• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #233998  autor: dechomenon
 17 lis 2007, 19:40
jedynie co pamiętam to ostanio W200i był tańszy dla przedłuzających...kosztował 1zł/36 doładowań a dla nowych 19zł i jeszcze jakiś też był tańszy!

 #234115  autor: rajski-ptaszek
 18 lis 2007, 12:49
oprócz W200i chyba jeszcze N6080, kosztuje 1zł na 36 doładowań karta 30

 #234226  autor: dechomenon
 18 lis 2007, 20:20
tak ale ja nikomu nie polecę N6080 bo każda sztuka trafia po paru dniach do serwisu...gdyż wybijają sie na wyswietlaczu cyfry..soft pada...N6080 to jest hit serwisowy...nie ma bardziej awaryjnego telefonu. klientka kupiła 3szt i tak tydzień po tygodniu je przynosiła...

 #234239  autor: rajski-ptaszek
 18 lis 2007, 21:38
dechomenon pisze:klientka kupiła 3szt i tak tydzień po tygodniu je przynosiła...
to rzeczywiscie miala pecha. telefon pomimo wady o ktorej wiemy sprzedaje sie dobrze, bo "Nokia to Nokia" jak mawia wielu.

 #234253  autor: Kaczy
 18 lis 2007, 22:46
dechomenon pisze:N6080 to jest hit serwisowy...nie ma bardziej awaryjnego telefonu. klientka kupiła 3szt i tak tydzień po tygodniu je przynosiła...
No co Ty? Ja jeszcze ani jednej 6080 nie przyjąłem z takim przypadkiem.

...::: Made for loneliness :::...

 #234278  autor: Bartplus
 18 lis 2007, 23:59
Punkty sprzedaży Plusa otrzymały informację o wybijających się cyfrach w N6080 w czasie połączenia. To kwestia zmiany softu w telefonie. Po awaryjnej 6103 (wyświetlacz, dźwięki) kolejna wpadka była tylko kwestią czasu :) Kolega z Ery przyjmuje sterty 6131.

 #234319  autor: Rambus
 19 lis 2007, 11:56
Bartplus pisze:Po awaryjnej 6103 (wyświetlacz, dźwięki) kolejna wpadka była tylko kwestią czasu :) Kolega z Ery przyjmuje sterty 6131
To one są awaryjne :?: Mój ojciec ma blisko rok 6103 w Plusie, non-stop go używa i narazie nic się nie stało (poza lekkim odciśnięciem obrysu klawiszy na wyświetlaczu). Kolega z kolei ma 6131 od czasów kiedy jej w Polsce jeszcze nie było i też pięknie śmiga. Tylko, że on ma telefon z Włoch przywieziony i czuję, że tu jest pies pogrzebany... :D

PS. A jak tam z awaryjnością takich modeli jak:
:arrow: N2626
:arrow: N3110
:arrow: K550i
:arrow: Moto K1 :?:

Nie ukrywam, że bardzo mnie te telefony interesują...

 #234331  autor: rajski-ptaszek
 19 lis 2007, 14:04
Rambus pisze:PS. A jak tam z awaryjnością takich modeli jak:
N2626
N3110
K550i
Moto K1
jak narazie brak reklamacji, przynajmniej u mnie

 #234348  autor: dechomenon
 19 lis 2007, 15:56
te telefony są nieawaryjne...ale kurde N6080 to hit serwisowy...masakra..ja każdemy kaząłem się poważnie zastanowic czy chce ten telefon, który tak na prawdę jest mierny jakość wyświetlacza porażająco niska...

 #234354  autor: rajski-ptaszek
 19 lis 2007, 16:04
nie no nie przesadzaj, hitm serwisowym to byl SE K300i i K310i, niektore wysylane 5-6 razy i ciagle ta sama usterka- neszczesny joystick.
przy n6080 podobno jedna wizyta w serwisie wystarczy, aktualizacja softu operatorskiego i po sprawie.

 #234445  autor: dechomenon
 19 lis 2007, 21:28
przy n6080 podobno jedna wizyta w serwisie wystarczy, aktualizacja softu operatorskiego i po sprawie.
no własnie rozmawiałęm z serwistanem o tym modelu i czasem po aktualizacji problem pojawia się od nowa..i wtedy kwas..

K300 i K310i wracały po długim czasie..ale miej na uwadzę, zę bardzo dużo ich sprzedałaś,...

 #234450  autor: rajski-ptaszek
 19 lis 2007, 21:38
dechomenon pisze:no własnie rozmawiałęm z serwistanem o tym modelu i czasem po aktualizacji problem pojawia się od nowa..i wtedy kwas..
hmmm no to kwas....mi kobitka z Nokii powiedziala ze jedna zmiana softu wystarczyi wszystko gra. Kurde już widze ten wściekły tłum powracających z reklamacją klientów. :|

 #234480  autor: Legol
 19 lis 2007, 22:54
Hmmm- a czy przedluzajac mixa przez 2601 mozna liczyc na ceny sluchawek takie jak dla nowych kllientiow w sklepie internetowym plusa?

 #234493  autor: dechomenon
 20 lis 2007, 03:46
no na tyle by można liczyć..jednak takie pytania właśnie trzeba kierować do 2601 bo ludzie z APH nie mają możliwości negocjacji cen, muszą np. wysyłać pisma do działów lojalnościowych ale na mixa nikt się nie rzuca bo i tak wiemy, że to nic nie da!