DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #54348  autor: makabras
 17 lut 2006, 01:28
czy ktos juz mial podobnie i udalo mu sie odebrac kase?
8.02 zmienilem abo na TT. Zmiana wygladala tak ze najpierw nie dzialal fon przez pol dnia (brak zasiegu) a pozniej gdy zasieg wrocil (ok godz. 11) przy probie telefonowania dostalem komunikat ze mam zerowe konto TT, wiec doladowalem, zamowilem pakiet 25/100, zadzwonilem i wszystko od tej pory gra bo kase sciaga wg stawek za to co wygadam. i problem zaczal sie gdy dostalem ostatnia fakture, bo na niej mialem policzone za wszystkie rozmowy wykonane juz z TT (czyli po doladowaniach) w dniu 8.02! w sumie zczesali mnie na jakies 13zl! Czyktos tak mial i czy udalo mu sie wywalczyc kase?

 #54357  autor: xlord
 17 lut 2006, 08:46
Po pierwsze - w erze bardzo czesto pojawiaja sie platnosci zalegle t.j. opoznione.
Podaje przyklad: moj okres rozliczeniowy to od 5 dnia miesiaca do 4 dnia nastepnego miesiaca. Fakture dostaje z rozliczeniem rozmow np. do 3 do godz. 14tej, a dopiero w nastepnej fakturze rozliczaja mi rozmowy z 3go po 14tej i calego 4tego. Wynika to chyba z przeciazenia systemu, ktory nie nadaza z przerobem informacji.
Po drugie - jesli jestes pewien ich bledu, skladaj reklamacje.

A jak juz na ten temat, to sie zapytam :)
Jak sie przechodzi z abo do TT? To jakies skomplikowane czy moze ide do salonu i po prostu wymieniaja mi sima i czesc?

Pozdrawiam

 #54369  autor: makabras
 17 lut 2006, 10:44
ze zmiana na TT nie ma zadnego problemu, ja wyslalem razem z rozwiazaniem umowy prosbe o zmiane z dniem wygasniecia umowy i tak tez sie stalo, karty sim nie trzeba wymieniac (no chyba ze chcesz to w TT wymiana za darmo)
a co do tych platnosci to wiem ze nieraz pojawiaja sie opoznione, ale w tym przypadku wszystko sprawdzilem i jest blad! Napisalem im maila i czekam co odpowiedza.
a jak wyglada skladanie reklamacji? czy wystarczy jak im wyslalem maila? czy jest jakis wzor formalny? czy odrecznie w jakimkolwiek punkcie?

 #54380  autor: xlord
 17 lut 2006, 11:28
Z tego co wiem, reklamacje trzeba zlozyc osobiscie w jednym z BOKow.
Wzoru nie ma. Piszesz jak uwazasz. Jak najwiecej faktow, jak najmniej domyslow. Sformalizuj do bolu.
A ile kosztuje przejscie na TT?

Pozdrawiam

 #54382  autor: oprych
 17 lut 2006, 11:41
Ja uważam, ze to pytanie wogóle jest tutaj nie na miejscu. Przecież ta strona to nie BOK. Nie rozumiem dlaczego jak ludziom ginie kasa z konta zamiast ruszyć tyłek do salonu, albo wydać kase na BOK wolą pytać tutaj ludzi... :x

 #54388  autor: xlord
 17 lut 2006, 12:28
oprych pisze:...wolą pytać tutaj ludzi... :x
Ludzie zadaja pytania, zeby sie czegos dowiedziec. Kapujesz? :)

Pozdrawiam

 #54400  autor: oprych
 17 lut 2006, 14:00
kapuje. Ale naprawde na niektóre pytania trudno odpowiedzieć komuś tutaj a kompetentniej jest sie dowiedzieć w BOK-u

 #54488  autor: D@rio
 17 lut 2006, 17:58
oprych pisze:kapuje. Ale naprawde na niektóre pytania trudno odpowiedzieć komuś tutaj a kompetentniej jest sie dowiedzieć w BOK-u
Skoro wolisz BOK to Twoja sprawa. Ale my tutaj też służymy radą i pomocą. Pozatym, jak się przejedziesz kiedyś na informacjach z BOK-u to może będziesz wiedział że czasem warto a nawet trzeba zapytać o dwóch źródeł. Forum telepolis.pl nie raz już posiadało więcej informacji, bardziej sprawdzonych niż BOK-i operatorów.

Wracając do TT:
1. wymiana karty SIM w TT bezplatna. (choc karta SIM zostaje ta sama, abonamentowa, bez nadrukowanego numeru telefonu jak to jet w TT).
2. Przejscie z ABO => TT jest darmowe (ale dopiero po uplywie czasu umowy).
3. Co do reklamacji. Mozna ja napisac samemu i przeslac do BOKu e-mail'em z adnotacja aby pismo zostalo przekazane do Departamentu Reklamacji, albo posluzyc sie konsultantem ktory jest w OBOWIAZKU na Twoja prosbe zlozyc reklamacje (w momencie jej przyjęcia pracownik składa elektroniczny podpis pod nią), albo można to zrobić z wykorzystaniem salonu gdzie tez pracownik zrobi to samo. A wieć istnieje dowolność. Żadnych formularzy na to nie ma...poprostu obowiązuje 'tryb podaniowo - formalny' :)

 #54736  autor: gudcezar
 18 lut 2006, 21:09
Ja dziś miałem taką nieprzyjemną sytuację w heyah. O 13 sprawdzałem stan konta i miałem ponad 10zł o 14:44 wykonałem dwa albo trzy krótkie połączenia 30 sek. o 17 sprawdziłem stan konta a tu mi że mam 3:15zł krew mnie zalałe dzwonie do boku giściuwa trzyma mnie 5 minut na telefonie cos tam szuka i tylko dowiedziałem się że jakies polączenie mialem za 7zl to ja do niej pod jaki numer ja rzekomo dzwoniłem z aponad 7zł ona nie potrafiła mi odpowiedzieć. Dzwoniłem z domowego ale i tak jestem wk......rwiony na krwiopiczo łape :evil: że napisałem skargie w selfcard ciekawe co mi odpiszą[/list]