• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #194599  autor: jj
 20 cze 2007, 16:28
Mam taki problem chciałem sprawdzić ile zostało mi zasileń do końca kontraktu ?
ale niestety nie otrzymałem smsa od sieci . Spróbowałem wysłać tą wiadomość z innej komórki i też nic nie pomogło ale niestety opłate naliczyło już dwa razy .

Dodam że spradzanie innych usług działa prawidłowo i jestem na nowej platwormie dostępny limit którkim kodem .

I niewiem w czym tkwi problem ?

Ericsson t28s>N3210>Sagem MW3020>N 8020>N3310>Philips Fisio 120>T610i>Simens S65+K300i>K510i>W710i+K550i

 #195144  autor: Kaczy
 21 cze 2007, 21:02
Jakiś błąd sieciowy zapewne.

Rozumiem, że wysyłasz smsa o treści PZ na numer 2585?
jj pisze:Spróbowałem wysłać tą wiadomość z innej komórki i też nic nie pomogło ale niestety opłate naliczyło już dwa razy .
?? Rozumiem, że przełożyłeś kartę sim, a nie wysyłałeś z innego numeru? Bo wtedy to nic nie daje.

Ps. Ewentualnie zadzwoń pod 2601 i tam też Ci powiedzą ile zostało Ci zasileń. No i będziesz mógł zgłosić problem z brakiem odpowiedzi po wysłaniu smsa.

...::: Made for loneliness :::...

 #195166  autor: reegis
 21 cze 2007, 21:49
Od kilku dni faktycznie jest problem z uzyskaniem odpowiedzi od 2585. Nie jesteś jedynym, który nie dostał odpowiedzi. Pozostaje podejście do najbliższego Plusa, albo kontakt z DOK.

 #195198  autor: jj
 21 cze 2007, 23:18
Jakies trzy godziny temu dostałem dwa smsy ile pozostało zasileń do końca . A i dzięki za rady

Ericsson t28s>N3210>Sagem MW3020>N 8020>N3310>Philips Fisio 120>T610i>Simens S65+K300i>K510i>W710i+K550i

 #231115  autor: Shila
 03 lis 2007, 08:26
A ja od wczoraj nie dostalam odpowiedzi :| Chyba czas sie przejsc do PLUSa :|

Telepolis.pl

 #231131  autor: tomko111
 03 lis 2007, 10:04
Shila pisze:A ja od wczoraj nie dostalam odpowiedzi :| Chyba czas sie przejsc do PLUSa :|
Jeżeli naprawili już problem, to może być taka opcja, że tylko część starych SMSów dostanie odpowiedź, a część nie. Na Twoim miejscu wysłałbym jeszcze raz tego SMSa, jeśli nie przyjdzie odpowiedź udałbym się do salonu. :D

 #231150  autor: dechomenon
 03 lis 2007, 11:08
a myślicie, że w salonie można dostać taką informacje? Na pewno nikt nie informuje pracowników,ze jest jakaś chwilowa awaria z sms pod numer 2585...jedynie konsultant by wykręcił numer 2601 i zadzwonił do DOK-u, i tyle, albo sprawdził w programie ile zostało zasileń...na tym się kończy jego rola!

 #231337  autor: nicram
 04 lis 2007, 12:42
To normalne raz na jakis czas sie tak zdarza w Plusie, ja tez kilka razy sobie sprawdzalem liczbe doladowan, to nie zawsze mi przyszedl sms. Taki to juz urok Plusa.

 #231368  autor: Shila
 04 lis 2007, 15:20
Dzis wyslalam i tez nic :| Zaczynam sie powoli denerwować..

Telepolis.pl

 #231370  autor: basiulenkaa
 04 lis 2007, 15:23
Shila pisze:Dzis wyslalam i tez nic :| Zaczynam sie powoli denerwować..
Ja dzisiaj wysłałam tego smsa i nawet raportu nie dostałam :|

...

 #231415  autor: dechomenon
 04 lis 2007, 19:13
nie ma się czym denerwować..zawsze można zadzwonićdo DOK-u, a poza tym co ile chcecie sprawdzać tą liczbę doładowań? chyba jak raz na miesiąc się sprawdzi to się wie, ile jeszcze pozostało nam do końca umowy!

 #231420  autor: basiulenkaa
 04 lis 2007, 19:25
dechomenon pisze:nie ma się czym denerwować..zawsze można zadzwonićdo DOK-u, a poza tym co ile chcecie sprawdzać tą liczbę doładowań? chyba jak raz na miesiąc się sprawdzi to się wie, ile jeszcze pozostało nam do końca umowy!
Ja nie sprawdzałam od czasu, od kiedy mam podpisaną umowę ;]
I akurat jak chcę sprawdzić to nie działa :|

...

 #234321  autor: Rambus
 19 lis 2007, 12:09
Czasami zdarzają się takie zwiechy. Ale na ogół to nie trwa długo. Ja przez blisko półtora roku raz albo dwa miałem taka sytuację, żeby mi nie odpisali. A sprawdzam po każdym doładowaniu zazwyczaj.