Ja rozwiązałem problem bez BOK. Po zalogowaniu na nr którego konto chcę przenieść, wszedłem na :Edytuj profil" i tam mamy "Zmianę ustawień konta w portalu Playmobile". Wszedłem w zakładkę "Dodaj numer" i tam możemy każdy z zarejestrowanych numerów usunąć. Tak też zrobiłem.
Potem zalogowałem się na konto gdzie zarządzam wszystkimi zintegrowanymi już numerami. Wszedłem znowu do zarządzania numerami i tam dodałem numer wcześniej usunięty z tamtego profilu. W celu weryfikacji przyszło mi hasło jednorazowe na dodawany numer i od tej chwili po zalogowaniu na moje główne zarządzające konto widzę wszystkie trzy numery.
Po ponownym zalogowaniu kupiłem już na nowododanym numerze pakiety "Tani net" i jednorazowy SMS przyszedł na nr główny mojego konta....
Po usunięciu nr telefonu mogę nadal zalogować się na konto "po mailu" ale wyświetla się informacja "brak numeru telefonu"
To tyle mojego raportu,
Pozdrawia,
sporysz