• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #345559  autor: Ferbi
 09 lip 2009, 17:44
Mam iPhona i czasami korzystam z GG, www itp. Nie wiem czy to się jakoś ma do tego, ale mój stan konta wariuje. Podam przykład
Wczoraj rano: 11,67, wykonałem kilka połączeń no i po sprawdzeniu miałem 11,51 - dzisiaj rano sprawdzam stan konta i mam 12,08. I tak mam za każdym razem, nie wiem dlaczego tak się dzieje i zaczyna mnie to powoli denerwować bo sam już nie wiem jaki rzeczywisty koszt danego połączenia poniosłem. Macie też tak?

iPhone 3G 16GB / Heyah

 #345791  autor: nav
 10 lip 2009, 19:57
ja mam Tak Taka ale sytuacje mam podobna do Twojej zaczelo sie z 2-3 miesiace temu po pobraniu 1zl za usluge bonus zabralo jeszcze 0,72 zl mialam juz dzwonic do bok ale 0,72 zl dziwnym sposobem wrocilo za miesiac zniknelo juz 1,44 zl na nastepny dzien wrocilo 0,72 a pozostale nie zadzwonilam do bok 0,72zl wrocilo i od tego czasu za kazdym razem co sprawdze to o te cholerne 72 grosze sie nie zgadza albo jest ok albo ich nie ma i tak w kolko ciekawa jestem czy w tym miesiacu pobiara kolejna wielokrotnosc tej kwoty chyba im sie w systemie cos poprzestawialo ;/ nie jest to wielka kwota ale to jest po prostu denerwujace

 #345799  autor: nemo2009
 10 lip 2009, 20:25
1,44 zł-tyle kosztuje jedna paczka internetowa w TT.Nie od dzisiaj wiadomo,że system bilingowy(internet,wap) w Erze działa bardzo żle,potrafi się nawet zawiesić.Kilka lat temu miałem taki przypadek,jak korzystałem z wap,sesja trwała pół godziny,a system naliczał po 1,44 zł przez 2 dni.Pewnie by liczył dalej,ale zadzwoniłem do BOK i technik ręcznie to zatrzymał.Po tej przygodzie pożegnałem się z Erą.Z tego co piszecie ciągle jest to samo.W Plusie są podobne historie.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #346413  autor: Semnom
 13 lip 2009, 22:45
Nigdy mi się taka sytuacja nie przydarzyła, a z TT korzystałam przez parę ładnych lat, teraz przeszłam do Heyah i też jest w porządku. Sytuacja dobra do momentu, gdy nie naliczą faktycznych kosztów. Rozumiem, że dopóki technik nie zablokował, korzystałeś z praktycznie darmowego Internetu?