I ja, jeżli można, podepnę się pod temat... Oferta Plusa jest jakaś chora - skończyła mi się liczba zasileń (24), którą wyczerpałem po 12 miesiącach trwania umowy. Kiedy skontaktowała się ze mną pani z Plusa, zaproponowała mi w ramach przedłużenia umowy telefon (byłem zainteresowany SE W715) o ponad 20 zł drożej, niż mogę go kupić wchodząc na Plus On-line jako nowy klient! Tam mogę go dostać juz za powiedzmy 360 zł, ntomiast jako klient przedłużający umowę - za 380 zł! I nie ma tutaj najmniejszego znaczenia, że jestem klientem Plusa od ponad 8 lat, że mam w ich sieci 4 telefony (jeden w taryfie Ważnej, 3 w mix) i że ostatnią mixową umowę, optującą na 24 zasilenia, wyczerpałem już po 12 miesiącach!
Wie może ktoś z Was, o co tutaj chodzi do cholery?! Jaki ma sens przedłużanie umowy, skoro jako nowy klient dostanę telefon taniej?!
Odi profanum vulqus et arceo