MariuszY pisze: ↑17 lip 2025, 07:45
U mnie karta w routerze od dwóch tygodni - nic nie zmieniane. Myślę, że to raczej uroki systemu billingowego, który w Plusie "antycypuje" wielkość zużycia danych. Widocznie jak w ostatniej sesji połączenia zużyłem ponad 40GB to system uznał, że zostało mi za mało danych w pakiecie (innego nie mam na tej karcie oprócz pustego 6400GB) i zrzucił mnie w lejek. "Zrzut" nastąpił po restarcie routera.
@amigo007: reklamacji pisał nie będę - mam jeszcze ponad 1TB do wykorzystania tylko w tym miesiącu na innej karcie Plusa. Pewnie i tak ciężko będzie to zużyć.
A próbowałeś ponownie wysłać ZGODA na nr 80xxx ? Bo u mnie na rocznej ważności w Plusie na kartę ,po wygaszeniu pakietu 1000GB po 30 dniach znowu wysłałem ZGODA i dostałem kolejne 1000GB za zgody marketingowe. mam na tym numerze jeszcze resztki (172GB) z pakietu wieczystego sprzed roku. W czerwcu przedłużyłem za 10zł ważność konta o kolejny rok. Do routera i IPTV/VOD w sam raz!