• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 153 z 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
 #1192002  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 18:36
Przypomnę o sytuacji skracania ważności konta przy aktywacji promocji "Pierwszy miesiąc za połówkę, drugi za złotówkę", czy "miesiąc za darmo". Regulaminy też są ubogie w tej kwestii - mówią o wydłużeniu ważności konta do 30 dni. Nieregulaminowa jest ona do tego okresu skracana.

@MariuszY: właściwość lejka 32 kbps była w regulaminie promocji, ale w momencie wykorzystania środków - więc obawiam się, że reklamacje w tym wypadku również będą odrzucane z prostej przyczyny - jeśli nie nabyłeś środków z promocji (brak spełnienia warunków), to mają prawo wyłączyć promocje, a dalsza transmisja danych odbędzie się w ramach innych pakietów lub będą kasować z konta pieniężnego.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192004  autor: MariuszY
 18 maja 2025, 18:59
@KC-KARLOS: link do najnowszej dostępnej wersji regulaminu promocyjnej usługi > https://api.plus.pl/tos/8154adb73486c53 ... 08cd2d.pdf
Aktywację i dezaktywację usługi klient zleca sam, więc jej wyłączenie "z automatu" jest naruszeniem regulaminu. Operator ma prawo do skasowania pakietów danych w promocji, ale wówczas stan promocyjnej usługi wyniesie 0B, a to uprawnia do skorzystania z lejka.
Rozumiem, że nikt nie chce "kopać się z koniem", więc ja zamierzam wrócić do przenoszenia numerów zamiast dać zarobić (mniej) operatorowi.
 #1192005  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 19:11
@MariuszY: ja mam inną strategię - czyszczenie bazy. Jak będzie mniej numerów w bazie, to może się "opamiętają". Po sąsiedzku a2mobile nadal rozdaje za darmo i pół-darmo po 999 GB.
Zresztą nie kryją się z tym, że kolejne promocje będą przeprowadzone tylko na taryfie GIGA PLUS, stąd za friko pozwalają tam zmigrować do końca roku.

Aha: przeczytaj wyraźnie ten punkt regulaminu:
W braku możliwości odnowienia pakietu cyklicznego za min. 35 zł bądź w razie jego zawieszenia na dłużej niż 3 dni, bonusowy pakiet 6400 GB zostanie dezaktywowany, kolejny z 11 pakietów 500 GB nie zostanie przyznany, a niewykorzystany limit transmisji z pakietu nie będzie dostępny.
Czyli przegrodę promocyjną pod *136# UTRACISZ - wyłączą lejek, jeśli nie masz innego pakietu netowego.
Możesz ponownie odpalić promocję samodzielnie, ale zasady te same jak wyżej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192007  autor: MariuszY
 18 maja 2025, 20:25
KC-KARLOS pisze:
18 maja 2025, 19:11
Aha: przeczytaj wyraźnie ten punkt regulaminu:
W braku możliwości odnowienia pakietu cyklicznego za min. 35 zł bądź w razie jego zawieszenia na dłużej niż 3 dni, bonusowy pakiet 6400 GB zostanie dezaktywowany, kolejny z 11 pakietów 500 GB nie zostanie przyznany, a niewykorzystany limit transmisji z pakietu nie będzie dostępny.
Czyli przegrodę promocyjną pod *136# UTRACISZ - wyłączą lejek, jeśli nie masz innego pakietu netowego.
Możesz ponownie odpalić promocję samodzielnie, ale zasady te same jak wyżej.
"Pakiet bonusowy" nie równa się "usługa promocyjna". Pakiet bonusowy przyznaje i kasuje operator zgodnie z regulaminem usługi promocyjnej, którą klient włącza i wyłącza sam. Skasowanie pakietu = OK. Wyłączenie bez zapowiedzi, bez terminu wypowiedzenia lub bez terminu ważności usługi = naruszenie regulaminu. W sekcji "Aktywacja i dezaktywacja usługi" nie ma słowa o możliwości dezaktywacji usługi przez operatora. Zatem operator może zrobić to tylko po wygaśnięciu promocji (tutaj brak terminu), po wypowiedzeniu usługi (minimum 30 dni, jeśli klient nie ma BL) lub po wygaszeniu usługi dla wszystkich (też minimum 30 dni i to jeśli klient nie ma aktywnego BL).
Tyle interpretacji ile głów, więc pozwolę sobie nie zgodzić się z Tobą.
 #1192008  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2025, 20:33
MariuszY: mylisz się. Przy taryfie GIGA PLUS masz rozdzielenie pakietu bonusowego i pakietu podstawowego, ale leci to do jednego wora - przegroda kumulacyjna pod *121#. A ona ma termin ważności.
W przypadku Nowego Plusha, Elastycznej i PNK mamy bonusowe bez terminu ważności pod *136# - i tym ruchem rozpoczął egzekwowanie posiadania wytypowanej usługi "Bezlimit", która zasili przegrodę pod *136# - jeśli doprowadzisz do zawieszenia pakietu cyklicznego, operator wyłączy tą przegrodę.
System jest podobny, dają 3 dni po zawieszeniu, aby uratować GB kumulacyjne z Bezlimitu i te bezterminowe bonusowe, a w przypadku taryfy GIGA PLUS - z salda kumulacyjnego, aby dostać GB nominalne i bonusowe.

Nie bój żaby, operator zachowa się jak inne sieci - będzie odrzucał reklamacje z tego tytułu. Wspominałem, że te eldorado długo nie potrwa, bo Plus zajął się "opieką" oferty nowej taryfy, więc będzie niejako przymuszał klientów do zmiany. I nazywajmy to po swojemu.

Żadna sieć na kartę ma w czterech literach klientów prepaid. Orange to przed chwilą pokazał podmianką regulaminu promki MNP i kontrowersyjnym szybkim odnawianiem usług cyklicznych z no-limitem. Teraz Plus. Wcześniej Play pod innym kątem. T również ma swoje za uszami.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 153 z 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153
  • 1
  • 149
  • 150
  • 151
  • 152
  • 153