Andrzej24
 17 lis 2016, 11:57
jorket pisze:
Andrzej24 pisze:
jorket pisze:Nie czaje was, ja włączam ten pakiet ponownie jak jeszcze mi nie wyjdzie aby go przedłużyć razem z minutami, po co wy czekacie aż sie skończy ?
Nikt nie czeka aż się skończy. Ostatniego dnia włączam jak jeszcze stary jest aktywny. A tu nagle problem bo nie było opcji włącz pakiet tylko informacja że pakiet jest w trakcie wyłączania
No to ewidetnie jakiś problem techniczy Albo celowy zabieg operatora aby naciągnąć na nolimit za 2 dychy :)
Przypuszczam, że to wina systemu. Do tej pory opcje dezaktywacji zadziałała w nocy a ostatnio przeciągła się do prawie 10 rano bo potem już działało chociaż pakiet i tak się włączał kilka godzin a nie jak wcześniej kilkanaście minut, Na razie wszystko działa tylko trwa to o wiele dłużej
 #895979  autor: amigo007
 17 lis 2016, 12:32
U mnie ostatnio pakiet włączył się następnego dnia rano, a minuty miałem do 23:59 dnia wcześniejszego. Tak więc mi przepadły minuty, 100 minut wystarczyło ledwo na 4 dni. I musiałem aktywować pakiet za 20zł.
 #895980  autor: Andrzej24
 17 lis 2016, 12:36
amigo007 pisze:U mnie ostatnio pakiet włączył się następnego dnia rano, a minuty miałem do 23:59 dnia wcześniejszego. Tak więc mi przepadły minuty, 100 minut wystarczyło ledwo na 4 dni. I musiałem aktywować pakiet za 20zł.
To mi się udało. Włączenie pakietu zleciłem około 11:00 i chyba 3 godz się włączał a Ty o której włączałeś
 #895981  autor: amigo007
 17 lis 2016, 12:44
No właśnie zapomniałem o pakiecie. Gdzieś przed 22 zleciłem dopiero aktywację. Następnego dnia rano dopiero się aktywował. Przydała by się cykliczna opcja.
 #896002  autor: Andrzej24
 17 lis 2016, 15:16
amigo007 pisze:No właśnie zapomniałem o pakiecie. Gdzieś przed 22 zleciłem dopiero aktywację. Następnego dnia rano dopiero się aktywował. Przydała by się cykliczna opcja.
Ja mam ustawione w kalendarzu przypomnienie z samego rana więc go zawsze rano włączam a teraz to już trzeba bardziej pilnować aby rano włączać