Trochę mi się dzięki temu obraz rozjaśnił

Jednym słowem- po latach Plus postanowił dociągnąć swoje prepaidy do standardów prezentowanych przez innych operatorów od dawna. Szczerze mówiąc...dobrze. Niech testują, niech wdrażają. Brat miał kiedyś w simplusie i do furii go doprowadzało choćby to, że kiedy kasa mu się na koncie kończyła- tracił też dostęp do książki telefonicznej. Takich uzurpacji być nie powinno
I dobrze, że operatorzy zaczynają coraz bardziej dbać o sektor pre-paidów. W końcu jesteśmy użytkownikami wolnymi i możemy w każdej chwili zrezygnować z usług danego operatora. bo nie jesteśmy związani umową na długi okres czasu. Wielu moich znajomych, którzy kiedyś mieli abonamenty- psioczyło strasznie i przeszli z postpaidów na prepaidy. Nie dość, że płacą mniej, to wydają mniej. I niektórzy mają nawet po dwie, trzy karty prepaidowe- w zależności od potrzeb. Bo chyba tylko Heyah ostatnio pochyliła się nad innymi operatorami i scięła ceny do innych sieci.
No, tak trzymać
