DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #51771  autor: plusteczek
 05 lut 2006, 19:47
Chciałem się dowiedzięć,czy jest tu Jakaś osoba która zerwała umowe MIXPLUSIE z przyczyn technicznych operatora.Co teraz występują?


Proszę też o pomoc co mam napisac żeby napisać rezygnacje z usług kiedy jeszcze umowa trwa.A operator nie świadczy usług telekomunikacyjnych prawidłowo? Tak żeby kary umownej nie dostać 600zł

 #51833  autor: matt
 05 lut 2006, 22:05
Niestety nie rozwiązałem umowy,ale bardzo chętnie bym to zrobił. W innym wątku zaproponowałem w desperacji jakąś formę protestu. Wyłączenie komórek itp nic nie da.Chodzi mi raczej o list protestacyjny, który byłby podpisany przez użytkowników mixa dotkniętych problemami. Aby było to wiarygodne, trzeba by pewniea niestety podawać dane osobowe, a to rodzi spore, tak mi się wydaje, pewne problemy. Jeśli ktoś ma tu sugestie co do formy to proszę bardzo, niech coś podsunie. Ja osobiście chętnie pomogę w zredagowaniu takiego listu.
Wypadałoby zrobić większy szum wokół sprawy i zmusić Polkomtela to złożenia wiążących deklaracji, bo jak na razie użytkownicy są zbywani hasłami w stylu "przejściowe problemy". Pewnie federacja konsumentów i UKE byłyby najbardziej odpowiednie do przesłania im do wiadomości listu z protestem. Jeżeli Polkomtel uważa, że sprawa dotyczy 8-10% klientów to i tak daje to conajmniej kilkadziesiąt tysięcy, jak nie kilkaset tysięcy użytkowników.Co do prasy i innych mediów jak do tej pory widać są ostrożne w informowaniu, gdyż Polkomtel jest sporym reklamodawcą, więc w ten sposób mógłby na nich wpływać.
Pozdrawiam

 #51843  autor: Mecenas1981
 05 lut 2006, 23:07
ja napisałem prosbe o rozwiazanie umowy i złozylem ja w salonie 25.stycznia....
jeszcze nikt ci nie napisze czy rozwiazał umowe czy nie bo trzeba poczekac 30 dni na odpowiedz i nawet jak ktos zlozył 19 stycznie reklamacje taka to odpowiedz uzyzka do 19 lutego a z tego co wiem jest ogromna ilosc tych reklamacji.. moja zaniesiona 25 stycznia i przy mnie wysylana do centrali faxem w systemie pojawila sie 5 dni pozniej...

 #51957  autor: Jedi
 06 lut 2006, 15:54
Ale wy ciecie jesteście. A czy tak ciężko wysłać maila do federacji konsumentów z pytaniem? Mi zawsze udzielali fachowej odpowiedzi.

 #51968  autor: Klusek
 06 lut 2006, 16:17
Jedi pisze:Ale wy ciecie jesteście. A czy tak ciężko wysłać maila do federacji konsumentów z pytaniem? Mi zawsze udzielali fachowej odpowiedzi.
A nie można tego powiedzieć normalnie tylko obrażając innych?

Obrazek
Obrazek

 #52592  autor: taraban
 09 lut 2006, 01:03
Mecenas1981 pisze:jeszcze nikt ci nie napisze czy rozwiazał umowe czy nie bo trzeba poczekac 30 dni na odpowiedz i nawet jak ktos zlozył 19 stycznie reklamacje taka to odpowiedz uzyzka do 19 lutego
Zawsze dobrze wiedzieć:
http://www.abc.com.pl/serwis/du/2004/2291.htm
i jeszcze tu: http://www.powiattorunski.pl/index.php? ... 88&jezyk=1 (streszczenie).

Odpowiedź w ciągu 30 dni, owszem, ale potwierdzenie przyjęcia w ciągu 14 dni albo wezwanie do uzupełnienia braków w reklamacji.

Zresztą, ustawy zmieniają się częściej niż rządy. Najlepiej przejść się do PIHu albo Rzecznika Praw Konsumenta (służą bezpłatną pomocą prawną, a zazwyczaj pracują tam ludzie, którzy aż palą się żeby komuś dokopać; wiem, bo byłem :wink: ).

Pozdrawiam, szczególnie Simplusowców, bo oni nawet reklamacji złożyć nie mogą
T.

 #52877  autor: xlord
 10 lut 2006, 14:44
Nie wiem do konca jaka jest rzeczywista sytuacja w plusie z ta nowa platforma, bo nie jestem (nie)szczesliwym posiadaczem aktywacji prepaid w tej sieci, wiec jedyne co moge poradzic to uwazne przeczytanie umowy, ktora sie podpisalo, pod katem warunkow na jakich mozna zerwac umowe. Jesli jest tam cos na temat nieprawidlowego naliczania oplat lub nawet stwierdzenie, ze oplaty beda rozliczane wedlug aktualnego cennika, a Tobie zjadlo kasiorke to:
1. musisz posiadac dwoch swiadkow, ktorzy potwierdza pisemnie Twoj aktualny stan konta i zazadac bilingu od operatora.
2. Zazadaj tez pisemnej informacji o Twoim ostatnim doladowaniu (data, wartosc i stan konta w momencie doladowania)
3. dokonac konfrontacji bilingu ze stanem konta i poprawnoscia rozliczania.
W tym momencie masz na papierze te wszystkie rozbieznosci i na podstawie tych swistkow piszesz i wysylasz do operatora wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym.
Co jednak jest wazne. Ta cala procedura trwa- to raz.
Ta cala procedura Cie kosztuje dodatkowo - to dwa.
Operator ma prawo do miesiecznego terminu rozwiazania umowy i moze zazadac od Ciebie zwrotu aparatu telefoniczengo wzietego w promocji, poniewaz w umowie jest zazwyczaj wyraznie napisane, ze aparat dostajesz w wyniku zlozenia deklaracji o 24-miesiecznym (lub innym) okresie utrzymywania aktywnej karty SIM.

Jak widac procedura dlugotrwala, kosztowna i nudna do wyzygu. Na tym bazuja operatorzy, bo komu sie chce przechodzic przez takie koszmarki. Moze sie znajdzie jeden czy dwoch, ale reszta ma to w dupce.

Pozdrawiam wytrwalych :-D

Pozdrawiam