Nie wiem do konca jaka jest rzeczywista sytuacja w plusie z ta nowa platforma, bo nie jestem (nie)szczesliwym posiadaczem aktywacji prepaid w tej sieci, wiec jedyne co moge poradzic to uwazne przeczytanie umowy, ktora sie podpisalo, pod katem warunkow na jakich mozna zerwac umowe. Jesli jest tam cos na temat nieprawidlowego naliczania oplat lub nawet stwierdzenie, ze oplaty beda rozliczane wedlug aktualnego cennika, a Tobie zjadlo kasiorke to:
1. musisz posiadac dwoch swiadkow, ktorzy potwierdza pisemnie Twoj aktualny stan konta i zazadac bilingu od operatora.
2. Zazadaj tez pisemnej informacji o Twoim ostatnim doladowaniu (data, wartosc i stan konta w momencie doladowania)
3. dokonac konfrontacji bilingu ze stanem konta i poprawnoscia rozliczania.
W tym momencie masz na papierze te wszystkie rozbieznosci i na podstawie tych swistkow piszesz i wysylasz do operatora wypowiedzenie umowy w trybie natychmiastowym.
Co jednak jest wazne. Ta cala procedura trwa- to raz.
Ta cala procedura Cie kosztuje dodatkowo - to dwa.
Operator ma prawo do miesiecznego terminu rozwiazania umowy i moze zazadac od Ciebie zwrotu aparatu telefoniczengo wzietego w promocji, poniewaz w umowie jest zazwyczaj wyraznie napisane, ze aparat dostajesz w wyniku zlozenia deklaracji o 24-miesiecznym (lub innym) okresie utrzymywania aktywnej karty SIM.
Jak widac procedura dlugotrwala, kosztowna i nudna do wyzygu. Na tym bazuja operatorzy, bo komu sie chce przechodzic przez takie koszmarki. Moze sie znajdzie jeden czy dwoch, ale reszta ma to w dupce.
Pozdrawiam wytrwalych