Zainteresował mnie ten akapit. Kojarzę, że ustawiałem dziadkowi coś raz na rok w święta (w okolicach 25 grudnia) i nie musiał podejmować żadnych dodatkowych czynności przez cały rok (zmiana sieci odpada operacyjnie dla starszej osoby - dziadek mieszka w innym mieście, nie ogarnie kuriera, podpisów, przełożenia karty SIM). Zatem jest szansa, że rok temu miał usługę "Bez limitu za 1,- zł dziennie". Pytanie od kiedy nie ma tej usługi i jakie czynności musi podjąć, aby tą usługę utrzymać?babciagienia1p pisze: ↑13 gru 2024, 00:43Rok ważności konta po każdej rozmowie, nie rzadszej niż co 90 dni (koszt dzienny rozmów, SMS-ów i 300MB - 1,- zł), jest tylko w ofercie taryfy GO XXS, która jest już zamknięta i nie da się do niej wejść z zewnątrz. Zostali do niej przeniesieni użytkownicy oferty Bez limitu za 1,- zł dziennie.
Zakładam, ze dziadek nie korzysta już z tej oferty.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
@barney89
Najprościej sprawdzić samemu:
1) kodem USSD *600*2# lub
2) po zalogowaniu do https://nowymoj.t-mobile.pl/#dla-ciebie.
W przypadku pkt.2, dziadek będzie musiał odczytać SMS weryfikacyjny i podać go Tobie podczas próby logowania. Sprawdzisz stan oferty w pakiety i usługi => tylko aktywne. Na pierwszej pozycji musi być GO! XXS z podanym terminem wazności. Jeśli jej nie będzie, to dziadek nie ma już tej oferty.
Korzystający z usługi "Bez limitu za 1,- zł dziennie" byli przymusowo przesiedlani do GO XXS między 28 czerwca a 18 lipca 2023. Jeśli stracił usługę GO XXS z powodu braku płatnej aktywności, nie rzadziej niż co 90 dni, nie odzyska jej, chyba że staniesz na... głowie i wydębisz przywrócenie korespondując z BOK-iem T-Mobile.
Najprościej sprawdzić samemu:
1) kodem USSD *600*2# lub
2) po zalogowaniu do https://nowymoj.t-mobile.pl/#dla-ciebie.
W przypadku pkt.2, dziadek będzie musiał odczytać SMS weryfikacyjny i podać go Tobie podczas próby logowania. Sprawdzisz stan oferty w pakiety i usługi => tylko aktywne. Na pierwszej pozycji musi być GO! XXS z podanym terminem wazności. Jeśli jej nie będzie, to dziadek nie ma już tej oferty.
Korzystający z usługi "Bez limitu za 1,- zł dziennie" byli przymusowo przesiedlani do GO XXS między 28 czerwca a 18 lipca 2023. Jeśli stracił usługę GO XXS z powodu braku płatnej aktywności, nie rzadziej niż co 90 dni, nie odzyska jej, chyba że staniesz na... głowie i wydębisz przywrócenie korespondując z BOK-iem T-Mobile.
Czytam, że użytkownicy, którzy nie zmienili samodzielnie swojej taryfy Frii na taryfę GO! do 27 czerwca 2023 r., nie musieli podejmować żadnych działań, ponieważ ich dotychczasowa taryfa została automatycznie zmieniona na GO!
Czyli możliwe, że dziadek korzysta z tej usługi do dzisiaj (wykonując połączenie dopełnia do 365 dni ważności konta).
Kiedyś było jeszcze coś takiego jak „Rok ważności konta po każdej rozmowie"
Aktywowało się kodem *100*68#
Sprawdzało status *100*68*1#
Dezaktywowało się kodem *100*68*2# w celu uniknięcia opłaty cyklicznej.
Natomiast jeżeli ma inną taryfę to pozostaje usługa 30 zł za rok (w sumie mój drugi dziadek ma w Orange i za rok też go czeka haracz za 29 zł)
Poza tym, jeżeli ogarnie się technologicznie to najtańszą opcją jest przeniesienie nr do Fakt Mobile (5 zł na rok).
Dzięki za wszystkie opcje. Sprawdzę taryfę kodem za 2 tygodnie
Czyli możliwe, że dziadek korzysta z tej usługi do dzisiaj (wykonując połączenie dopełnia do 365 dni ważności konta).
Kiedyś było jeszcze coś takiego jak „Rok ważności konta po każdej rozmowie"
Aktywowało się kodem *100*68#
Sprawdzało status *100*68*1#
Dezaktywowało się kodem *100*68*2# w celu uniknięcia opłaty cyklicznej.
Natomiast jeżeli ma inną taryfę to pozostaje usługa 30 zł za rok (w sumie mój drugi dziadek ma w Orange i za rok też go czeka haracz za 29 zł)
Poza tym, jeżeli ogarnie się technologicznie to najtańszą opcją jest przeniesienie nr do Fakt Mobile (5 zł na rok).
Dzięki za wszystkie opcje. Sprawdzę taryfę kodem za 2 tygodnie

@barney98
Zainstaluj, u siebie, apkę T-Mobile, podepnij numer dziadka i będziesz miał kontrolę na bieżąco, bez SMS-a weryfikacyjnego. Ewentualnie, podepnij numer do www Mój T-Mobile z logowaniem e-mailem zamiast numerem telefonu. Zresztą, w www możesz też podpiąć numer dziadka do swojego głównego numeru, którym będziesz sam logował się do www. Wówczas nie trzeba zmieniać sposobu logowania, do www, na e-mail.
Jeśli dziadek został przesiedlony w ramach akcji zbiorowych wysiedleń, warunkiem utrzymania GO XXS było wykonywanie płatnego połączenia, nie rzadziej niż, co 90 dni. Może nie ryzykuj czekania dwa tygodnie, tylko poproś dziadka, żeby zadzwonił gdzieś na sekundę czy dwie. A nuż jest na granicy 90 dni... Chyba, że jesteś pewien, że w ciągu ostatnich 75 dni gdzieś dzwonił...
Zainstaluj, u siebie, apkę T-Mobile, podepnij numer dziadka i będziesz miał kontrolę na bieżąco, bez SMS-a weryfikacyjnego. Ewentualnie, podepnij numer do www Mój T-Mobile z logowaniem e-mailem zamiast numerem telefonu. Zresztą, w www możesz też podpiąć numer dziadka do swojego głównego numeru, którym będziesz sam logował się do www. Wówczas nie trzeba zmieniać sposobu logowania, do www, na e-mail.
Jeśli dziadek został przesiedlony w ramach akcji zbiorowych wysiedleń, warunkiem utrzymania GO XXS było wykonywanie płatnego połączenia, nie rzadziej niż, co 90 dni. Może nie ryzykuj czekania dwa tygodnie, tylko poproś dziadka, żeby zadzwonił gdzieś na sekundę czy dwie. A nuż jest na granicy 90 dni... Chyba, że jesteś pewien, że w ciągu ostatnich 75 dni gdzieś dzwonił...