• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #250353  autor: Cage
 09 lut 2008, 19:37
Witam.

Posiadam telefon na kartę w Orange,a moja obecna taryfa,to Nowe Orange Go.
Gdy wchodzę w zakładkę MultiBox i chcę wysłać MMSa,z zakładki "skrzynka MMS" to jest ramka z informacją
"Usługa jest niedostępna dla Twojego planu taryfowego" dlaczego na Orange.pl mi pojawia się ten komunikat? a zawsze mogłem wysyłać od nich MMSy.

Proszę o pomoc.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #250362  autor: Vieslav
 09 lut 2008, 20:16
Dziwne... Też mam Nowe Go i właśnie zalogowałem się na konto w orange i mam przed sobą ekran do wysyłania mmsa. Spróbuj na pierwszej stronie u dołu w ramce multibox wybrać zakładkę mms i potem "napisz mms".

 #250420  autor: DejwiD
 10 lut 2008, 00:04
wyslij maila na adres [email protected] podajac nr telefonu i kod puk. ewentualnie zadzwon pod *100 i zglos wystepowanie utrudnienia. i cierpliwie czekaj :)

 #250445  autor: user_delete7
 10 lut 2008, 10:13
ja mam taryfe orange go i wczoraj z powodzeniem wylalem mmsa z mutiBoxa :P:P:P:P:P ze troszke sie zmienil wyglad skrzynki ale sadze ze na lebsze:)

 #250477  autor: Cage
 10 lut 2008, 12:55
Mulder pisze: Spróbuj na pierwszej stronie u dołu w ramce multibox wybrać zakładkę mms i potem "napisz mms".
Też,tak próbowałem,ale i tak pojawia się ten komunikat.
"Usługa jest niedostępna dla Twojego planu taryfowego"

Widoczne,muszę napisać,albo zadzwonić do "bok" albo mogę jeszcze zmienić na inną taryfę przez on-line i zobaczyć,czy mogę po zmianie taryfy wysyłać MMSy z MultiBox,ale nie wiem,czy to coś mi da :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic

 #253732  autor: nicram
 27 lut 2008, 16:25
Ja mam taki problem, zamówiłem sobie darmowy starter i aktywując sobie multibox Gold co zauważyłem nie ma funkcji MMS. Coś konsultant mi mówił że MMS-y będę mógł wysyłac jak będę miał odpowiedni staż w sieci... Czy któs może to potwierdzić?
Drugi problem, to system przez *500 i orangeonline nie chce mi włączyć usługi Ktoś Dzwonił?
Trzeci problem, zmieniając sobie taryfę to jak długo trwa zmiana? Bo ja sobie jakieś poł godziny temu wysłałem smsa, i do tej pory nic nie przyszło. Pani z BOK powiedziała ze napewno mnie przeniesie na inna taryfę, ale jakoś wierzyć mi się nie chce za bardzo. Coś ten mój starter jakiś lewy jest i nic na nim nie chce działać, czy ktoś też ma takie problemy?. Zaczynam tracić nerwy. Dodam że starter został aktywowany i zasilony kwotą początkową 5 zł a następnie 25zl. Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-02-27, 16:44 ]
Problem MMS-ow rozwiązany, moje niedopatrzenie, przepraszam
Coś mi się zdaje że Orange ma straszne problemy żeby coś włączyć...:/.

 #253813  autor: jablo
 27 lut 2008, 22:25
nicram pisze:dę mógł wysyłac jak będę miał odpowiedni staż w sieci... Czy któs może to potwierdzić?
Drugi problem, to system przez *500 i orangeonline nie chce mi włączyć usługi Ktoś Dzwonił?
Trzeci problem, zmieniając sobie taryfę to jak długo trwa zmiana? Bo ja sobie jakieś poł godziny temu wysłałem smsa, i do tej pory nic nie przyszło. Pani z BOK powiedziała ze napewno mnie przeniesie na inna taryfę, ale jakoś wierzyć mi się nie chce za bardz
Zmiana planu taryfowego trwa maksymalnie do 24h. Pozatym, dostales smsa z info ze "Twoje zlecenie czeka na realizacje, trwa weryfikacja? Na jaki nr i o jakiej tresci wyslales smsa?
A ktos dzwonil aktywuje sie automatycznie w momencie gdy dezktywuje sie poczta głosowa.

 #253975  autor: nicram
 28 lut 2008, 17:36
Dzięki za chęć pomocy

Na szczęście wszystko się uregulowało i to co chciałem wkońcu mi włączyli, choć nie powiem cierpliwość w Orange to trzeba mieć. Chociaż trochę sie pośpieszyłem chwaląc ORange, chcę się zalogować w orangeonline na "twoje konto" wybieram połaczenia wpisuję nadesłane hasło [wielkość liter brałem pod uwagę wpisując hasło] i nie chce mi się zalogować, no cóż.... może muszą mieć z tydzień czasu aby wszystko działało tak jak należy. Ciekawi skąd oni wzięli hasło iż ta sieć niby jest jakaś prestiżowa, skoro same problemy. W każdym razie nie zniechęca mnie to, fajnie że na jakiś czas będe mógł popisać do wszystkich po groszu, tego mi brakuje w TakTak-u.