• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 215 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
 #1191563  autor: Przemo123
 05 maja 2025, 17:07
Złożyłem dyspozycję bezpośredniego powrotu do Play z Virgin. Pod kodem *111*49*1# był u mnie Virgin, ale co z tego jak nic nie mogłem aktywować, bo nie było żadnych opcji. Będąc w Virgin doładowałem konto, by mieć środki na jakikolwiek kontakt.
 #1191567  autor: zalezok
 05 maja 2025, 18:30
Minął kolejny rok i metoda opisywana przez Remingtona/Karlosa nadal działa. W ostatnim dniu ważności na wychodzące uruchomiłem kodem Mini3 bo w aplikacji (nadal) nie ma tej opcji włączania. Oprócz przedłużenia ważności konta o rok pojawiło się standardowo 300MB/30minut/30sms i doszło jeszcze 893MB danych roamingowych. Wyłączyć już można w aplikacji.
 #1191569  autor: macqmacq
 05 maja 2025, 19:17
zalezok pisze:
05 maja 2025, 18:30
Minął kolejny rok i metoda opisywana przez Remingtona/Karlosa nadal działa. W ostatnim dniu ważności na wychodzące uruchomiłem kodem Mini3 bo w aplikacji (nadal) nie ma tej opcji włączania. Oprócz przedłużenia ważności konta o rok pojawiło się standardowo 300MB/30minut/30sms i doszło jeszcze 893MB danych roamingowych. Wyłączyć już można w aplikacji.
A dlaczego miałaby nie działać (ta "metoda"...)??? Żaden regulamin tego pakietu nie usunął! :mrgreen:
 #1191579  autor: gskaruz
 05 maja 2025, 21:26
MariuszY pisze:
05 maja 2025, 15:06
gskaruz pisze:
05 maja 2025, 13:00
...w apce Play24 info że taryfa to Fakt, w https://24.play.pl że Virgin...
Co mówi kod *111*49*1# :?:
Virgin. Ale jak u Przemo123 - nic nie da się zrobić.
Z Fakt napisali smsem że "Zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów".
 #1191662  autor: Przemo123
 08 maja 2025, 16:23
Dzisiaj po kontakcie z [email protected] dzisiaj tytułem reklamacji zostałem przeniesiony do Virgin. Mogłem wybrać pakiet i w ramach rekompensaty dostałem na niego 40 zł. Zdaniem konsultanta winę za ten problem ponosi Fakt, bo źle to robi w systemie przy przenosinach. Ponoć przy przejściu z Play do Fakt i dalej do Virgin system się wykrzacza i widzi dany numer jako taki działający w tych trzech markach jednocześnie i system głupieje. Przy pakiecie za 35 zł dostałem na start 850 GB. Cała zmiana trwała ok 5 minut od telefonu. Jeśli ktoś ma podobny problem, polecam ten sposób. Pozdrawiam Przemek.
  • Strona 215 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215