• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #345341  autor: szynkaxd
 08 lip 2009, 17:37
Witam
5 sierpania kończy mi sie umowa z zetafonem którą będe przedłużał na kolejne 3 latka.
Gdzy dzownie pod *500 podają mi tylko ilość środków na koncie a nie mówią do kiedy są ważne jak to sprawdzić.Wydaje mi sie że są już nie ważne:(
Ostatnio zmieniony 08 lip 2009, 21:38 przez szynkaxd, łącznie zmieniany 1 raz.

 #345342  autor: Vieslav
 08 lip 2009, 17:43
Spróbuj sprawdzić kodem: *124*#, teraz pokazuje się też ważność konta. Jeśli możesz dzwonić i masz coś na koncie to znaczy, że są ważne ;-) .

 #345344  autor: szynkaxd
 08 lip 2009, 17:49
*124*# już dawno próbowałem i nic :(
mam 0.00 na koncie i mi nie mówiło o ważności zaciągnąłem kredyt na 1zł żeby zobaczyć czy się przyznają do kiedy mam środki ważne i dalej nic :(
Ostatnio zmieniony 08 lip 2009, 17:53 przez szynkaxd, łącznie zmieniany 1 raz.

 #345346  autor: Vieslav
 08 lip 2009, 17:58
Czyli już ci wyzerowali (straciło ważność), więc nic nie będzie mówić o ważności. Pozostało tylko się doładować.
BTW, o ważności kredytu też nie mówią.

 #345352  autor: szynkaxd
 08 lip 2009, 18:19
Czyli co zerwałem warunki umowy??
Będe jakoś ukarany??

 #345355  autor: kowcio
 08 lip 2009, 18:32
szynkaxd pisze:Czyli co zerwałem warunki umowy??
Będe jakoś ukarany??
Nie. Jest 60 dni okresu pasywnego. Ale Twoja umowa zostanie wydłużona o ten czas, w którym nie mogłeś wykonywać połączeń.

 #345356  autor: szynkaxd
 08 lip 2009, 18:36
Ok czyli wszytsko w porządku
zaraz mykam do sklepu po kartę za 25zł

Ślicznie dziękuje
Pozdrawiam!!!


Od moda: pisząc w miejscach publicznych staraj się nie popełniać błędów ortograficznych.
Ostatnio zmieniony 08 lip 2009, 18:41 przez szynkaxd, łącznie zmieniany 1 raz.

 #345391  autor: narqua
 08 lip 2009, 21:25
No nie do końca zgadzam się z tym co napisaliście, że w sytuacji kiedy nie masz środków na koncie oznacza to, że konto straciło ważność. Ja mam zetafona od 2 lat i wiem, że należy:
1. sprawdzić pod *500 stan konta i poczekać do końca - komunikat o czasie ważności połączeń wychodzących czasem podawany jest z kilku-sekundowym opóźnieniem.
2. wejść na Orange on-line i tam sprawdzić datę ostatniego doładowania i czas ważności środków,
3. Ostateczność - wziąć kredyt i zadzwonić pod *100 lub bezpłatnie wysłać emaila na [email protected]
PS. Nie zapominajcie, że Orange na 3 - 1 dni przed końcem ważności konta wysyła SMSy z przypomnieniem, czasem zresztą i po doładowaniu.