Witam serdecznie. Jestem nowy na forum, dlatego nie wiem czy w odpowiednim dziale założyłem ten temat. Jeśli nie, to prosze o przeniesienie.
Przechodząc do rzeczy. Moja dziewczyna w grudniu 2007r. wzieła telefon w mix plusie, samsunga sgh-j600, czy coś takiego
zapłaciła za niego ok 130zł. Wywiązuje się z umowy, czyli co miesiac doładowywuje konto. Problem w tym, ze telefon już 4 raz wylądował na gwarancji :/ Czy jest mozliuwość zerwania/reklamowania umowy, wymiany telefonu, czy jakies inne rozwiazanie. Wczoraj znajoma mówiła, ze jej koleznka miała podobny problem i gdy wykłuciła się, ze zerwie umowe to wtedy otrzymała nowy tel. W salonie gdzie braliśmy tel. powiedzieli ze oni za to nie odpowiadaja za to, tylko samsung i jego serwis, ale z drugiej strony umowe ma podpisaną z plusem i to oni sprzedali wadliwy produkt. Co robic ??
Pozdrawiam
Przechodząc do rzeczy. Moja dziewczyna w grudniu 2007r. wzieła telefon w mix plusie, samsunga sgh-j600, czy coś takiego

Pozdrawiam