• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #353431  autor: olek
 18 sie 2009, 22:30
No właśnie o to chodzi, że pod w/w numery można zadzwonić tylko z ich sieci!!! Nie da się z żadnej innej. A ja pomimo załadowania konta kwotą 10 pln ma nadal ujemne konto więc nie mam zamiaru wydawać na nich nawet 1 grosza. Nie będe przecież ładował konta aż do momentu jak pojawi się coś na plusie. I TAK MNIE OKRADLI JUŻ NA 11 PLN.

Maile na adres [email protected] pozostają bez odpowiedzi a adres [email protected] przestał odbierać wiadomości!!! :(

 #353510  autor: Orfi
 19 sie 2009, 10:43
Fakt, że do Mobilkinga nie ma się jak dodzwonić, spoza ich karty, sam przez to przechodziłem i niestety starter poszedł do kosza, musiałem kupić drugi. Generalnie fajne stawki na rozmowy, ale obsługa klienta bardzo słaba.

Orfi

 #353862  autor: olek
 20 sie 2009, 17:29
Udało się wczoraj złożyć reklamację pod nr 222999222. Dzisjaj pieniądze wróciły na konto.
A jeśli chodzi o przeniesienie numeru dowiedziałem się, pod w/w numerem że to wina PLAY gdyż nie przesłał pełnomocnictwa czy coś takiego.
A więc coś się udało wyjaśnić - przynajmniej mogę dzwonić!!! :D

Dzięki za pomoc.

 #353902  autor: Orfi
 20 sie 2009, 20:44
Skąd wytrzasnąłeś ten numer do BOK Mobilkinga ?

Orfi

 #353918  autor: olek
 20 sie 2009, 21:31
To jest niby numer do nowych klientów, którzy dopiero mają zamiar korzystać z oferty Mobilkinga. To nie jest BOA a raczej infolinia ale muszę przyznać, że obsługa pierwsza klasa. Wyjaśniłem dlaczego dzwonię z moim problemem pod ten właśnie numer i bez najmniejszych problemów kompetentny pan sprawdził wszystko co i jak, przyjął reklamację i jest ok.

A numer podesłał mi jeden z forumowiczów.

 #354239  autor: bart-xtreme
 22 sie 2009, 10:40
Witam!

Mam taką samą sytuację z MOBILKINGiem: po złożeniu wniosku o przeniesienie numeru z konta znikło 6,10 zł. Mówili że to przez wykonywane połączenia, ale ja im nie wierzę, bo zawsze po wykonaniu połączenia schodziły środki z konta. po złożeniu wniosku w Play wyczyściłem konto i za kilka dni sprawdzam stan konta i jest 6,10 poniżej zera. Co mam robić? Reklamacje oni uwzględniają w czasie 30 dni to będzie dopiero 10.09 odpowiedź. Nie chce mi się czekać, bo numer jest teraz nieużyteczny, bo tylko do odbierania połączeń. Macie jakieś pomysły? Dzwonić na ich infolinie kolejny raz?

Pzdr,
Grzegorz

 #354255  autor: olek
 22 sie 2009, 12:26
Masz poniżej 6,10pln...wczytaj się dobrze w tę wiadomość. Ja też się na to nabrałem, załadowałem szybko 10pln i nadal było to samo.

Złóż reklamację, teoretycznie mają 30 dni ale w praktyce rozpatrują to w ciągu 48h. :D

Przy okazji zapytaj z jakiego tytułu pobrali tę opłatę...

[ Dodano: 2009-08-22, 12:41 ]
A i jeszcze jedno.
Radzę się nie sugerować tym samoobsługowym sprawdzaniem statusu na stronie Play tylko za jakieś 2 dni iść osobiście do salonu i zapytać jak sprawa wygląda.
Ja tak właśnie zrobiłem po tygodniu oczekiwania a tam miła i sympatyczna pani mówi, że już tego samego dnia co składałem wnisek dostali odp. od Mobilkinga i może mi wydać nowy starter.
Starter Mobilkinga jest jeszcze aktywny a ten Play nie ale powiedziała, że jutro powinien być aktywowany. (tzn. odebrałem go dzisiaj)

Przyznała, że sytuacja jest trochę nietypowa ale u niej w systemie nie ma żadnych przeszkód do wydania nowego startera.

Napisze jak tylko Play go aktywuje!!! :D

[ Dodano: 2009-08-23, 08:19 ]
Witam.
Sprawa zakończona, wszystko udało się wyjaśnić. Jak pisałem wcześnij Mobilking oddał pieniądze i zwolnił numer.
Numer dzisiaj został aktywowany w Play.

Reasumując można przenieść numer z Mobilkinga do Play. Mimo, że proces nie przebiega zbyt sprawnie kończy się sukcesem.
Polecam kontakt z dobrym salonem Play po 1-2 dniach od złożenia wniosku i tam się dowiedzeć co i jak.

OK, dzięki.
Z mojej strony KONIEC TEMATU. :smt039

 #354725  autor: krzyk_91
 24 sie 2009, 16:20
Dzisiaj byłem w Playu - mam taką samą sytuację jak koledzy. Miałem na koncie 5zł i chciałem zadzwonić, i się nie da - stan konta poniżej 6,1 zł. Stan się zmienił 5 minut po wyjściu od Playa. Da się jakoś odzyskać te pieniądze, bo to następne pieniądze stracone przez Mobilkinga.

[ Dodano: 2009-08-26, 17:32 ]
Potwierdzam wypowiedzi powyżej. Mobilking wyraził zgodę na przeniesienie numeru w tym samym dniu, tylko Play mnie nie poinformował, że mogę odebrać starter.
Mam teraz problem z kartą Play-a. Wyskakuje Nieudana rejestracja karty SIM. Wsadziłem kartę z Mobilkinga i mogę się do siebie dodzwonić. Nie wie ktoś, kiedy Play włączy moją kartę?? Ile może to potrwać??

 #360303  autor: szczurwa
 18 wrz 2009, 00:11
amigo007 pisze:Co najważniejsze twoi znajomi mają do ciebie tanio :) Ja sam obecnie mam play fresh ale zauważyłem że odkąd mam tam numer to ludzie rzadziej i krócej do mnie dzwonią, chociaż mi to specjalnie nieprzeszkadza
Wspołczuję skąpych znajomych..;-) Skoro sępią na rozmowach, to i piwa pewnie też nie postawią ..:-)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2009, 11:15 przez szczurwa, łącznie zmieniany 1 raz.

Philips Fizz->Nokia 6110->Panasonic G520->Nokia 6310->Nokia 3110->Nokia 6310i->Motorola V70->Nokia 6020->Nokia 6300->Nokia 5070>Nokia N97 mini

Era->Plus->Era->Plus->idea->Orange->Era->Play