• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #844364  autor: biala1991
 09 sty 2016, 08:40
Zauważyłam w billingu powtarzające się opłaty 3zł zatytułowane "Obciążenie". Mam nr na kartę, taryfa Frii - Darmowe rozmowy w T Mobile i Heyah. Zgodnie z regulaminem 3 zł miała kosztować aktywacja usługi. Czyżby T-M pobierało sobie dodatkowe opłaty za korzystanie i zapomniało wspomnieć o tym w regulaminie?
 #844365  autor: Kryniczanin
 09 sty 2016, 08:52
Zadzwoń do BOU. Matce Kolegi ostatnio 7x w ciągu jednego dnia pobrało 2,02pln za pocztę komfort.

Taka sieć, taka jakość, taki system bilingowy.

Pocieszające jest to, że oddali w 2 godziny po telefonie do BOU.
 #844369  autor: biala1991
 09 sty 2016, 09:04
2 godz to zajmuje dodzwonie się do BOK. Przez tydzień próbowałam skontaktować się w innej sprawie i ciągle- wszyscy konsultanci są zajęci!
 #844371  autor: Kryniczanin
 09 sty 2016, 09:23
Ja dzwoniąc czekałem tylko 45 minut. Sam byłem zdziwiony co tak szybko.

Trafiłem na osobę co skierowała sprawę do działu technicznego i oddzwoniła po 2 godzinach - że nie wiedzą co się dzieję i oddają kasę.

Doładowano konto w 15min po zakończeniu połączenia.
 #844375  autor: biala1991
 09 sty 2016, 09:44
Szczęściarz:) Chyba nie mam tyle cierpliwości, po pół godzinie wysiadałam ale próbowałam przez kilka dni z rzędu o różnych porach, bez skutku.
Wszyscy zajęci wciskaniem abonamentu, bo od takich telefonów to się opędzić nie można:)
 #844377  autor: Kryniczanin
 09 sty 2016, 09:58
Ja dzwoniłem o 7 rano jeśli to ma jakieś znaczenie.

Wtedy jeszcze nie wciskają abonamentów komu się da.
 #844380  autor: Niezgodna7
 09 sty 2016, 10:13
no niestety - naładować baterię, dzwonić, czytać se książkę
:-D
przecież macie nowe, lepsze podejście do klienta w t-m
;-)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #844387  autor: biala1991
 09 sty 2016, 10:43
Calm7 pisze:no niestety - naładować baterię, dzwonić, czytać se książkę
:-D
przecież macie nowe, lepsze podejście do klienta w t-m
;-)



I to dopiero wkurza:) W tv na każdym kanale atakuje nas wniebowzięty Kot a realia są takie, że BOK jest praktycznie niewydzwanialny:)
 #844388  autor: Kryniczanin
 09 sty 2016, 10:46
24 godziny na dobę.

Choć nie dam głowy na 100%, że oddzwoniła ta sama osoba. Wiem, że na pewno z dwoma głosami kobiecymi rozmawiałem, ale czy to był ten sam po 7 i przed 10?
 #844399  autor: Niezgodna7
 09 sty 2016, 11:36
no widzicie jakie Kot ma wzięcie
:-D
tak jak kiedyś z netią - był Kot, to kupa luda waliła, że nie nadążali - a teraz podobnie; jest Kot i nie ma czasu i miejsca dla starych userów, hihi
PS.
Zadzwoń do Kota, może szybciej odbierze..?
;-)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #844410  autor: biala1991
 09 sty 2016, 12:04
Kryniczanin
Połączenie z BOK, o ile w ogóle do niego dojdzie:) wyniesie mnie drożej niż kwota reklamacji:)
Napisałam maila, zobaczymy.
 #844411  autor: biala1991
 09 sty 2016, 12:06
Calm7 pisze: PS.
Zadzwoń do Kota, może szybciej odbierze..?
;-)


Calm
Pan Tomasz komunikuje się tylko z firmowymi, to nie jego działka:)
 #844436  autor: biala1991
 09 sty 2016, 14:37
Jestem w szoku:) Oddzwonili:) Okazuje się że to opłata za internet. Kiedy TM wprowadziło haracz za sprawdzenie stanu konta na ich stronie przeczytałam, że można to bezpłatnie sprawdzić przez MIBOA. Przetestowałam i faktycznie w billingu pokazał się internet-0zł. Teraz konsultantka twierdzi, że to 3zł za transmisję z MIBOA. Kreatywność TM:) bezpłatne sprawdzenie polega na pobraniu opłaty za transmisję:)
Mogli chociaż dopisać w billingu, że to obciążenie za internet, nie byłoby wątpliwości. Chociaż dziwna jest ta kwestia dlaczego wcześniej pokazywało się internet 0zł.
 #844513  autor: biala1991
 10 sty 2016, 07:37
Nie mam pakietu, bo na tym nr nie korzystam z netu. Jedyne połączenia to logowanie do konta, które miało być darmowe. Jak widać T-M swoiście rozumie pojęcie "bezpłatne sprawdzenie stanu konta":)
Może zbyt naiwnie uwierzyłam, że T-M daje coś za free:) ale inne sieci całą swoją stronę udostępniają za darmo więc bezpłatny dostęp do konta T-M nie wydawał mi się czymś nadzwyczaj wspaniałomyślnym:)
 #844530  autor: Niezgodna7
 10 sty 2016, 10:55
no co, za luksusy i Kotki trzeba płacić!
:-)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #844556  autor: KC-KARLOS
 10 sty 2016, 12:24
Dostęp do mIBOA jest bezpłatny, ale poprzez przeglądarkę netową. W przypadku smartfonów, aplikacje mogą pobierać bajty w ramach nich, więc tylko część aplikacyjna mIBOA będzie darmowa, reszta pójdzie zgodnie z cennikiem mechanizmu BI - czyli do 10 MB 3 zł, następnie od 11 do 100 MB - 6 zł, następnie jest bezpłatny lejek 16 kbit/s do ostatniego dnia rozliczeniowego (30 DNI), w którym aktywowano BI czyli pobór 3 zł za 10 MB.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #844567  autor: biala1991
 10 sty 2016, 13:57
Calm7 pisze:no co, za luksusy i Kotki trzeba płacić!
:-)
Takich luksusów jak w T-mobile nie ma żaden inny operator... czujemy się wyjątkowi że T-M wyróżnił nas opłatami za podstawowe funkcjonalności w ofercie na kartę:)




Karlos
Logowałam się właśnie przez przeglądarkę (aplikacja MIBOA mi nie działa). Konto abonenckie mam ustawione jako stronę startową więc to był dosłownie jeden "klik".