• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #332186  autor: Piescoch66
 28 kwie 2009, 13:45
]Od początku tego roku zdarzyło mi się pięciokrotnie(mixplus4),iż zniknęło mi z konta parę złotych(pomimo włączonych pakietów internetowych).Działo się to zawsze podczas połączeń z internetem i nie działania kodów*121#(za każdym razem coś grzebali na łączach-potwierdza najbliższy sklep firmowy Plusa).Billing tu nic nie daje(nic nie wykazuje),a zestawienia konta złotówkowego nie mogę wydębić bo Plus mnie zbywa ''taki system''. Doradzicie coś?[/hide]

 #332209  autor: mariusz9a
 28 kwie 2009, 15:12
Piescoch66 pisze: Doradzicie coś?
Jeśli jesteś pewny że nie straciłeś tej kasy na coś innego (często się to zdarza i mówi się że "ukradli") to pisz reklamację. To jedyne i najskuteczniejsze wyjście ;-)
Piescoch66 pisze:nie działania kodów*121#(za każdym razem coś grzebali na łączach-potwierdza najbliższy sklep firmowy Plusa)
Średnio raz na 3 miesiące przez około 8h nie działa ten kod. Ciągle coś grzebią w tej nowej platformie - efekt taki że już nie da się zrobić debetu na transmisji danych (z początku na systemie bilingowym Inteca (działa na sprzęcie Alcatela) dało się zrobić debet tylko na transmisji danych), widać efekty wdrożenia Chill Bill do mixplus 4 (podobno usługa ta w przyszłości ma działać w mixplus 4 oraz w Simplus), przez ten okres nastąpiły zmiany w aktywacji pakietów - można po kilka tych samych aktywować jednocześnie (nie wykorzystując poprzedniego), w ogóle można aktywować kilka na miesiąc.

 #332551  autor: Piescoch66
 30 kwie 2009, 14:42
mariusz9a, reklamacje były już cztery,w pierwszej oddali jedną czwartą(!)pomyłki,na drugą nie odpowiedzieli(40)dni,a dwie są w toku

[ Dodano: 2009-05-27, 17:33 ]
Finał sprawy nastąpił 20maja doładowaniem 30PLN wydłużającym konto o 30 dni! Trzy reklamacje mi uwzględnili jedną-nie,a dotyczyły tego samego rodzaju awarii(chłe,chłe,chłe...) W jednej odpowiedzi mi piszą,że otrzymam rabat (w kwocie awarii),a ja im na to,że oczekuję zwrotu środków nienależnie pobranych,a nie rabatu i tu moje żdziwko-doładowali i "rabatem" i tym co zabrali. Szczyt jaj(bo finał za 13 doładowań) nastąpił 20maja kiedy mi przysłali doładowanie 30PLN,ale w międzyczasie coś "natrzepali" (nie mam żadnej informacji o tym)na koncie,bo jeszcze "wskoczyło" 7PLN. Podsumowując jestem na tym zamieszaniu 35PLN do przodu-oczywiście nie licząc "szkód moralnych".