• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 213 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
 #1190397  autor: p2225
 05 kwie 2025, 00:07
Dzięki. Jutro atakuję infolinię 😉

Tja, to sobie załatwiłem. Na infolinii Play nie mogą pomóc, więc dali mi numer na infolinię Virgin (799 555 222), a tam powiedzieli mi, że będę musiał poczekać na kartę SIM do 7 dni i nie ma możliwości zrobić tego na jednej :lol:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1190412  autor: Remington
 05 kwie 2025, 12:37
@p2225

Po pierwsze, edytuj post zamiast nabijać kolejny (jest na to 12 godzin).

Po drugie, miałeś zadzwonić na infolinię Faktu. Tam najpierw zmieniasz taryfę na Fakt, rozsądnie odczekać 1 dzień i znowu zadzwonić z prośbą o zmianę na Virgin. Choć w wielu elementach te oferty są bliźniaczo podobne.
 #1190709  autor: aster
 12 kwie 2025, 02:33
Zawsze wychodziłem z założenia, że Virgin Mobile tak jak i Fakt Mobile są częścią Play. Lecz ostatnio przy doładowaniu kilku numerów za pomocą bankowości internetowej widziałem, że przy wyborze operatora nie widniał Fakt Mobile (czyli trzeba wybrać Play) lecz zauważyłem tam Virgin Mobile.

Czy oni są rzeczywiście traktowani osobno? Gdybym zrobił doładowanie na numer Virgin Mobile wybierając operatora jako Play to by nie przeszło?
 #1190745  autor: Window
 13 kwie 2025, 13:52
@Lukjac w drugim przypadku "Mam nr Virgin - kupuję kod opisany jako Play" to na pewno będzie ci doładowanie działać z Playa do Virgin Mobile.
Pierwszego przypadku nie testowałem.
Np. na Payback jest doładowanie Play/Virgin https://sklep.payback.pl/nagrody/dolado ... -play-5pln
 #1190792  autor: Konoko
 14 kwie 2025, 20:15
Czy pakiet mini3 będę mógł włączyć pod koniec okresu pasywnego (tylko połączenia przychodzące) przez play24.pl lub kodem,
czy najpierw trzeba doładować aby było konto aktywne? Nadal ustawia się365 dni?
 #1190793  autor: KC-KARLOS
 14 kwie 2025, 20:33
Konoko: pakiety w Play oraz w Virgin można włączyć jedynie przy aktywnych wychodzących.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1190840  autor: bolek2004
 16 kwie 2025, 11:19
Jakieś dziwne rzeczy się dzieją w Virgin na nowych starterach ostatnio.
Włączenie gigawypas przez play24 daje to że trzeba długo czekać i nic, wklepanie kodu robi to od ręki.
Z play24 znikają kolejne pakiety, które można kodem uruchomić, mini3 zniknęło, teraz widzę że 150gb na start też zniknęło, wcześniej 20gb ale to może zakończyli promocję.
A i starter aktywowany wczoraj i dalej mi wisi że minuty bez limitu/smsy bez limitu tracą ważność dziś, a nie za miesiąc jak było wcześniej, zobaczymy co będzie jutro.
 #1190844  autor: MagicznyKasztan
 16 kwie 2025, 13:04
@bolek2004 Właśnie sprawdziłem na dwóch starych numerach z mini3, w zakładce pakiety jest mini3, mini9 itd. ale może dlatego, że takowe są aktywne/numery są stare. Dla informacji, aplikacje Play24 zaktualizowałem dziś w sklepie Google.
Niedawno też chciałem aktywować promocyjne 20 GB na jednym z numerów i faktycznie już nie było tego pakietu.
 #1191058  autor: aster
 22 kwie 2025, 01:35
Czy w VM można kupić np. 10 pakietów '1GB za 1zł' z rzędu czy jest jakiś limit aktywnych pakietów?

A może za pomocą P24 są dostępne większe pakiety w podobnych cenach, np. 5GB za 5zł czy 10GB za 10zł?
 #1191141  autor: KC-KARLOS
 24 kwie 2025, 20:21
Przemo123: To migracja wewnętrzna, więc zachowasz numer telefonu i kartę SIM.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1191214  autor: aster
 27 kwie 2025, 03:00
Czym dokładnie się różnią Fakt Mobile oraz Virgin Mobile jeśli chodzi o zbieżność z Play?

Wcześniej sądziłem, że nie ma żadnej różnicy... ale w bankowości internetowej widzę jedną opcję doładowania dla Play (działa także dla Faktu)... natomiast osobną dla Virgin Mobile.
 #1191215  autor: Window
 27 kwie 2025, 03:59
@aster pewnie może chodzić o zaszłości historyczne, gdy Virgin był bytem niezależnym od P4, oraz gdy miał swoją oddzielną platformę IT też niezależną od platformy P4.
 #1191318  autor: aster
 29 kwie 2025, 14:45
Na to właśnie wygląda. Do tego mam przeczucie, że doładowanie do Play też by zadziałało dla numerów Virgin (tak jak działa dla numerów w Fakt Mobile).
 #1191337  autor: gskaruz
 29 kwie 2025, 19:01
Mam numer na kartę w Play. Zmieniłem taryfę na Play na Kartę 3.0.
Później kodem USSD przeszedłem na Fakt Mobile (prepaid). Poszło od razu.
W Play24 widać że taryfa to Fakt Mobile.
I zaczynają się schody, bo chcę przejść na Virgin Mobile (na kartę).

Czat na Virgin twierdzi że to możliwe w salonie Play.
W salonie Play że nie mają takiej opcji w systemie.
Dzwonię więc na infolinię Virgin i również mówią, że to możliwe i żeby osoba w salonie się postarała. Osoba starała się, ale nie ma takiej opcji do wyklikania.

Jutro pójdę do innego salonu Play.
Może trzeba było odczekać 24h?
Ktoś przechodził przejście z Fakt Mobile (prepaid) na Virgin Mobile (prepaid)?

@p2225 - miałeś chyba podobną ścieżkę?
@Remington - podpowiesz coś?

A dlaczego Virgin lepsze? Bo pakiet za 9 zł jest cykliczny, a w Fakt trzeba jednorazowy, czyli trzeba pamiętać i ręcznie aktywować co 30 dni.
  • Strona 213 z 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215
  • 1
  • 211
  • 212
  • 213
  • 214
  • 215