• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #283609  autor: mariusz9a
 18 sie 2008, 14:16
express100 pisze:Oby częściej w Sopocie były takie awarie i REKOMPENSATY
Dziwne podejście. To tak jakby wsadzić kasę do banku w którym wiecznie nie działają bankomaty i cieszyć się, że dzięki temu bank daje jakiś marny bonus :roll:

 #283612  autor: aga
 18 sie 2008, 14:27
limaK pisze:Bez zmian.
U mnie początkowo jest ok, nawet przychodzi sms z kodem, a po wpisaniu wszystkiego pojawia się komunikat, że serwis chwilowo nieczynny.

 #283617  autor: przemek910
 18 sie 2008, 14:48
aga pisze:U mnie początkowo jest ok, nawet przychodzi sms z kodem, a po wpisaniu wszystkiego pojawia się komunikat, że serwis chwilowo nieczynny.
U mnie działa. Tyle, że nie widzę żadnych zmian w stosunku do wersji przed modernizacją.

 #283628  autor: butterfly
 18 sie 2008, 15:20
U mnie też działa i zero zmian :(

 #283630  autor: aga
 18 sie 2008, 15:33
Teraz też udało mi się zalogować. Przyznam, że liczyłam na jakąś zmianę wyglądu i nowe funkcje, a tu nic z tego :(

 #283645  autor: limaK
 18 sie 2008, 17:15
"Bez zmian." dotyczyło pytania Spiite-a o połączenia. :-) Ale już się zmieniło - naprawili. Teraz trzeba zabierać się do reklamowania :wink:

 #283667  autor: Spiite
 18 sie 2008, 19:19
Za te 4 dni to powinni jakąś dużą rekompensatę dać. Ciekaw jestem ile uda Ci się zwojować..?

 #283695  autor: limaK
 18 sie 2008, 21:12
Nie zyskałem a straciłem - 2,44zł za połączenie. Powód: niezarejestrowana karta.

 #283735  autor: aga
 19 sie 2008, 08:21
Jak masz niezarejestrowaną kartę, to nic nie zrobisz. W takim przypadku nie są w stanie zweryfikować czy to ty faktycznie jesteś właścicielem karty.

 #283755  autor: Spiite
 19 sie 2008, 11:26
Chyba nie da się już nic zrobić w sprawie limaK-a :(

 #283760  autor: macs22
 19 sie 2008, 12:17
Ja myślałem, że dadzą narzędzie do zarządzania pakietami Nowa Era Mix, a tu zong! :(

 #283761  autor: Mirrond
 19 sie 2008, 12:19
dzis jest 19.08, w heyah nadal nie dziala system, w erze rowniez. Nie wiem czy to tylko dotyczy mojego miasta (Płock) czy to ja mam cos zle ?

 #283762  autor: aga
 19 sie 2008, 12:23
Spiite pisze:Chyba nie da się już nic zrobić w sprawie limaK-a :(
A zarejestrowanie karty i ponowne złożenie reklamacji nie rozwiązałoby problemu?

 #283780  autor: Spiite
 19 sie 2008, 15:10
aga, Wydaje mi się że nic by to nie dało(Era potraktowała by limaK-a jak "nowego" użytkownika. Choć nie zaszkodzi spróbować i na przyszłość zażegnać problem w takim przypadku jak ten.

 #283784  autor: kowcio
 19 sie 2008, 15:22
Jedna osoba miała podobny przypadek, ale w sieci Orange. Coś tam jej źle naliczyło i musiała iść do salonu zarejestrować kartę SIM, dopiero później złożyć reklamację. Wszystko się zakończyło pozytywnie ;]
limaK, udaj się do Ery zarejestrować kartę SIM (weź ze sobą najlepiej dowód osobisty), później złóż reklamację, mam nadzieję, że Era da Ci coś w ramach rekompensaty ;]

 #283821  autor: yagi
 19 sie 2008, 20:04
kowcio pisze:weź ze sobą najlepiej dowód osobisty
I co najwazniejsze kod PUK ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #283834  autor: kowcio
 19 sie 2008, 20:37
yagi pisze:kowcio napisał/a:
weź ze sobą najlepiej dowód osobisty

I co najwazniejsze kod PUK ;)
Dokładnie. Spieszyłem się i zapomniałem dodać :roll: