piokuk pisze:Nie wiem od czego to zależy ale w mojej lokalizacji często zdarza się, że nie słyszę rozmówcy. Orange upiera się, że wszystko jest w porządku.
Moja firma przeszła z Plusa do Orange

wszyscy tak mamy i Orange mówi, że wszystko jest w porządku.
Co do testów to poprostu wpakowałem w telefon 50 pln... z abo Plusowego zrobiłem przeniesienie połączeń na numer Heyah i normalnie przez 2 tygodnie łaziłem i dzwoniłem, wysłałem SMSy, MMSy itd. Podsumowałem wrażenia i zdyskwalifikowałem Heyah. Karta zostanie tylko do sporadycznego dzwonienia po europie i jako mobilny internet.
To samo teraz robie z Play i jak dotąd nie mam uwag poza kilkoma drobnymi ale dotyczącymi obsługi klienta a nie jakości połączeń telefonicznych.
1. Informują, że Playa można zasilić online z aplikacji BZWBK

nieprawda, bo po wpisaniu numeru w tą aplikacje wywala komunikat o błędnie wpisanym numerze.
2. Czasami muli obsługa konta kodami USSD, wap i www. (w Plusie też)
3. Składanie reklamacji bez zarejestrowanych danych (osobiście w punkcie) = sprawa zamknięta z powodu braku rejestracji danych abonenta (żal.pl)
Mam jeszcze 2 miesiące smyczy

może zdążą z dobrymi abonamentami, bo jak narazie to PWA w Plusie to jakiś śmiech na sali w porównaniu do PF.
W chwili obecnej rozważam... Play Fresh, Simplus, bo jak sie okazało MOŻNA przejść z abo do prepaida
