express100 pisze:[...]Pozdrawiam i życzę
linchpinowi powodzenia w przenoszeniu numeru, złożenia pomyślnej skargi na konsultanta i zadowolenia z sieci PLAY

Dzięki, również pozdrawiam

, numer już dawno przeniosłem i działa bezproblemowo no i przede wszystkim TANIO DZWONIĘ
Sprawa mojej reklamacji zakończyła się wczoraj - zadzwoniła do mnie jakaś miła Pani z działu reklamacji i poinformowała mnie, że bonusy za przeniesienie mi się jak najbardziej należą (sic!), bo wg. niej zakupiłem starter za 30 zł

Wyprowadziłem ją szybko z błędu, że nie jestem idiotą i dam sobie łeb ściąć, że mam starter "dziewiątkę" (
1. na opakowaniu jak byk widnieje wielka
dziewiątka 2. zapłaciłem za niego 9 zł
3. w Play24 widnieje taryfa
Play Fresh 9 4. pare dni wcześniej konsultant w BOK poinformował mnie, że mam starter 9 zł więc bonusów nie będzie
5. jedynie co dziwne to po aktywowaniu startera na koncie miałem 30 zł). Przeproszono mnie za całe zamieszanie, winę Play wzięło na siebie i od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem bonusa za przeniesienie numeru
