• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 20 z 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
 #1194689  autor: lluukk
 28 lip 2025, 19:11
@lee jak to Play sam zmienił taryfę na inną pozostawiając Stare ZM? System pozwala na takie "miksy"? Nie mogą obsłużyć 4G w starym Fresh ale mogą zrobić jakąś mieszankę taryf?

lluukk
 #1194690  autor: lee
 28 lip 2025, 19:15
KC-KARLOS pisze:
28 lip 2025, 19:10
lee: był komunikat w sprawie samoczynnej zmiany taryfy Fresh 5 na PNK RWK? To wyprowadź mnie z błędu. W innym wypadku to złamanie warunków świadczenia usług i tym zainteresował UKE. A o zmianach nawet nazwy taryfy operator MUSI poinformować klienta na miesiąc do przodu (tak się stało z wyjściem RBM z sieci Play).
Prawdopodobnie nie. Ja na forum pisałem o tym z 4/5 lat temu. I wtedy okazało się że nie byłem sam. Nie pamiętam teraz kto ale co najmniej jeden użytkownik forum również potwierdził że również i jemu Play sam z siebie zmienił gołego fresha na Play na kartę rwk.

@lee jak to Play sam zmienił taryfę na inną pozostawiając Stare ZM? System pozwala na takie "miksy"? Nie mogą obsłużyć 4G w starym Fresh ale mogą zrobić jakąś mieszankę taryf?

Tak zostawił stare zbieraj minuty ale to było wieku temu a nie teraz.
 #1194750  autor: lluukk
 29 lip 2025, 14:06
Bardziej chodzi mi o to czy Play może po prostu olać klienta, który ma obsługiwaną cały czas (nie zlikwidowaną przecież) taryfę i może po prostu nie łączyć przychodzących połączeń - dając dzwoniącemu komunikat w stylu "abonent niedostępny".

lluukk
 #1194752  autor: kszaq
 29 lip 2025, 14:52
W innym wątku było o tym, że Play przy okazji wyłączania 3G skopał konfigurację sieci i są duże problemy na telefonach bez LTE/VoLTE, a po Twoim przypadku widać, że również z taryfami bez obsługi tych technologii: viewtopic.php?p=1193501#p1193501

Moim zdaniem: odwołuj się od reklamacji, a jak to nie pomoże, UKE może pomóc w rozwiązywaniu sporu - chwilę to trwa, ale są dość skuteczni. Operator nigdzie nie informuje o wyłączeniu 2G - wręcz przeciwnie, zapewnia o tym, że zasięg 2G zostaje: https://www.play.pl/kampania/3G
 #1194754  autor: lluukk
 29 lip 2025, 15:27
Ciekawi mnie co taki UKE może? Skoro Play uważa, że starsza taryfa choć aktywna i obsługiwana nie musi działać dobrze... Mi to wygląda na coś w rodzaju "złamania umowy" między operatorem a klientem. Nigdzie zapewne w Regulaminie Fresh nie ma, że "może nie działać prawidłowo"

lluukk
 #1194755  autor: kszaq
 29 lip 2025, 15:33
UKE może przeprowadzić postępowanie pozasądowego rozstrzygnięcia sporu, w sytuacji gdy operator nie uwzględni Twojej reklamacji: https://cik.uke.gov.pl/uslugi-teleko/do ... eklamacje/

Operatora obowiązuje regulamin świadczenia usługi komunikacji elektronicznej i opisane tam normy jakościowe.

Tak na szybko w regulaminach widzę jedynie informację o braku wstępu niektórych taryf do 5G, ale nie do LTE i jedyne, co może nie działać we Freshu to VoLTE. LTE może nie iść jeśli masz bardzo starą kartę SIM.
 #1194756  autor: lluukk
 29 lip 2025, 15:43
OK, napisałem - znaczy złożyłem taki wniosek elektronicznie - dołączyłem zrzut maila z odpowiedzią Play na reklamację (gdzie jest że może nie działać "Obecnie nie gwarantujemy stabilnego działania usług na starszych technologiach . Mogą występować problemy z jakością i realizacją połączeń.") - dostałem maila z potwierdzeniem, że złożyłem wniosek. Rozumiem, że teraz pozostaje już tylko czekać na kontakt z Urzędu w sprawie.

Kartę wymieniałem z 1,5 miesiąca temu na nową (myśląc, że może to pomoże) a od kilku dni mam eSIM więc już "nowocześniej" chyba być nie może ;)

lluukk
 #1194759  autor: bolek2004
 29 lip 2025, 18:32
Mam jeden numer z zm w starej nokii 2g i też od jakiegoś czasu jest problem z rozmowami.
Ludzie sami się wykurzą z fresha do nowszych taryf żeby móc normalnie rozmawiać po lte.
Do końca roku umowa roamingowa z Orange, której już pewnie nie przedłużą bo i po co więc będzie tylko gorzej.
  • Strona 20 z 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20