• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #271349  autor: jablo
 14 cze 2008, 00:45
Sprawa wyglada tak ze od dluzszego czasu mam ustalone zlecenie stałe z mbanku na doładowanie swojego Mixa. Do dzisiaj nie było z tym najmniejszego problemu. Kazdego 13-go w miesiacu na moj numer wpływało doładowanie w wysokości 30 pln. Jednak dzisiaj takie doladowanie nie wplynelo, a moj rachunek z konta bankowego został obciązony już tą kwotą.
I teraz pytanie cz reklamacje w tej sprawie wysylac bezposrednio do Plusa czy moze do Bluemedia, ktory jest posrednikiem miedzy bankiem a operatorem w kwestii doładowan.

 #271357  autor: Kaczy
 14 cze 2008, 09:58
jablo pisze:I teraz pytanie cz reklamacje w tej sprawie wysylac bezposrednio do Plusa czy moze do Bluemedia, ktory jest posrednikiem miedzy bankiem a operatorem w kwestii doładowan.
Najpierw zadzwoń pod 2601 i spytaj się czy widzą w systemie doładowanie. Wiele razy tak się zdarzało, że ktoś konto doładował a nie dostał na telefon żadnego potwierdzenia.
Jak w Plusie tego nie zobaczą to wtedy wal do Bluemedia.

...::: Made for loneliness :::...

 #271362  autor: jablo
 14 cze 2008, 10:19
Sprawa juz wyjaśniona. Dos talem doładowanie z duzym opoznieniem ok 36h, ale weszło:] W mdzy czasie napisałem maila do bluemedia i okazuje się że jeżeli jest problem z takowym doładowaniem to reklamuje się to u nich. Trzeba albo poleconym albo drogą mailową napisać reklamacje, oczywiście z załączeniem potwierdzenia transakcji bankowej. Taka reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni.