• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #222948  autor: muchakk
 23 wrz 2007, 23:30
Wraz z wejściem nowej taryfy "Orange Pop" zaczęły się moje problemy, otóz 3 wrzesnia chciałem zmienić taryfe z orange o na orange pop. Po wyslaniu sms-a o tresci opop pod numer 1112 po chwili otrzyma;lem sms-a zwrotnego z ifnormacja ze usluga nie moze byc teraz zreazlizowana. Nastepnie zadzwonilem do biura obslugi pod numer *100, konsultant zapewnial mnie ze po tej rozmowie bede mial juz zmieniona taryfe na orange pop. Po rozmowie z konsultantem wysłałem sms-a z odpowiednia trescia aby aktywowac tanie połączenia i sms-y, po kilku godzinach przyszły do mnie sms-y zwrotne ze wystąpił błąd i usługa nie moze zostac zrealizowana. Nastepnego dnia znowu dzwoniłem do orange okazało się że system przetwarza błednie dane na moim koncie, obiecano mi że problem zostanie rozwiazany do kilku dni. Niestety czekałem bezskutecznie. Po dwóch kolejnych dniach znowu zadzwoniłem do BOKu i znowu kolejne obietnice, konsultantka przekazała sprawę do działu technicznego. Po kilku kolejnych dniach została mi włączona taryfa Orange POP a dokładnie 11.09. Wtedy też postanowiłem kolejny raz aktywować pakiety-zrobiłem to przez Orange On-Line. Jakiez było moje zdziwienie gdy po 48 godzinach oczekiwania pakiety nie zostały włączone... 13.09 wykonałem znowu tel. pod *100 i przedstawiłem sprawę konsultantowi- kazano mi poczekać i kolejny raz zgłoszono sprawę do działu technicznego. Potem znowu dzwoniłem kilka razy i za każdym razem zapewniano mnie, że sprawą zajmie się dział techniczny... Do dnia dzisiejszego (24.09) nie moge na swoim koncie niczego włączyć a spawa utknęła w martwym punkcie, owszem dostałem rekompensatę (doładowanie konta) za te problemy ale wolałbym swobodnie korzystać z telefonu. Nie wiem co mam zrobić te problemy trwaja już od 03.09 przeszło 20 dni mam juz tego dość. Na swoim koncie nie mam możliwości niczego zmienić/włączyć a w BOKu są bezradni tłumacząc się problemami w systemie wynikającymi z dużego zainteresowania użytkowników taryfą OPOP. Czy Wy tez tyle czekacie, czy macie podobne problemy z tą taryfą? Ja jestem chyba w tej chwili bezradny i sam juz nie wiem co mam robić....

 #222990  autor: biotyt
 24 wrz 2007, 10:31
Współczuje i przykro z powodu tych problemów. Też miałem problemy z przejściem na nową taryfę. Zleciłem 6 września. Czekałem 3 dni. Aktywacja pakietów po migracji zajęła już tylko 1,5h. Teraz odbywa się to bez większych problemów, najwyżej trzeba poczekać kilka godzin (choć jeszcze kilka miesięcy temu było to prawie natychmiastowe). Denerwuje mnie takie coś, ofertę jeszcze bardziej komplikują przez co im system nie wyrabia, a takie pakieciarstwo wcale nie jest wygodne dla użytkownika.

biotyt

 #223038  autor: lukaszw
 24 wrz 2007, 16:14
z wlaczaniem jakichkolwiek pakietow i jakichkolwiek innych uslug.... ciekawe kiedy wroci wszystko do normalnosci bo juz dlugo po premierze nowej taryfy wiec zmiany powinny sie zakonczyc a oni nic...

 #224885  autor: ps.piotr
 02 paź 2007, 09:35
Miałem identyczne problemy i rekompensatę w wysokosci 25 zł Numer do dziś nie został przełączony na nową taryfę.Mam wrażenie ze dział techniczny nie zajmuje się tym wcale a konsultanci nie zgłaszają tekich problemów.Być moze mają takie polecenie. Rozwiązałem problem we właściwy w takim przypadku sposób kupując nowy numer.Tam wszystko działa jak narazie poprawnie. A sprawny inaczej numer po przelewie środków z konta leży i czeka na likwidacje

 #224919  autor: mikage1
 02 paź 2007, 14:08
Wczoraj na jednym ze swoich numerów zmieniłem taryfę z NOGo na OP i włączyłem pakiet szał minut - od momentu zmiany taryfy do aktywowania pakietu (na który można było złożyć zamówienie dopiero po potwierdzeniu zmiany taryfy) minęło najwyżej 14 godzin, wszystko działa ok.

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)