• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #347023  autor: djkrss
 17 lip 2009, 09:54
Więc jestem nowym użytkownikiem simplusa, starter kupiłem wczoraj i mam taki problem: Czy to sobie wpiszę *136#, czy kod na aktywację dowolnego pakietu z wynurzeń, to pojawia mi się komunikat "Żądanie nie może zostać spełnione". Może mi ktoś powiedzieć dlaczego tak jest i co zrobić, żeby działało?

 #347038  autor: potargany
 17 lip 2009, 11:52
a nie jest to kod *136*11*52# ?

Pieniądze to nie wszystko ...

 #347039  autor: djkrss
 17 lip 2009, 11:54
Tak, używam tego kodu i pojawia mi się wiadomość "Żądanie nie może zostać spełnione". Któregokolwiek kogu na profil nie użyje, to wciąż wyświetla mi ten komunikat.

 #347044  autor: Aen Hen Cerbin
 17 lip 2009, 12:15
A zmieniłeś taryfę na Profil? (za pomocą magicznego koda *147*50#)

Jednak zanim zmienisz, sprawdź też w e-boku Plusa jaką masz taryfę - Nowy Simplus może być tańszy, zwłaszcza jeśli zamierzasz dużo rozmawiać wewnątrz-sieciowo...

HTH.

 #347055  autor: rogmaniek
 17 lip 2009, 14:55
Tak apropo problemu z wynaturzeniami albo raczej z platformą, niby najnowszą, przygód ciąg dalszy... Dziś mi system wyłączył Profil darmowe minuty w Plusie. Oczywiscie konto mam aktywne do 15-12-2009r., po doładowaniu 100/115zł. Do tego, rzecz jasna, nic nie "grzebałem", choćby z wyłączeniem w/w profilu. Dzwoniłem w tej sprawie do BOKu i rzeczywiście system nie powinien wyłączyć tego profilu. Konsultantka mówiła, żebym ponownie włączył ten profil, to wtedy oddadzą mi te 1,50zł., jak napiszę reklamację. A więc zgłosiła ten problem, niby do działu technicznego, a sam w punkcie Plusa złożyłem reklamcję. Podobno zrobią tak, aby sytuacja już się nie powtórzyła, ech... Zobaczymy. Nie ma to jak lyder technologiczny :x

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #347088  autor: mariusz9a
 17 lip 2009, 18:33
djkrss, a aktywowałeś już ten starter? Tzn wykonałeś pierwsze połączenie?

 #347138  autor: kowcio
 17 lip 2009, 22:23
rogmaniek, mam to samo. Też mi jakieś 2 dni temu przysłali takiego SMSa- olałem to, dzisiaj sprawdzam w eBOKu po południu i mam tę usługę nieaktywną, za którą rzecz jasna zapłaciłem. Konto mam ważne do połowy grudnia. Później jak znajdę czas naskrobię im kolejnego e-maila, bo dzwonić do nich na pewno nie będę ;/


Coś współpraca z ta siecią mi się nie układa po kilku letniej przerwie ;)

 #347168  autor: djkrss
 18 lip 2009, 09:00
Wpisałem ten kod na zmianę taryfy, tylko że zmieniła mi się po 38 godzinach (lol), teraz ten cały profil działa.

 #347321  autor: express100
 19 lip 2009, 00:11
djkrss pisze:Wpisałem ten kod na zmianę taryfy, tylko że zmieniła mi się po 38 godzinach (lol), teraz ten cały profil działa.
Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.
Mam pytanie odnośnie tych wynurzeń, bo teraz mam Profil do Wszystkich.
Czy te minuty po doładowaniu to są też do stacjonarnych (tak wiem, można to przeczytać w regulaminie, ale jestem zmęczony, a tak w ogóle to nie chcę czekać, bo mam stary komputer, który każdy regulamin otwiera 5-10minut) :?:
A co do profilu do Plusa, czy cena 19groszy obowiązuje też do stacjonarnych :?: :?: :?:
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam! :-D
express100 :-)

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347343  autor: biotyt
 19 lip 2009, 12:07
express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.

biotyt

 #347356  autor: rogmaniek
 19 lip 2009, 13:35
express100 pisze:Chyba maksymalny czas reakcji (regulaminowy) to 72h., tak przynajmniej jest w Erze/heyah, bo to podają po wpisaniu każdego kodu.
W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałem :-D) Eruni . Ale i tak zazwyczaj czekałem max kilka minut. Ale to była kiedyś Era Moja :P

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #347402  autor: express100
 19 lip 2009, 18:33
biotyt pisze:express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.
A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.
rogmaniek pisze:W Polkomtelu zawsze się spotykam, że maksymalny czas na aktywację danej usługi, to 24h., a tym bardziej w Simplusie. W PTC oczywiście dają sobie na to "aż" 72h, chociaż tutaj piszę tylko o ofertach pre-paid, bo nigdy nie byłem abonentem (choć był okres, że chciałem :-D ) Eruni . Ale i tak zazwyczaj czekałem max kilka minut. Ale to była kiedyś Era Moja :P
Ale i tak każdy operator w max. kilka-kilkanaście minut załatwia sprawę.

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347405  autor: kowcio
 19 lip 2009, 18:44
express100 pisze:biotyt napisał/a:
express100, w profilach Wynurzenia oraz Tanio do Plusa są to minuty tylko do Plusa, stacjonarne traktowane są jak poza siecią.

A powinni też dać do stacjonarnych, bo przecież prawie wszyscy dają pakiety do sieci i stacjonarnych. Na myśl tylko wpada mi Orange, które daje po doładowaniu POGADAJ SOBIE- tylko do Orange.
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.

 #347429  autor: express100
 19 lip 2009, 20:50
kowcio pisze:Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.
Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałem :?:
Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #347437  autor: kowcio
 19 lip 2009, 21:01
express100 pisze:kowcio napisał/a:
Prostuję, choć t nie jest temat o tym- do wszystkich sieci od jakiegoś czasu.

Jak to usługa Pogadaj Sobie jest do wszystkich sieci, czy po prostu nie zrozumiałem :?:
Czy chodzi może o to, że minuty są też do stacjonarnych w Minutach Wynurzeniowych?
Nie. Po prostu namieszałeś pisząc tutaj o Orange. W Orange są minuty do wszystkich sieci, a w Plusie tylko do sieci Plus, bez telefonii stacjonarnej. I już nie róbmy tutaj tematu o minutach Orange, skoro temat jest o Plusie.