• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #359663  autor: jacguszi
 15 wrz 2009, 00:03
Nie korzystam z usług plusa poza transmisją danych od czasu do czasu. Dziś znajoma poprosiła mnie o pomoc w aktywacji usług na nowym starterze. Kody USSD nie da rady,EBOK po kilku daremnych próbach też porażka. Logowanie do IBOK i opad szczęki "Witamy w internetowym biurze obsługi " zalogowany nr i wyloguj to jedyne dostępne opcje. Pytanie do korzystających z oferty to tak zawsze wygląda czy to jakaś "awaria" ?

 #359666  autor: Marens
 15 wrz 2009, 00:27
Powinno być, saldo konta, pakiety, historia doładowań.
Wygląda na to, że awaria.

 #359714  autor: jacguszi
 15 wrz 2009, 12:41
Tak myślałem że to kolejna awaria "lidera technologicznego". Udało się tylko zmienić taryfę i nic więcej nie można aktywować "usługa niedostępna" a starter aktywny,czyli dzwoń kliencie po 59gr do sieci plus. :wink: