• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #289438  autor: korzeń
 22 wrz 2008, 12:40
dziwne, ja takich problemow nie mialem.. moze faktycznie sprawdz, jakie uslugi dokladnie masz wlaczone, a jakich nie. bo mozna sie latwo pomylic.

 #304557  autor: marcinb
 17 gru 2008, 22:11
Podłącze się do tematu i zapytam czy w przypadku zablokowania karty sim na rozmowy wychodzące i doładowania telefonu dopiero po jakimś czasie środki posiadane wcześniej na koncie (przed zablokowaniem rozmów wychodzących) będą również dostępne?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #304734  autor: Orfi
 18 gru 2008, 21:37
To jest w ogóle sieć,która ma niezłe stawki na połączenia głosowe i klienta daleko w d....Sam tego dzisiaj doświadczyłem prosząc o przesłanie konfiguracji do GPRS i MMS. Kiedy po kilku godzinach konfiguracja nie dotarła,to znów zadzwoniłem i poprosiłem konsultanta o podanie APN,strony domowej itd. Chciałem sam to ustawić,to odpowiedział,że to jest długie i nie zrobi tego.

[ Dodano: 2008-12-18, 21:57 ]
Totalna olewka klienta i to za pieniądze,bo połączenie z 1234 to koszt 1 zł. Do tej pory nie spotkałem się,z tym,żeby konsultant odmówił podania danych do konfiguracji, bo jemu się nie chce. Oczywiście za to ,że konfiguracja nie dotarła obwinił mój telefon i kazał robić reset. Sam to sobie,w domu ustawiłem,ze strony w necie i zajęło mi to raptem 5 minut (jak dobrze mieć interet).

 #304811  autor: metpablo
 19 gru 2008, 11:54
Moje doświadczenia z obsługą klienta przez MK też nie są najlepsze. Cóż, szkoda, bo stawkę ustawili na dobrym na tę chwilę poziomie.

 #304836  autor: tetris
 19 gru 2008, 13:29
Hmmm, może mieliście po prostu pecha...Mam kumpla który jest w MK. Pamiętam, że miał kiedyś jakąś sprawę do ich call center (już nie pamiętam dokładnie co, może też chodziło o konfigurację MMS, mniejsza o to...). No i nie narzekał na obsługę..

 #304843  autor: Orfi
 19 gru 2008, 14:04
Kilka miesięcy temu jak miałem poprzedni starter Mobilkinga,też nie miałem problemu i wszystko było okey,zaraz po starcie tej sieci a teraz dali sobie chyba luz,z obsługą klienta,obrośli w piórka,bo wśród wirtualnych są na pierwszym miejscu.

 #308104  autor: ghostrider
 04 sty 2009, 17:55
x-men18 pisze:To czemu przedtem mi się to nie robiło jak byłem w Heyah gdzie kartę miałem umieszczoną w tym samym telefonie (Nokia 6020) coś takiego mi się nie robiło?

[ Dodano: 2008-08-13, 12:23 ]
Zadzwoniłem do BOK-u powiedziano mi że opłaty które są pobierane są za korzystanie z internetu.Kłopot w tym że ja nie korzystam z internetu od dłuższego czasu.Mam zainstalowana na telefonie Opere Mini 3.0 wziąłem ją i skasowałem.Może to przez nią bo gdy tylko ją zainstalowałem zaczęło się tak robić.
Ja bym sprawdził telefon w serwisie czy oprogramowanie nie zaczęło wariować. Pracuje w Orange i widziałem już nokie 6020 wysyłąjące same smsy w odstępach kilku sekundowych pod 1 numer w książce telefonicznej. Z wapem też się łączą same jak się soft posyipe. Mój kolega tak miał nawet nie podejżewał że to telefon tylko że mu w Plusie zawyżają za połaczenia. MMSy też potrafi sobie sama wysłąć. Podejdź gdzieś do serwisu/Komisu gsm niech ci wgrają nowy soft i powinno zniknąć jak ręką odjął.

Heyah Swojaki, przyszłość jest jasna. Możesz więcej. Let's PLAY :-)

 #308139  autor: robert1
 04 sty 2009, 20:53
MARCINB-tak kolego pieniążki na Ciebie będą czekać